hager84 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 witam wczoraj kopiłem audi b7 2.0 tdi 140 koni silnik bre jest to sedan wszystko elegancko chodzi ale co jak wciskam pedał sprzęgła to czuje na nim jakieś dziwne drgania tak jakby na kocu sprzęgła obracały się jakieś tarcze, koła zębate czy coś takiego i to jest tak na każdym biegu patrzyłem na obrotomierz przy dodawani ostro gazu i nie widzę zęby obroty rosły a prędkość nie panowie proszę o pomoc bo nie wiem czy brać to autko a mi się podoba z góry dziękuje [br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 07:39_________________________________________________dodam ze autko ma przejechane lekko ponad 111000 km
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Najzwyczajniej w aucie jest zużyte sprzęgło, czeka Cię wymiana kompletnego sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko oporowe i koło dwumasowe). Jeżeli nie kupiłeś jeszcze tego auta, to wytarguj 3 tysiące na wymianę tej części.
wuju Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 i sprawdź dobrze przebieg bo przy takim raczej nie powinno być problemu ze sprzęgłem. chyba ze jakaś straszna kaleka autem jeździła
hager84 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 no własnie bylem u mechanika i powiedział ze to są objawy sprzęgła ale narazie nic się nie dzieje można na tym jeździć powiedział tez ze zmienić to można jak będę wymieniał rozrząd ale tak jak kolega powiedział potarguje sie z handlarzem [br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 11:18_________________________________________________a co do przebiegu to jestem w 100% pewny posiada cala kompletna dokumentacje
wuju Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 a w aso sprawdzałeś ? bo dokumentacja to nie problem :gwizdanie:
Bugatti Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 a w aso sprawdzałeś ? bo dokumentacja to nie problem :gwizdanie: A myślisz że ASO to jakiś problem ? Tam to dopiero krętacze pracują. Za kasę ładnie modyfikują bazą serwisową skubańce...;-/ Pozdr.
hager84 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 polak potraf, nie no zęby jeszcze w a aso miał ktoś taki przypadek ?? tak w ogóle to utargowałem 2.500 pln dzięki za pomoc
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A ja na Twoim miejscu nie brałbym auta co ma niby 110 tyś km i sprzęgło do wymiany. Ale jak ma te 110 tys na prawdę to jaki idiota musiał nim jeździć by tak je dobić. A to oznacza ze i cała reszta pewnie wygląda podobnie. Pozdro ZC
RS Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja mam 125000 i tez juz sprzeglo daje znac os sobie. Wina po czesci mocniejszego softu, po czesci tego ze w B7 ciezko wyczuc moment lapania sprzegla, tym bardziej ze nie tak jak w AJM - jak za szybko puscisz sprzeglo to zamuli, ale ruszy, tylko zaraz zdechnie.
HeresR32 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Najzwyczajniej w aucie jest zużyte sprzęgło, czeka Cię wymiana kompletnego sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko oporowe i koło dwumasowe). Jeżeli nie kupiłeś jeszcze tego auta, to wytarguj 3 tysiące na wymianę tej części. troche malo kolego 3 tys na caly osprzet? chyba ze uzywany... bo obstawiam ze sama dwumasowka kosztuje ok 3 tys a gdzie reszta, mi sie wydaje ze auto jest przekrecone ja mam 190 tys i nie czoje nic na sprzegle
spetsnaz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 bo obstawiam ze sama dwumasowka kosztuje ok 3 tys źle obstawiasz, maksymalnie 1500zł, nówka sztuka LUK.
hager84 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 koledzy a powiedzcie mi czy wy tez macie ten silnik 2.0 tdi bre i czy u was występują takie objawy co pisałem wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się