Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Podgrzewane fotele- napiecie jest a nie grzeja


maciaas_gda

Rekomendowane odpowiedzi

To moj pierwszy post od przywitania sie :) Kupilem a4 97rok z podgrzewanymi fotelami ale mam problem bo one nie grzeja. Elektryk sprawdzal elektryke i przewody i wszystko jest ok. Czytalem na forum ze chodzi o jakies maty- jestem troche zielony wiec nakierujcie mnie kto i gdzie i za ile moze zrobic zeby fotele zaczely grzac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglobyscie mi powiedziec na jakiej zasadzie dokladnie dziala podgrzewane siedzenia: tzn. mam podgrzewna lewa i prawa strone przednich siedzen. Kiedy jest ciemno wszystkie przyciski (lacznie z przyciskiem podgrzewanycyh) swieca na czerwono. Czy jezeli ustawie grzanie np na "3" to czy powinno cos sie zaswiecic czy cos ? Po jakim czasie powinny sie nagrzac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie z całą pewnością po załączeniu grzania foteli żadna dodatkowa kontrolka się nie

zapala - takowej nie ma . Czas po jakim zaczynają grzać też nie jest jakiś unormowany - u mnie

fotel kierowcy rozgrzewa się zdecydowanie póżniej aniżeli pasażera . Problem z którym się borykałem to to ,że

fotel kierowcy raz się nagrzewał , innym razem pozostawał cały czas zimny ( siedzisko ) . Wymontowałem

fotel , rozebrałem wszystko na i okazało się że przerwany mam kabel zasilający w miejscu połączenia z matą .

Miejsce to znajduje się na siedzisku ( po zdięciu pokrowca ) przy oparciu z obydwu stron w jakiś dziwny sposób

oklejone . Sama mata to nic innego jak naklejone na pianę siedziska płótno przeszyte przewodzącą

elektrycznie nicią ( tzn element oporowy który po podaniu zasilania nagrzewa się ) . Po naprawie tego łącza

cieszę się znowu wygrzanym zadem podczas zimowych dni . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto