maciaas_gda Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 To moj pierwszy post od przywitania sie Kupilem a4 97rok z podgrzewanymi fotelami ale mam problem bo one nie grzeja. Elektryk sprawdzal elektryke i przewody i wszystko jest ok. Czytalem na forum ze chodzi o jakies maty- jestem troche zielony wiec nakierujcie mnie kto i gdzie i za ile moze zrobic zeby fotele zaczely grzac
pre_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 ASO czy elektryk sprawdzał maty w fotelach również ?
pet3r Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 skontaktuj sie z marinero - teraz plywa po morzu, ale 02 wrzesnia wraca - on dopasowywal maty bodajze od Polo - wyszlo taniej.
maciaas_gda Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2007 moglobyscie mi powiedziec na jakiej zasadzie dokladnie dziala podgrzewane siedzenia: tzn. mam podgrzewna lewa i prawa strone przednich siedzen. Kiedy jest ciemno wszystkie przyciski (lacznie z przyciskiem podgrzewanycyh) swieca na czerwono. Czy jezeli ustawie grzanie np na "3" to czy powinno cos sie zaswiecic czy cos ? Po jakim czasie powinny sie nagrzac ?