nitroo Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 mieć palemkę BEZCENNE Ja kupiłem w ASO ori czujnik za 205 zeta... Fakt, koszt ogromny za takie coś, ale to, co napisałeś - banan na twarzy dzięki palemce bezcenny
GreGoriO Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Nie trzeba ustawiać godziny 2.55 czy innej, po prostu moduł sam szuka następnej synchronizacji. Każda godzina, jaka by nie była, zawsze będzie zaktualizowana w momencie gdy z wyświetlacza zniknie ikona synchronizacji (palemka). To nie zegar stacjonarny, który sprawdza przy określonej godzinie synchronizację. W naszych autkach odbywa się to na BIEŻĄCO. Najważniejsze tutaj jest miejsce gdzie parkujemy. Jeśli sygnał jest wystarczająco silny, ikona pojawi się już po chwili, w momencie uśpienia auta.
nitroo Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Faktycznie, macie rację, bo ja wstawiłem nowy z ASO, zamknąłem auto, a tym czasie składałem narzędzia. Po chwili otworzyłem samochód i na liczniku pojawiła się "palemka"
swiezak84 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 a ktoś sie orientuje jak to jest w a3 8L? u mnie bylo tak ze palemka to sie pojawiała, to znikała i tak 1,5 roku. oddałem auto na przeglad jakies 2 m-ce temu i od tamtej pory palemka pojawila mi sie tylko raz, gdzie samochód stał w nocy na dworzu (normlanie w nocy stoi w garazu, za dnia pod chmurką), ale to bylo w środku lasu... w ciagu dnia autko stoi na placu, nie ma wysokich zabudowań, nie ma lasu ani nic, 25km od Wawy. i antenka sie nie pojawia
swiezak84 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 a tez bedzie w tylnim zderzaku? na tym przegladzie wymieniali mi olej w dyfrze z tyłu i moze cos tam zepsuli...
nitroo Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 a tez bedzie w tylnim zderzaku? na tym przegladzie wymieniali mi olej w dyfrze z tyłu i moze cos tam zepsuli... Tak, w A3 8L też jest w tylnym, ale chyba z lewej (w B6 jest z prawej) strony.
cabanmat Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Panowie taka sprawa... Jakiś miesiąc temu mechanik spawał mi migomatem uchwyt tłumnika (poduszkę). Akumulator oczywiście odłączyliśmy. Zegar się oczywiście zresetowały... data,czas,jednostkowy przebieg (ten do 2 tyś km) Od tego czasu zegar nie uzyskał połączenia z zegarem atomowym (brak palemki) Czy mocne pole elektryczne z migomatu mogło zaszkodzić modułowi nawet przy odłączonych klemach z akumulatora ? Z własnego doświadczenia wiem, że musi trochę czasu upłynąć zanim znowu pojawi nam się palemka podczas np. odłączenia aku, wyciągnięciu bezpiecznika od zegarów... Pozdrawiam, Edytowane 31 Października 2014 przez cabanmat
cabanmat Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Mała trasa nad groby i palemka powróciła
lapidem Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Panowie zaczynam walczyć z palemką Rozebrałem bagażnik i pomierzyłem napięcia, na kabelkach jest 4V. Czy to nie za mało do działania tego modułu? Jeśli tak to gdzie szukać winowajcy niskiego napięcia? update: po odłączeniu tego modułu napięcie we wtyczce wynosi 5V czyli pewno muszę zamówić nowy Edytowane 3 Listopada 2014 przez lapidem
GreGoriO Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 przeczytaj to... Sekwencja Synchronizacji Jeśli zegar radiowy jest aktywny (wartość w kanale adaptacji 19 > 0), sekwencja synchronizacji jest następująca: wyłączony zapłon W momencie podania na zacisk 30 zasilania, zostaje uruchomiona próba synchronizacji. Odbiornik zegara radiowego zostaje zasilony napięciem (5V) z deski rozdzielczej, sygnał wysyłany z odbiornika jest oceniany. (Czas trwania: wartość zadana w adaptacji kanał 19
dydek1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Wymieniałem licznik a palemki nadal brak...Czyli pewnie moduł padł ..Opisany numerem na poczatku watku 8K0 919 145 A rozumiem że będzie pasował do sedana ??
lapidem Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Panowie zaczynam walczyć z palemką Rozebrałem bagażnik i pomierzyłem napięcia, na kabelkach jest 4V. Czy to nie za mało do działania tego modułu? Jeśli tak to gdzie szukać winowajcy niskiego napięcia? update: po odłączeniu tego modułu napięcie we wtyczce wynosi 5V czyli pewno muszę zamówić nowy Update: Wymiana na nowy moduł 8K0919145A rozwiązała problem w 15 minut. Moduł kupiony na allegro za 35 zł z przesyłką i gwarancją :> Dodam że na sprawnym module napięcie na kabelkach wynosi 5V. Stary modul po rozebraniu wyglądał tragicznie - elementy z płytki się utleniły zardzewiały - generalnie rozsypał się ;] Edytowane 30 Listopada 2014 przez lapidem
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Może komuś się przydać: http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Funkuhr+nachruesten W skrócie: w razie uszkodzenia lub chęci doposażenia auta w antenkę do odbioru DCF77 można posiłkować się antenką od Audi TT (i być może też tą od Audi A6 C5), którą montuje się za licznikiem. No chyba, że ktoś ma elektrycznie ogrzewaną przednią szybę...
r7adek Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Hmm u mnie też brak jest tej antenki. Można to jakoś aktywować vagiem ?
BeyerBrown Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Na pierwszej stronie, w pierwszym poście jest wszystko opisane, łącznie z "vagowaniem". Edytowane 1 Grudnia 2014 przez BeyerBrown
r7adek Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 No to teraz nie wiem. Po prawie 2 tygodniach antenka się pojawiła sama.
Dajmon Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Cześć Wam. Dzisiaj i ja spróbowałem opanować swój zegar. Sprawdziłem Vagiem i zegarek wbity mam na "1", więc palma powinna być, a jej nie ma. Nie ma jej od kiedy mam tą maszynę, czyli prawie 3 lata. Ok. Zabrałem się od razu za wyciągnięcie modułu ze zderzaka. Udało się mi odkręcić wszystkie śruby. Zderzak odciągnąłem. Moduł wykręciłem. Poczyściłem styki. Pomierzyłem napięcia i d*pa. Zegarek nie działa. Nie działa, bo....... Mierząc na kablach napięcie z podłączonym modułem, to względem masy: na zasilaniu miałem +5V, na sygnałowym również +5V. Mierząc na kablach napięcie z wypiętym modułem, to względem masy: na zasilaniu miałem +5V, na sygnałowym również +5V. Coś się mi wydaje, że mam problem z szyną sygnałową, bo na niej występuje cały czas +5V. Co dalej chłopaki. Proszę o wsparcie. Lub dlatego jest +5V na szynie sygnałowej, bo od przeciwległej strony przewodów, powiedzmy od licznika, znajduje się rezystor podciągający tą szynę do szyny zasilania. Przykładowo jest to rezystor 47k.....100k. Gdyby mój moduł był sprawny i próbował słać sygnał po tej szynie sygnałowej, to przyduszałby to napięcie podciągnięte rezystorem do poziomu jak pisaliście rzędu 200mV..1.5V Ponieważ mam może klęknięty ten moduł zegarka, to moduł ten nie wysyła sygnału, więc i na szynie sygnałowej nic się nie pojawia. Nie wiem czy to co napisałem jest prawdziwe. Czy Wy koledzy jak wypinaliście moduł i mierzyliście napięcie na szynie sygnałowej, to czy mieliście napięcie +5V czy nie ???? Ok. Przeczytałem wszystkie 31 stron. Uff. Ale tego się namnożyło. Sądzę, że mam walnięty jednak ten moduł po tym co wyczytałem z Waszych wypowiedzi. Kupię moduł typu: 8K0 919 145 A. Ponieważ wtyczkę wyprowadziłem sobie za subofer, to wystarczy, że odsłonię klapę i wepnę kupiony moduł na próbę jego działania. Jak będzie działać to zamontuję go później na swoje miejsce w zderzak. Pytanie. Kupić od jakiegoś lokalnego ludzika z mojej okolicy taki moduł za 100zł, czy nowy w ASO za 200zł ??? Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Dajmon
r7adek Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jak różnica jest tylko 100 zł to brałbym z ASO. Mnie też czeka taki zakup, bo jak auto kupiłem antenki nie było, po około 2 tyg. się pojawiła i ostatnio znowu zniknęła. Jeszcze muszę zobaczyć czy czasem nie jest to wynik że coś tam nie łączy bo może być tak, że w wyniku zamykania klapy uderzeń rozłącza się. Może orientujesz się czy w B6 wszytkie miały taki nr tego modułu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się