Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośno po wycięciu katalizatora w A4 B6 1.6 AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w swoim B5 1.6 ahl mialem jeszcze ori wydech, bylo cichutko choc tlumikarz powiedzial ze koncowy jest pusty czy jakos tam :) powiedzial mi ze plecionka juz jest slaba, wiec wymienil na nowa i mowil ze kat przypchany to zamiast niego poszedl tlumik przelotowy.

Efekt, auto jak kiedys bylo cichutkie to teraz jest glosne, np na wolnych ten dzwiek naz "pierdzeniem "

Opublikowano

wszystko sie zgadza co napisales :wink4:

jesli chcesz "uciszyc" samochod to kup nowy katalizator i go zamontuj, ew wymien koncowy bo piszesz ze rowniez jest przelotowy (pusty)

Opublikowano

Wywal to co koleś wstawił ci zamiast kata i wspawaj tam zwykłą rurę.

Opublikowano

Wywal to co koleś wstawił ci zamiast kata i wspawaj tam zwykłą rurę.

nic to mu nie da nadal bedzie pierdzial. kup nowy albo uzywany wydech koncowy i bedzie ciszej :)

Opublikowano

normalne że będzie głośniej po takiej operacji jaka zrobił tłumikarz, kup kata i wstaw tak jak było, ze zwykła rurką też będzie głośniej

Opublikowano

jeśli końcowy masz pusty to siłą rzeczy będzie pierdział. Ja wywaliłem u siebie kata ale końcowy mam i nic takiego się u mnie nie dzieje (tylko że mój to diesel), proponuję wymianę końcowego. Pozdro

Opublikowano

tylko że mój to diesel

I to ma duże znaczenie.

Opublikowano

musi być głośniej jak ani kata nie masz a i końcowy jest pusty-załuż nowy końcow tłumik i będzie lepiej

Opublikowano

ja wywalilem srodek kata i miałem tak jak ty tylko ja mam 1.8t wstawilem zamiast kata rurke i bez zmian nadal pierdzal

udalo mi sie kupic za zozsadne pieniadze kata w b.dobrym stanie i jak reka ireka odja

Opublikowano

Chwilowo jeżdżę z pustą puszka po kacie. Reszta wydechu jak nowa. Zaraz po wywaleniu kata (monolit oderwał mi się od obudowy kata i trzeba było go wywalić) też mi pierdział, ale wina leżała po stronie nieszczelności układu - miał przedmuchy na łączeniach. Poprawiłem to i teraz jest tylko minimalnie głośniej, już nie pierdzi. Jest za to fajny dźwięk przy schodzeniu z obrotów na zapiętym biegu - tak w okolicach 3tyś obrotów :)

Opublikowano

będziesz miał puszkę to będzie pierdział przerabiałem to wstawiłem rurkę pierdzenie ustało i dzwięk był bardziej basowy dodam że końcowy tłumik był pusty z wspawaną szerszą końcówką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...