muzii Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 witam panowie! nie mialem czasu wam napisac co i jak z moim audi, a wiec tak: wymienilem filtr paliwa jak narazie i nie pomoglo ( filtr z KNECHTA ). hmm.. mam juz tego dosc,bo jest to bardzo irytujace ze wzgledu na to przycinanie, czuje sie jak bym mial jakis kaganiec zalozony, albo cos w tym stylu. co moge teraz sprobowac wymienic, zdiagnozowac lub naprawic? czekam na wasza pomoc!
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Piotrek muzii mówiłem marcinowi zeby ci przekazał ze mozliwosci jest wiele, ale napewno nie jest to wina paliwa. Turbina wylacza sie przez przeładowanie. Po 1 logi, po 2 sprawdzic szczelnosc dolotu(kopci na czarno z butem w podłodze?)po 3 to podmienic N75 bo moze nie zbija ciśnienia. Sztanga od turbiny chodzi swobodnie czy zapieczona? ogólnie to tak zwany noflauf Mozesz o nim poczytac na necie i bediesz wiedzial za co sie zabrac
tomiqu Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 A co może powodować niedoładowanie ? U mnie w logu z grupy 11 zamiast wymaganej wartości jest o 150 - 200 mniej. Nie ma też zbyt odczuwalnego przyrostu mocy od ok. 2000 obr, auto przyśpiesza płynnie. Prędkość max. 165-170 ale nie miałem gdzie sprawdzić czy dalej się będzie bujać. Czy niedoładowanie może powodować zawór n75? A jak sprawdzić tą sztangę przy turbinie czy nie jest zapieczona? Powinna się ruszać w górę i dół czy lewo prawo?
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 n75 zbija cisnienie. pewnie masz zapieczoną sztange6 a co za tym idzie kierownice tez. Sztanga to taki grubszy drut przy turbinie. musi się ruszac w górę i w dół. Było mase tematów na forum o tym poszukaj. Jak rozruszasz sztange to od razu jedz i przegon auto zeby kierownice sie rozruszały, moze nie jest za pozno i nie trzeba wyciagac turbiny
Lukasz_N Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 pewnie masz zapieczoną sztange6 a co za tym idzie kierownice tez. Sztanga to taki grubszy drut przy turbinie. musi się ruszac w górę i w dół. Było mase tematów na forum o tym poszukaj. Jak rozruszasz sztange to od razu jedz i przegon auto zeby kierownice sie rozruszały, moze nie jest za pozno i nie trzeba wyciagac turbiny W AHU i 1Z nie ma zadnych kierownic tylko WG
tomiqu Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 n75 zbija cisnienie. pewnie masz zapieczoną sztange6 a co za tym idzie kierownice tez. Sztanga to taki grubszy drut przy turbinie. musi się ruszac w górę i w dół. Było mase tematów na forum o tym poszukaj. Jak rozruszasz sztange to od razu jedz i przegon auto zeby kierownice sie rozruszały, moze nie jest za pozno i nie trzeba wyciagac turbiny Kolego ale w 1Z nie ma kierownic... No ale wracając do sztangi to jeśli jest zapieczona to w jaki sposób ją rozruszać?
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 macie racje koledzy myslalem o 1z a pisalem o afn ;D ja zawsze robię to sprayem miedzianym i kluczem bodajze 12 w swoim afn. Zaczepiam klucz zeby była dzwignia i ruszam w gore i w dol
tomiqu Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Znalazłem przykładową fotkę sztangi w 1Z, czy dobrze rozumiem, że sztanga ma się ruszać w górę i w dół w miejscu zaznaczonym niebieskiem kółkiem? http://yfrog.com/5lsztanga1zj Ewentualnie jak rozruszanie nic nie pomoże to można podregulować sztangę za pomocą tej nakrętki nad czerwoną strzałką?
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Nakrętki nie ruszaj !! Z jednej strony sztangi jest tzw gruszka do ktorej przychodzi węzyk podcisnienia, a z drugiel strony sztanga laczy sie z dzwignia ktora wchodzi do turbiny i tam masz psikac i ruszac. W ogole to wymieniales przewody podcisnienia?
tomiqu Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Jeśli chodzi Ci o przewody czarny/czerowony/niebieski dochodzące do zaworu n75 to nie wymieniałem. Samego zaworu też nie sprawdzałem , ale po odpięciu wtyczki napięcia do zaworu żadnej róznicy w przyspieszeniu nie zauważyłem. Czyli miejsce rozruszania dobrze zaznaczyłem niebieskim kółkiem.
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 tak dobrze zaznaczyles. Polecam jeszcze wymienic wszystkie wezyki od podcisnienia koszt 40zł a stare mogą juz byc sparciałe lub sie zaginac.
bebe_19 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Filtr paliwa, powietrza i bedzie smigac jak nowy
tomiqu Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 tak dobrze zaznaczyles. Polecam jeszcze wymienic wszystkie wezyki od podcisnienia koszt 40zł a stare mogą juz byc sparciałe lub sie zaginac. Sztanga nie była chyba zapieczona bo nie było problemów z jej rozruszaniem. Ale to nie jest duży skok góra/dół , słychać takie prztyknięcia jakby metal o metal i porusza się ok. 2 mm , nie więcej. Po podciagnięciu jej max. i przy zapaleniu silnika i przegazowaniu opada w dół. Co do wężyków to obejrzałem je dokładnie i nie widać nic podejrzanego na nich. Przy okazji obejrzałem przepływkę - jest czyściutka bez żadnych śladów oleju. Chyba zostawię te niedoładowanie tak jak jest bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny.
nowal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 sztanga powinna sie ruszac w gore i w dol ok 2cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się