maciaas_gda Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Kupilem a4 ktore bylo po stluczce w tyl samochodu. Przed kupnem byla u diagnisty, ktory obejrzal samochod i stwierdzil ze wszystko ok tylko pare pier**l do wymiany. Wiem, ze kiedy dostala w tyl, to lekko podbil sie dach samochodu, a z przodu otworzyla sie macha i walnela w przednia szybe. Z tylu w bagazniku ma leciutenko naruszona blache przy zapasowym kole i tylnia blache od kanapy. Oczywiscie jest juz caly po naprawie blacharskiej i wyglada bardzo ladnie. Diagnosta stwierdzil, ze do wymiany sa wahacze. Przod samchodu jest nieruszony, silniczek i wszystkie podzespoly w stanie bardzo dobrym po diagnozie. Dodatkowo Byl podpinany pod vaga- stwierdzono bardzo dobry stan turbiny silnika i elektryki. Tylko mam pare pier**l do zrobienia jeszcze: Czego o moze byc skutkiem ?: 1.) Kiedy jade musze miec lekko przekrzywiona kierownice zeby jechac na wprost bo inaczej go znosi na prawo. (dodatkowo buczenie lozyska, ktore opisalem w innym temacie) To bedzie chyba wina zlej gemetrii kol ktorej sprzedajacy nierobil po stluczce.? 2.) Z przodu slupkow cieknie mi woda do srodka ze zgrzewow- to juz musi blacharz zobaczyc. 3.) Kiedy jade ok ponad 140km/h to w samochodzie slysze jak by powietrze sie dostawalo do srodka i czuje jak lekko wpada poprzez klamke do drzwi. Dodatkowo slysze dosc glosno jak wiatr obija sie o samchod ale to chyba normalne i juz sie shizuje i doszukuje w samochodzie wszystkiego co mozna Czy robic geometrie nadwozia czy tylko samych kol ? Diagnosta wchodzil pod samochod przed kupnem i mowil, ze wszystkie podluznice i ogolny stan techniczny samochodu jest nienaruszony ? Jeszcze ile te cale geometrie kosztuja ? Mile widziane porady. Czy mieliscie kiedy takie problemy ?
Mad_MAX Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 No wiec: 1. Wydaje mi sie ze jesli wszystko zostalo naprawione to wystarczy zrobic zbierznosc , bo w wiekszosci przypadkow np. po wymianie wachaczy taki wlasnie objaw sie ukazuje i ustawienie zbierznosci to eliminuje 2. To akurat nie wiem czym jest spowodowane, byc moze uszczelki sa stare i juz nie trzymaja tak jak powinny lub dalej jest cos przestawione leciutko i tez uszczelki nie trzymaja. 3. Noooormalka w B5
L3Vy Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 1. a może należy przekręcić samą kierownice o pare ząbków ? Tylko uwaga... sam lepiej tego nie rób.. bo mozesz urwać tasiemkę( od airbagu i klaksona) której koszt to lekko 150zł za używkę. 2. Źle wstawiona szyba !!!!!! ta szyba jest klejona i jak ktoś źle ja założy to cieknie... 3. co do wiatru niema sie co dziwić u mnie też lekko powiewa a autko 100% niebite. Zrób Geometrie bo z beda same korzyści. - nie będzie zcinać Ci opon - poprawi sie komfort jazdy - nawet sie pokuszę o opinie że będzie mniejsze zużycie paliwa niż dotychczas.... Pozdrawiam
memo Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 1. Nie przestawiaj kierownicy, tylko jedz na ustawienie geometrii (koszt ok 200 zł) Jak dobrze ustawią, to autko bedzie sie ladnie prowadzic i kierownica bedzie stac prosto. 2. Ze zgrzewow ? Jestes pewien ? Bo łącząc ten fakt z tym o czym napisales w punkcie trzecim, to mozna by pomyslec, ze masz zle spasowane ramki drzwi z reszta (trzeba by je bylo dogiąć żeby dobrze dolegały)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się