Flyer Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Moj silnik AKE wyladowal w innym aucie. Zostal podpiety pod ECU z tego auta. Pompa wtryskowa, osprzet rowniez z niego. Wiazka silnika moja, turbo moje. Auto zostalo poskladane, zmieniona pompa wody i pasek rozrzadu. Dzis byl odbior. Auto przejechalo 30 km i po tym dystansie zaczely sie problemy. Najpierw swiatla zaczely wariowac (nie wiem dokladnie w jaki sposob), potem po odpaleniu zaczelo dziwnie pracowac [klekotac] i po 8-10s caly czas gasnie. Na co stawiacie? Zle ustawiony rozrzad? Poluzowany pasek? Problem z ECU? Ta dziwna praca po odpaleniu to [tak sadze] pewnie tryb awaryjny - rozjechany kat wtrysku, mapa... Jutro rano bedzie VAG.
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 W trybie awaryjnym ECU ratuje się jak może i zastępuje sobie sygnały co sugerowalo by "nienaturalna" prace. Ale w trybie awaryjnym silnik powinien dac sie uruchomic co prawda z problemami. Bez VAG'a chyba sie nie obejdzie. Wykluczam raczej usterki mechaniczne zwiazane z rozrzadem itp.
Flyer Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Silnik uruchamia sie... ale po 10s pracy gasnie caly czas.
Flyer Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tez o tym myslalem, ale... ECU i pompa sa ze starego silnika [nie mojego]. Auto za pierwszym razem odpalilo bez problemow, jezdzilo troche... i dopiero jakos w drugiej polowie dnia zaczelo sprawiac problemy Bardziej stawiam, ze cos sie wypielo, ze pasek jakis sie poluzowal...
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a był rozrząd robiony przy zmianie serca?? chyba wątpię bo byś napisał... chyba ze na odwrót zapieli przewody paliwowe. zpalił to co miał w filtrze i przewodach a teraz...oparami sie żywi na chwile zagada i zdycha...
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Na tym co mial w filtrze i przewodach to 30km by nie zrobil. Kolega pisal ze pasek rozrzadu byl zmieniany. Moim zdaniem problem lezy po stronie elektrycznej. Zwlaszcza ze kolega pisze ze jakies cyrki ze swiatlami sie dzialy.
Flyer Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Rozrzad nie bylo jako tako robiony. Pasek nowy, pompa wody nowa, a reszta ma 40000km. Mam wrazenie, ze to jakas pier**la... moze wtyczna ecu, moze gdzies jakis przewod ruszony... cholera wie.
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tez jestem za tym ze to jakas blahostka. Nie pozostaje nic innego jak VAG w dlon i szukac :>
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 ahh faktycznie - nieuważnie przeczytałem... 30km to przelatało...i do tego herezje ze światłami... moze to śmieszne - a sprawdź masy przy silniku i klemy na AQmie...
Lukasz_N Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 moze to śmieszne - a sprawdź masy przy silniku i klemy na AQmie... Wcale nie smieszne. Bez napięcia to nawet najlepsze ECU nie zadziala :>
SotoM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wcale nie smieszne huu..no to dobrze kiedys podobny motyw miałem w polo benzyniaku... do silnika nie byłam przykrecona masa tylko sie majtała i ocierała o skrzynie biegów....
alvaro Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Lukasz_N Wcale nie smieszne. Bez napięcia to nawet najlepsze ECU nie zadziala Dokładnie taka akcja mogła by uszkodzić ECU :kwasny:
marbol Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Moj silnik AKE wyladowal w innym aucie. Zostal podpiety pod ECU z tego auta. Pompa wtryskowa, osprzet rowniez z niego. Wiazka silnika moja, turbo moje. Auto zostalo poskladane, zmieniona pompa wody i pasek rozrzadu. Dzis byl odbior. Auto przejechalo 30 km i po tym dystansie zaczely sie problemy. Najpierw swiatla zaczely wariowac (nie wiem dokladnie w jaki sposob), potem po odpaleniu zaczelo dziwnie pracowac [klekotac] i po 8-10s caly czas gasnie. Na co stawiacie? Zle ustawiony rozrzad? Poluzowany pasek? Problem z ECU? Ta dziwna praca po odpaleniu to [tak sadze] pewnie tryb awaryjny - rozjechany kat wtrysku, mapa... Jutro rano bedzie VAG. tutaj bez dobrego elektronika sie nie obejdzie, jeśli silnik był przekładany bez wiązki i ecu
Flyer Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Silnik byl przekladany razem z wiazka, ale ECU ze starego auta. W sumie to ciekaw jestem aku, bo auto [zanim wlozyli moj silnik] dlugo stalo :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 zamień akumulator i sprawdź połączenie kabla masującego.
SotoM Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 nie jestem elektronikiem ale z tego co słyszałem to ponoc ecu jest przypisane do pompy... -moze bzdure napisałem ale cos mi sie obiło o uszy...
Flyer Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 I wszystko jasne... DRAMATYCZNIE ustawiony rozrzad, zle napiety pasek, kat na VP powyzej 130
Flyer Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Podobno bez balaganu... mam nadzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się