nitroo Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Wtyczka raczej na pewno no gnije. Zam moduł ogarnij.
CortexA3 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Witam wszystkich Otóż od momentu kupna auta, do 25 marca tego roku, palemka była u mnie w aucie nonstop (a3 8p 2009 rok) i nigdy nie zniknęła. Gdy przyszedł dzień zmiany czasu na letni, w aucie miałem ciągle starą godzinę. Ręcznie zmieniłem godzinę o jedną do przodu. I gdy zgasiłem auto, następnego dnia zobaczyłem że palemka zniknęła. Minęły już ponad 2 tygodnie - parkuje pod blokiem w Łodzi, jeżdżę około 300km tygodniowo przez większość województwa, więc jeśli miałoby złapać zasięg to na pewno by złapało. Studiowałem temat i zamierzam odłączyć akumulator, albo wyjąć na moment bezpiecznik, bo nie chce mi się wierzyć że taki zbieg okoliczności że zmieniłem godzinę ręcznie i padł moduł. Może ktoś miał podobnie że po zmianie godziny palemka padła ?
GRADIENT Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Miałeś starą godzinę bo moduł padł. Wyjmij bezpiecznik, jak nie ruszy to moduł do wymiany na nowy typ. Właśnie wczoraj wymieniałem u siebie bo nie miałem palmy. Po wymianie 10 minut bez odpinania zasilania i godzina sie ustawiła. Palma jest. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
CortexA3 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 1 minutę temu, GRADIENT napisał: Wyjmij bezpiecznik, jak nie ruszy to moduł do wymiany na nowy typ. Właśnie wczoraj wymieniałem u siebie bo nie miałem palmy. Po wymianie 10 minut bez odpinania zasilania i godzina sie ustawiła. Palma jest. Podpowiesz, który jest to bezpiecznik u nas w a3 ? Kurde trochę nie chce mi się wierzyć, że by padł tak nagle akurat po moim przestawieniu godziny :/ Mogłem jakoś "odłączyć", wyłączyć opcje podczas przestawiania zegara? Bo najpierw kręciłem przyciskiem przy zegarze dopiero przypomniałem sobie że przecież w Fisie się to ustawia
GRADIENT Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Mam wydrukowaną rozpiskę bezpieczników ale teraz nie znajdę. Możesz wypiąć klemę nic sie nie stanie. Najwyżej potem zaprogramujesz domykanie szyb z pilota. Jesli nie zmienil automatycznie godziny to padł o ile nie trzymasz auta w metalowym garazu. Idz teraz sciagnij kleme na 10 minut zapnij i idz spac. Rano jak wstaniesz a nie bedzie godziny to modul. Auto na dworze. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
GreGoriO Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Licznik ZAWSZE gasi "palemkę" po 3dniach od braku synchronizacji. Tutaj nie ma znaczenia czy jest zmiana daty czy ustawienia ręcznie. Zmień miejsce parkowania, sprawdź moduł według według wcześniejszych wskazówek. Potem opisz co się dzieje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
GRADIENT Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 U mnie nie gasi. Jeszcze nie widziałem. To zalezy jak wpiszesz ustawienia u mnie jest najkrótszy czas synchro
CortexA3 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Auto stoi u mnie "pod chmurką" non-stop, nigdy nie widziałem nawet na 5 minut żeby palemka zgasła. Niestety odłączyłem akumulator na kilka godzin, nic się nie zmieniło. Doczytałem też że komuś potrafiło zmienić wartość odświeżania, więc Podłączyłem VCDS wszedłem w 17 Instruments > 19 > i mam ustawione na 10. Nie wiem czy jest jeszcze sens coś sprawdzać, raczej moduł do wywalenia. Pytanie tylko czy kupować 4B0919145B czy szukać od razu 8P0919145A ? Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez CortexA3
GRADIENT Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Kupować A za 5 dych na alledrogo tak ja ja zrobiłem. Szkoda czasu na zabawy.
A4b6quattro Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Panowie jaki jest numer tej kostki czteropinowej ,co idzie z modułu do licznika?
piti82 Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Witam, podepnę się pod temat. Pacjent to b6 2002 sedan. 3 lata po kupnie auta przestała działać "palemka" i tak męczę się z tym od roku. Kodowanie licznika 31001 napięcie na wtyczce między masą a żółtym 5V i między masą a czerwono-zielonym też 5V(nie wiem czy tak powinno być). Co jeszcze można sprawdzić przed kupnem nowej anteny...?
maciejhildek1982 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Witam kolegę piti82 oraz całą resztę zainteresowanych bardzo serdecznie. Według mnie do sprawdzenia wiązka, coś jest nie tak, jeden przewód to masa (-), drugi zasilanie +5v a na trzecim powinien być sygnał, który wg mnie nie powinien wynosić aż 5v względem masy. Niestety jestem na wyjeździe i nie mam jak sprawdzić na którym przewodzie jakie powinny być napięcia(szkoda bo moduł mam przy kierownicy prawie na wierzchu - zdjęcia gdzieś w temacie wcześniej). Chyba, że padnięty moduł i daje zwarcie z +5 na inny przewód. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi, na pewno znajdziesz gdzieś opis jakie napięci są na przewodach.
piti82 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 3 godziny temu, maciejhildek1982 napisał: Witam kolegę piti82 oraz całą resztę zainteresowanych bardzo serdecznie. Według mnie do sprawdzenia wiązka, coś jest nie tak, jeden przewód to masa (-), drugi zasilanie +5v a na trzecim powinien być sygnał, który wg mnie nie powinien wynosić aż 5v względem masy. Niestety jestem na wyjeździe i nie mam jak sprawdzić na którym przewodzie jakie powinny być napięcia(szkoda bo moduł mam przy kierownicy prawie na wierzchu - zdjęcia gdzieś w temacie wcześniej). Chyba, że padnięty moduł i daje zwarcie z +5 na inny przewód. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi, na pewno znajdziesz gdzieś opis jakie napięci są na przewodach. Moduł w sensie antena? Napięcie mierzyłem na wypiętej wtyczce jakby co:) na pierwszej stronie tematu doczytałem że napięcie na przewodzie sygnałowym powinno się zmieniać a u mnie jest stałe...:(
maciejhildek1982 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Kolego teraz pytanie, napięcie mierzyłeś na wtyczce przy zderzaku? Jeśli tak to spróbuj jeszcze wypiąć wtyczkę z licznika i tam zmierzyć napięcia, tylko ostrożnie(bardzo) by niczego nie zewrzeć, bo narobisz nie złego bigosu. Być morze przewód idący długą drogą został gdzieś nacięty lub zakleszczony i gdzieś robi zwarcie? Jeśli jednak na samym liczniku będziesz miał dwa napięcia 5v to nietety coś w zegarach zdupcone. Tak kolego mówiąc moduł chodziło mi oczywiście o antenę. Edytowane 20 Maja 2018 przez maciejhildek1982
piti82 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) W dniu 20.05.2018 o 15:03, maciejhildek1982 napisał: Kolego teraz pytanie, napięcie mierzyłeś na wtyczce przy zderzaku? Jeśli tak to spróbuj jeszcze wypiąć wtyczkę z licznika i tam zmierzyć napięcia, tylko ostrożnie(bardzo) by niczego nie zewrzeć, bo narobisz nie złego bigosu. Być morze przewód idący długą drogą został gdzieś nacięty lub zakleszczony i gdzieś robi zwarcie? Jeśli jednak na samym liczniku będziesz miał dwa napięcia 5v to nietety coś w zegarach zdupcone. Tak kolego mówiąc moduł chodziło mi oczywiście o antenę. Dzięki za wskazówki, myślę że jutro to ogarnę☺ No i niestety napięcie na liczniku również 5V na zasilaniu i sygnałowym...? co można z tym jeszcze zrobić? Edytowane 21 Maja 2018 przez piti82 1
maciejhildek1982 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Dziwna sprawa, wygląda na jakieś zwarcie w liczniku, bo innego wytłumaczenia nie ma, rozumiem, że mierzyłeś przy odłączonej wtyczce z szafy?
piti82 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Mierzyłem na pinach w liczniku do których przychodzi czarna wtyczka idąca do anteny pod zderzakiem
maciejhildek1982 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) Wtyczka była odpięta od licznika? Chodzi o to czy sam licznik daje 2x5v Edytowane 21 Maja 2018 przez maciejhildek1982
maciejhildek1982 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 W takim razie nieprawidłowe napięcie z licznika świadczy jedynie o tym, ze to właśnie w nim jest coś nie tak (oczywiście mogę się mylić - taki urok diagnozy na odległość). Jeśli istnieje taka możliwość i dalsza chęć walki z tematem to spróbowałbym podmienić licznik aby mieć całkowitą pewność, albo od kogoś albo nawet jakiegoś angola, oczywiście zakodować zegar radiowy. Ale to niestety są już koszty. Poza tym oczywiście podmieniony licznik nie będzie współpracował z furką (immo itp.), ale zagar powinien złapać. I tu pytanie czy gra jest warta świeczki? Jeśli usilnie chcesz mieć "palemkę" i potwierdzi się, że to wina licznika to koszt sprawnej używki ok 200 + przepisanie wsadu z twojego do nowego. A to już są niemałe pieniążki. Ja u siebie wymieniałem szafę, ale z innego powodu (jak poszukasz w moich tematach będziesz wiedział dlaczego) wyszło mnie razem ok 4 stówek. Pozdrawiam i życzę powodzenia, mam nadzieję, że choć troszkę pomogłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się