MARCIN607 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 u mnie słychać świst ale zimówek w sierpniu na zimowkach :gwizdanie: kupiłem auto w dzień przed zaczęciem wątku letnie już leża z garażu-dzisiaj objeżdiłem pół miasta za wulkanizacją i w szędzie dorabiają w martwym sezonie na różnych wymianach-jutro zmiana.
peya81 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Engine Speed Engine Load Spec. Boost Actual Boost TIME 700-6800 RPM 15-150% 990-1800 mbar <=1800 mbar STAMP /min % mbar mbar 0,58 1640 72,2 1470 1000 1,08 1720 78,2 1570 1110 1,58 1880 87,2 1670 1210 2,19 2080 101,5 1720 1360 2,69 2320 117,3 1720 1540 3,29 2640 129,3 1700 1730 3,79 2880 127,8 1680 1700 4,36 3160 128,6 1650 1680 5,01 3440 130,1 1620 1660 5,64 3800 124,1 1640 1620 6,21 4120 124,1 1650 1620 6,73 4360 126,3 1650 1640 tak miałem w zdrowym AVJ przed chipem (155KM seria) Group A: '115 RPM Load Absolute Pres. Absolute Pres. TIME STAMP /min % mbar mbar 0,01 1280 44,4 970 990 0,26 1280 45,9 970 990 0,53 1320 48,9 970 1000 0,79 1360 55,6 1480 1000 1,05 1360 68,4 1520 1010 1,33 1440 72,9 1510 1040 1,59 1440 75,2 1510 1060 1,86 1520 76,7 1540 1090 2,12 1560 78,2 1560 1110 2,39 1600 78,9 1590 1130 2,65 1640 80,5 1610 1150 2,93 1680 81,2 1630 1180 3,19 1760 82,7 1660 1190 3,45 1800 84,2 1680 1210 3,72 1840 86,5 1700 1230 3,98 1920 89,5 1730 1260 4,24 1960 93,2 1750 1290 4,52 2000 96,2 1750 1320 4,78 2080 100 1770 1360 5,04 2120 102,3 1780 1390 5,31 2160 105,3 1800 1420 5,57 2240 107,5 1820 1460 5,84 2320 109,8 1850 1490 6,1 2400 112,8 1860 1520 6,37 2480 115,8 1880 1560 6,64 2560 118,8 1900 1610 6,9 2600 122,6 1900 1650 7,17 2680 126,3 1900 1700 7,43 2760 131,6 1910 1750 7,7 2880 137,6 1900 1810 7,97 2920 142,1 1890 1840 8,24 3040 141,4 1890 1840 8,5 3120 145,9 1890 1860 8,77 3200 146,6 1900 1870 9,03 3320 148,9 1900 1890 9,3 3400 149,6 1900 1870 9,55 3480 152,6 1900 1900 9,83 3560 151,9 1900 1910 10,09 3680 151,9 1900 1920 a tak jest po chipsie by compoty (200KM) pozdrowienia PS: moja rada - jak najszybciej wywal kata, mi padł po 180tys i strasznie zamulał
MARCIN607 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a gdzie robiłeś program i za ile o ile to nie tajemnica?? Engine Speed Engine Load Spec. Boost Actual Boost TIME 700-6800 RPM 15-150% 990-1800 mbar <=1800 mbar STAMP /min % mbar mbar 0,58 1640 72,2 1470 1000 1,08 1720 78,2 1570 1110 1,58 1880 87,2 1670 1210 2,19 2080 101,5 1720 1360 2,69 2320 117,3 1720 1540 3,29 2640 129,3 1700 1730 3,79 2880 127,8 1680 1700 4,36 3160 128,6 1650 1680 5,01 3440 130,1 1620 1660 5,64 3800 124,1 1640 1620 6,21 4120 124,1 1650 1620 6,73 4360 126,3 1650 1640 tak miałem w zdrowym AVJ przed chipem (155KM seria) Group A: '115 RPM Load Absolute Pres. Absolute Pres. TIME STAMP /min % mbar mbar 0,01 1280 44,4 970 990 0,26 1280 45,9 970 990 0,53 1320 48,9 970 1000 0,79 1360 55,6 1480 1000 1,05 1360 68,4 1520 1010 1,33 1440 72,9 1510 1040 1,59 1440 75,2 1510 1060 1,86 1520 76,7 1540 1090 2,12 1560 78,2 1560 1110 2,39 1600 78,9 1590 1130 2,65 1640 80,5 1610 1150 2,93 1680 81,2 1630 1180 3,19 1760 82,7 1660 1190 3,45 1800 84,2 1680 1210 3,72 1840 86,5 1700 1230 3,98 1920 89,5 1730 1260 4,24 1960 93,2 1750 1290 4,52 2000 96,2 1750 1320 4,78 2080 100 1770 1360 5,04 2120 102,3 1780 1390 5,31 2160 105,3 1800 1420 5,57 2240 107,5 1820 1460 5,84 2320 109,8 1850 1490 6,1 2400 112,8 1860 1520 6,37 2480 115,8 1880 1560 6,64 2560 118,8 1900 1610 6,9 2600 122,6 1900 1650 7,17 2680 126,3 1900 1700 7,43 2760 131,6 1910 1750 7,7 2880 137,6 1900 1810 7,97 2920 142,1 1890 1840 8,24 3040 141,4 1890 1840 8,5 3120 145,9 1890 1860 8,77 3200 146,6 1900 1870 9,03 3320 148,9 1900 1890 9,3 3400 149,6 1900 1870 9,55 3480 152,6 1900 1900 9,83 3560 151,9 1900 1910 10,09 3680 151,9 1900 1920 a tak jest po chipsie by compoty (200KM) pozdrowienia PS: moja rada - jak najszybciej wywal kata, mi padł po 180tys i strasznie zamulał
peya81 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam na http://www.a3-club.net/forum/ od czasu do czasu są zapisy na grupowy chip robiony przez Compsport z Bielska. W cenie 1tys masz chipa oraz hamowanko przed i po. Chłopaki bardzo przykładają się do pracy, raczej każdy wyjeżdża zadowolony. polecam
czaki22 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 U MNIE TEZ TAK ZASYSA 2,4-2,5 wiec napewno jest ok
seves Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 u mnie dokladnie wrecz idealnie- od ok.2200 slychac turbinke a czuc roznice od ok.2500 sorki marcinie ze Ci sie tu jeszcze w watek wtrace, ale peya81 powiedz mi te 200km atakowales na zdrowym silniku a dokladales jakies graty? typu tip? rozumiem ze kata wywaliles? ale jakbys mogl sie pochwalic co jeszcze mechanicznego przed chipem swojej avjtce zafyndowales?
Stolkien Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 dołączam się do odpowiedzi. od 2,5 jest Ciąg większy że esp mruga. a jeśli już jesteśmy przy katalizatorach i AVj -ach . powiedzcie mi. po odpaleniu zimnego auta słychać u mnie jak by "dziura" , jak by nieszczelność wydechu. przestaje wraz z opadaniem obrotów ssania. słyszalne wyraźne z prawej strony siedząc w aucie.
Buba Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 dołączam się do odpowiedzi. od 2,5 jest Ciąg większy że esp mruga. a jeśli już jesteśmy przy katalizatorach i AVj -ach . powiedzcie mi. po odpaleniu zimnego auta słychać u mnie jak by "dziura" , jak by nieszczelność wydechu. przestaje wraz z opadaniem obrotów ssania. słyszalne wyraźne z prawej strony siedząc w aucie. chyba nie o tym tutaj w temacie
peya81 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 200KM - zdrowy silnik, jedynie bez kata. przy zimnym silniku przez ok. 30 sek. włącza się taki dziwięk jakby "odkurzacza", ale to chyba normalne w tym modelu. pozdrawiam
Stolkien Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 o przy zimnym silniku przez ok. 30 sek. włącza się taki dziwięk jakby "odkurzacza", ale to chyba normalne w tym modelu. pozdrawiam o i to jest juz jakiś trop
udy Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 to pompa wtórnego powietrza SAI, normalka o przy zimnym silniku przez ok. 30 sek. włącza się taki dziwięk jakby "odkurzacza", ale to chyba normalne w tym modelu. pozdrawiam o i to jest juz jakiś trop
Łukasz 23 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Potwierdzę to co powiedział kolega o tej pompie bo miałem takie syczenie u siebie i okazało się że odpięło się kolanko od tej pompy i syczało powietrze jak w odkurzaczu ,po zapięciu ucichło
qoorczak Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam!! Mam pytanko do kolegów, co wycięli kata - czy komp wam nie wariuje i jak to zrobiliście?? Wyjęcie "bebechów", czy może przebicie go na wylot?? Może inaczej?? Pozdrawiam i proszę się nie denerwować, że tu zapytałem..... PS. A z tym "odkurzaczem" przy zimnym silniku tez mam, że mi włączy się po ok. 30-50 sekundach po uruchomieniu samochodu i wyłączy się po ok. 20 sekundach.... Jeszcze raz pozdrawiam
MARCIN607 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kolego nie na temat pytanie Witam!! Mam pytanko do kolegów, co wycięli kata - czy komp wam nie wariuje i jak to zrobiliście?? Wyjęcie "bebechów", czy może przebicie go na wylot?? Może inaczej?? Pozdrawiam i proszę się nie denerwować, że tu zapytałem..... PS. A z tym "odkurzaczem" przy zimnym silniku tez mam, że mi włączy się po ok. 30-50 sekundach po uruchomieniu samochodu i wyłączy się po ok. 20 sekundach.... Jeszcze raz pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się