piotras1976 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam Więc mój problem polega na metalicznym ,że tak powiem wpadaniem w rezonans rury wylotowej przedniej. Słychać tak jakby była tam jakaś metalowa część śrubka czy coś metalowego. Co dziwne dzwięk ten wydobywa się tylko po nagrzaniu silnika do 90 stopni i gdy mam na drive i stoje czyli pedał hamulca wciśnięty puszczam auto sie zaczyna toczyć i już nic nie słychać. Pojechałem na kanał zdemontowałem tumik przedni tumik tylni no i dostałem sie do środka rury wylotowej przedniej do której mogłem wsadzić drucik z magnesem aby przedmiot obcy wyciągnąć niestety nic sie nie chcało złapać w moją pułapke. Tej nieszczęśliwej przedniej rury nie chciałem odkręcać od katalizatora gdyż nie miałem uszczelki która musi między nimi być. Moje audi 210 tys ma najechne i się zaczynam zastanawiać czy winowajcą nie jest katalizator który moze coś wydmuchał ceramicznego?? Kto wie gdzie dostane taką uszczelke w szczecinie? A może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów :> [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 20:19_________________________________________________Witam Szkoda że sam odpowiadam na swoje zapytania ale pal licho :> Otóż doszedłem (nie sam) co było powodem tego nieszczęsnego przydzwięku dzwonienia jak to zwał metalicznego dudnienia. Katalizator. Po wyjęciu go z auta a było ostro (trudno palniki poszły w ruch ) z auta okazało sie że jak go ruszałem to pukało, cały wkład latał w środku i odbijało się to echem na rurze która idzie za katalizatorem . Kat szlifierą wyciełem do okoła wyjełem wkład który wygląda jak plaster miodu nie popękany cały nawet niepozatykany tylko pier... latał w środku.Jak bym wiedział , myśle że wystarczyłoby ostry szczał młotkiem w bok i by było ok :>. Puche zaspawałem bez żadnej rurki w środku no i teraz jest ok :> Turbo ciut głośniej świszczy żona nie zauważyła Co do wzostu mocy w sumie ni nie zauważyłem (może ciut ) Nic nie wali teraz, co ciekawe wcześniej jak byłem u mechaników to kazali na te moje dudnienie wymienić tylni wydech
Mlody_GP Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam Mam podobny problem. U mnie "metaliczny dźwięk tłumika" pojawia się przy 1500 obrotów na minut (przy wchodzeniu na obroty). Czy to może być katalizator ?? Pozdrawiam
piotras1976 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam Kurde ciężko powiedzieć, mi znawcy mechanicy cały tumnik tylni wymienili i chcieli przedni wymieniać niepotrzebnie zresztą. Trzeba się wsłuchać na kanale pod autem.Ale moze być kat masz tak jak by metal w rurce latał?.Najgorsze że po rurze wszędzie niesie ale ja miałem najgorszy stukot na tej przedniej co sie łączy z katem. Powodzwenia Pozdrawiam
majkel_majki Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Puche zaspawałem bez żadnej rurki w środku no i teraz jest ok :> Dziadostwo odstawiłeś aż zęby bolą w wolnossaku miałbyś pierdzenie poloneza jak smok
endriuu Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Puche zaspawałem bez żadnej rurki w środku no i teraz jest ok :> Dziadostwo odstawiłeś aż zęby bolą w wolnossaku miałbyś pierdzenie poloneza jak smok ja mam na wolnossaku wyciety kat bez rurki. sama pucha zostala. mruczy lekko glosniej ale efektu poldona nie uświadczysz. :gwizdanie:
majkel_majki Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Oj, słyszałem takich efektów wystarczająco dużo żeby nie wierzyć, każda pliszka swój ogonek chwali :gwizdanie: od pustej puszki lepsza jest już rurka, od niej z kolei rurka w puszce kata, później tłumik przelotowy i w końcu, tak jak powinno być, nowy kat.
piotras1976 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam Ja moze jestem głuchy :>ale róznicy nie zauważyłem
MROZOL Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Też mam samą puchę od kata i efektów poldolota brak za to turbo fajnie gwizda heeehee
Lok Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Ja też mam ten rezonans i cały wydech wymieniłem i dalej dzwoni podczas silnego dodania gazu na 4 i 5
gucio07 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Mi też cały tumnik wpada w rezonans na wolnych obrotach po dodaniu gazu powyżej 1,5tys. obrotów znika za to jak jadę i dam na luz i hamuje to z przodu słychać też jakby coś stukało przy tumniku byłem u jednego szpeca i stwierdził że z tłumnikiem ,plecionka i wszystkimi wieszakami jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się