Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AKE] Po włożeniu silnika i przejechaniu 30km auto po odpaleniu gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moj silnik AKE wyladowal w innym aucie.

Zostal podpiety pod ECU z tego auta. Pompa wtryskowa, osprzet rowniez z niego. Wiazka silnika moja, turbo moje.

Auto zostalo poskladane, zmieniona pompa wody i pasek rozrzadu. Dzis byl odbior.

Auto przejechalo 30 km i po tym dystansie zaczely sie problemy.

Najpierw swiatla zaczely wariowac (nie wiem dokladnie w jaki sposob), potem po odpaleniu zaczelo dziwnie pracowac [klekotac] i po 8-10s caly czas gasnie.

Na co stawiacie? Zle ustawiony rozrzad? Poluzowany pasek? Problem z ECU?

Ta dziwna praca po odpaleniu to [tak sadze] pewnie tryb awaryjny - rozjechany kat wtrysku, mapa... :mysli:

Jutro rano bedzie VAG.

Opublikowano

W trybie awaryjnym ECU ratuje się jak może i zastępuje sobie sygnały co sugerowalo by "nienaturalna" prace. Ale w trybie awaryjnym silnik powinien dac sie uruchomic co prawda z problemami. Bez VAG'a chyba sie nie obejdzie. Wykluczam raczej usterki mechaniczne zwiazane z rozrzadem itp.

Opublikowano

Silnik uruchamia sie... ale po 10s pracy gasnie caly czas.

Opublikowano

Może problem z immo?

Opublikowano

Tez o tym myslalem, ale... ECU i pompa sa ze starego silnika [nie mojego].

Auto za pierwszym razem odpalilo bez problemow, jezdzilo troche... i dopiero jakos w drugiej polowie dnia zaczelo sprawiac problemy :mysli:

Bardziej stawiam, ze cos sie wypielo, ze pasek jakis sie poluzowal... :mysli:

Opublikowano

a był rozrząd robiony przy zmianie serca?? :cool1: chyba wątpię bo byś napisał... chyba ze na odwrót zapieli przewody paliwowe. zpalił to co miał w filtrze i przewodach a teraz...oparami sie żywi na chwile zagada i zdycha...

Opublikowano

Na tym co mial w filtrze i przewodach to 30km by nie zrobil. Kolega pisal ze pasek rozrzadu byl zmieniany. Moim zdaniem problem lezy po stronie elektrycznej. Zwlaszcza ze kolega pisze ze jakies cyrki ze swiatlami sie dzialy.

Opublikowano

Rozrzad nie bylo jako tako robiony. Pasek nowy, pompa wody nowa, a reszta ma 40000km.

Mam wrazenie, ze to jakas pier**la... moze wtyczna ecu, moze gdzies jakis przewod ruszony... cholera wie.

Opublikowano

Tez jestem za tym ze to jakas blahostka. Nie pozostaje nic innego jak VAG w dlon i szukac :>

Opublikowano

ahh faktycznie - nieuważnie przeczytałem... 30km to przelatało...i do tego herezje ze światłami... moze to śmieszne - a sprawdź masy przy silniku i klemy na AQmie...

Opublikowano

moze to śmieszne - a sprawdź masy przy silniku i klemy na AQmie...

Wcale nie smieszne. Bez napięcia to nawet najlepsze ECU nie zadziala :>

Opublikowano

Wcale nie smieszne

huu..no to dobrze :decayed: kiedys podobny motyw miałem w polo benzyniaku... do silnika nie byłam przykrecona masa tylko sie majtała i ocierała o skrzynie biegów....

Opublikowano

Lukasz_N

Wcale nie smieszne. Bez napięcia to nawet najlepsze ECU nie zadziala

Dokładnie taka akcja mogła by uszkodzić ECU :kwasny: :kwasny:

Opublikowano

Moj silnik AKE wyladowal w innym aucie.

Zostal podpiety pod ECU z tego auta. Pompa wtryskowa, osprzet rowniez z niego. Wiazka silnika moja, turbo moje.

Auto zostalo poskladane, zmieniona pompa wody i pasek rozrzadu. Dzis byl odbior.

Auto przejechalo 30 km i po tym dystansie zaczely sie problemy.

Najpierw swiatla zaczely wariowac (nie wiem dokladnie w jaki sposob), potem po odpaleniu zaczelo dziwnie pracowac [klekotac] i po 8-10s caly czas gasnie.

Na co stawiacie? Zle ustawiony rozrzad? Poluzowany pasek? Problem z ECU?

Ta dziwna praca po odpaleniu to [tak sadze] pewnie tryb awaryjny - rozjechany kat wtrysku, mapa... :mysli:

Jutro rano bedzie VAG.

tutaj bez dobrego elektronika sie nie obejdzie, jeśli silnik był przekładany bez wiązki i ecu

Opublikowano

Silnik byl przekladany razem z wiazka, ale ECU ze starego auta.

W sumie to ciekaw jestem aku, bo auto [zanim wlozyli moj silnik] dlugo stalo :gwizdanie:

Opublikowano

zamień akumulator i sprawdź połączenie kabla masującego.

Opublikowano

nie jestem elektronikiem ale z tego co słyszałem to ponoc ecu jest przypisane do pompy... -moze bzdure napisałem ale cos mi sie obiło o uszy... :blink:

Opublikowano

I wszystko jasne... DRAMATYCZNIE ustawiony rozrzad, zle napiety pasek, kat na VP powyzej 130 :shocked:

Opublikowano

obyło się bez bałaganu?

Opublikowano

Podobno bez balaganu... mam nadzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...