dardit Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam - temat był podobny ale nie do końca więc zakładam nowy. Problem polega na tym, że po dłuższym postoju - noc na przykład maleństwo ma problemy z odpalaniem, kiedyś nie chciał trzymać obrotów teraz wręcz gaśnie dopiero za 3 razem odpala dusi go, po chwili wchodzi na obroty i trzyma 1200 potem spada do normalnych. Dodam że VAG mówi że wszystko jest OK. Auto jeździ na LPG i na PB bez problemowo. Proszę o pomoc.
brom Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Najtaniej zacząć od czyszczenia przepustnicy i silniczka korkowego jeżeli to nie pomoże, to trzeba sprawdzić czy nie ma lewego powietrza. Jeżeli nic z tych wymienionych to albo przepustnica do wymiany bądź silniczek korkowy, miałem u siebie podobny problem i czyszczenie przepustnicy pomogło.
udy Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 sprawdź jeszcze ciśnienie jakie daje pompa paliwa, u mnie przez rok nie mogłem dojść co jest przyczyną słabego odpalania po postoju aż w końcu mechanik zmierzył ciśnienie paliwa, powiedział że słabe, zmieniłem pompę na BOSCHA i pali od strzału. Pozdro
szark Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 dardit poradziłeś sobie z tym problemem bo właśnie mi się to samo dzieje i nie wiem co mam począć też na vagu wszystko ok Czytałem co nieco i różnie ludzie piszą że może regulator ciśnienia że pompa i niewiem bo to tylko jak postoi dłużej niż 8 godzin jak krócej to pali od szczała
qrek Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Mam to samo i na pewno nie jest to brudna przepustnica, no chyba że ktoś jeździ bez filtra powietrza Wyczyściłem śladowe ilości brudu które tam miałem i to nie było to. Ja stawiam na pompę lub zaworek regulujący ciśnienie paliwa w listwie wtryskiwaczy
paput Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Mam to samo i na pewno nie jest to brudna przepustnica, no chyba że ktoś jeździ bez filtra powietrza Wyczyściłem śladowe ilości brudu które tam miałem i to nie było to. Ja stawiam na pompę lub zaworek regulujący ciśnienie paliwa w listwie wtryskiwaczy może zaworek na parowniku puszcza gaz w kolektor razem z mieszanką paliwowo powietrzną i auto ma ciężko zapalić
paput Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 no może tak ale ja niemam gazu nie pisałem do Ciebie
czaki22 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 a moze forum poczytacie a nie smiecicie znowu po nocy odpiac na chwile aku i podlaczyc sprawdzic czy odpala, jesli tak to powiem wam co macie nie tak
Michal750 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 a moze forum poczytacie a nie smiecicie znowu po nocy odpiac na chwile aku i podlaczyc sprawdzic czy odpala, jesli tak to powiem wam co macie nie tak Kolego Czaki Mam ten sam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, co koledzy. Idąc za radą, po nocy odpinam aku zapinam i odpalam bez problemu. VAG nie pokazuje błędów. Zatem co Kolega sugeruje? Pozdrawiam Pozdrawiam
szark Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 tak wlasnie jest a wiec jak to mozemy naprawic ?????
Michal750 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Koledzy Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza. Rano będzie chwila prawdy. Napiszę o efektach pzdr
czaki22 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 nic to nie da:) macie uszkodzony ecu silnika, nadaje sie do wymiany, silnik startuje rano z ustawieniami cieplego silnika i czasy wtryskow sa inne z tad problem z uruchomieniem, mialem p[rzerabiałem na forum sa moje posty i opisy sytuacji
Michal750 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Koledzy Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza. Rano będzie chwila prawdy. Napiszę o efektach pzdr Zgodnie z obietnicą, informuje o ofektach: Niestety wymiana czujnika temperatury powietrza zasysanego niewiele zmieniła. Nadal rano trudny rozruch, choć nieco lepiej. Jakoś jeszcze nie trafia do mnie opinia kolegi Czako. przecież ECU czyta czujniki i dopasowuje elementy wykonawcze. Jakoś podejżewam pompę paliwa, ale to robótka na weekend. Oczywiscie poinformuję.
czaki22 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Jakos to ecu zarzadza danymi. Mialem abc 3 lata mialem ten sam problem i go rozwiazalem nozesz szukac dalej rozwiazanie masz na tacy i nie jestem czako
marcinek81r Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 W moim przypadku sytuacja wygląda troszkę inaczej, po nocy przy tych mrozach pali od strzała a jak postoi pół godziny i dłużej to już muszę się nakręcić. I jeszcze VAG pokazuje słaby sygnał immo, jak dobiorę się do immo i poczyszczę i poprawię styki to będzie wiadomo czy to to.
Michal750 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Kolego, obawiam sę że ten błąd immo wynika z tego że długo kręcisz rozrusznikiem, bateria przysiada, petla słabo czyta czip w kluczyku i błąd gotowy. Gdyby to faktycznie było immo, nie uruchomiłbyś auta. Proponuję sprawdzić drogę paliwa: pompa raczej nie (choć nie wiadomo, zostaw na koniec) sprawdż czy przewód powrotny paliwa jest drożny, zdjąć za regulatorem cisnienia, odkręcić korek paliwa i dmuchnąć pompką aż w zbiorniku zabulgocze. koleny krok to sprawdź jakie ciśnienie utrzymuje regulator ciśnienia paliwa, powinno być ok 4 bar. Powodzenia [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 21:39_________________________________________________ Koledzy Wymieniłem dziś czujnik temperatury zasysanego powietrza. Rano będzie chwila prawdy. Napiszę o efektach pzdr Zgodnie z obietnicą, informuje o ofektach: Niestety wymiana czujnika temperatury powietrza zasysanego niewiele zmieniła. Nadal rano trudny rozruch, choć nieco lepiej. Jakoś jeszcze nie trafia do mnie opinia kolegi Czako. przecież ECU czyta czujniki i dopasowuje elementy wykonawcze. Jakoś podejżewam pompę paliwa, ale to robótka na weekend. Oczywiscie poinformuję. Ciąg dalszy walki z trudnym rozruchem. Kolektor ssący wyjęty wyczyszczony, uszczelniony. Oczywiście również przepustnica. Wymienione czujniki temperatury zasysanego powietrza i temperatury płynu chłodzącego, Nowe świece i kable. Pętla IMMO polutowana, wtyczka i piny w module IMMO oczyszczona. Wymienione ECU. Pokasowane błędy silnika i immo. IMMO i ECU zsynchronizowane z resztą. Nowy akumulator. Sprawdzone Lambdy z wynikiem OK. sprawdzona magistrala paliwowa, Pompa przepompowuje paliwo przez regulator 4 bary, czyli ciśnienie i wydatek OK. Przewód powrotu paliwa drożny.Komputer (VAG) nie wykazuje błędów. Nadal po nocy ciężko zapala. Ma ktoś pomysły? Pozdrawiam
marcinek81r Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Piszesz, że wszystko zsynchronizowane z resztą, a sprawdzałeś czasy wtrysku, dawkę rozruchową?
Michal750 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Marcinek Zdaje się że dawka rozruchowa o której wspominasz dotyczy silników diesela. szukam od jakiegoś czasu danych które należy sprawdzić / wpisać w poszczególne kanaly adaptacji silnika Oczywiście do tego konkretnego silnika i ecu chodzi (silnik) (adaptacja) kanał od 001 do .... Niestety nic nie znalazłem. Pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 czy zmieniales ecu bo generalnie produkujecie dodatkowe zbedne posty mialem, walczyłem 2 miesiace, wymienilem ecu jezdzilem 3 lata bez problemow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się