inverterz Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 z ogłoszeń z sserwisu: 01.01.2012 OD 1 STYCZNIA 2012 MECHANIK PAWEŁ T. NIE JEST PRACOWNIKIEM NASZEJ FIRMY. W ZWIĄZKU Z TYM FIRMA NASZA NIE HONORUJE ŻADNYCH USTALEŃ PODJĘTYCH PRZEZ TĄ OSOBĘ. Mam lekko szarpiące 1.9TDI AVF 8E i zastanawiam się czy warto tam jechać?
aras837 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jakie masz lekkie szrpnięcia?? Przy ruszaniu ??? Jednostajnej jeździe a może podczas wyprzedzania?? Dokłądnie sprecyzuj swoją przypadłość.
banan35330 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Witam Panowie. Sledze wszystkie wątki i wlos mi sie jezy na glowie co to sie dzieje.Ale tylko wspomne iz tego roku w marcu robilem naprawe multitrona w Sserwis.Standardowo frezowanie wtrysku ktory ponoc szwankował choc jak dla mnie silnik chodzil miodzio (przebieg auta 190.000km)Zapłaciłem za wszystko około 6.000zł.Po 5.000km wróciłem na wymiane oleju zeby podtrzymac gwarancje czyli procedura jaka przechodzila wiekszosc.I co moge powiedziec..Zrobiłem juz około 20.000km i odziwo żadnych podkreslam żadnych problemów.Skrzynia smiga jak nowa.Moze mialem szczescie....
Panton Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 albo jesteś od Sopy (SSerwis) ;P Zdecydowanie odradzam sserwis - Sopa ! ! !
H4mm3R Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 albo jesteś od Sopy (SSerwis) ;PZdecydowanie odradzam sserwis - Sopa ! ! ! Uwierz mi że są gorsi... Jak ktoś się nie zna, to uwierzy we wszystko co mu mechanik powie.
carpa84 Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Po siedmiu latach od "frezowania" gniazd przez Sserwis pierwszy raz wyjęte pompo wtryskiwacze. Oto jak wyglądają gumki ! Są całe poszarpane i sparciałe a na dodatek mój mechanik powiedział że pierwszy raz spotyka się z takimi (czerwonymi) uszczelkami.
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Czyli wychodzi na to że pan Sopa rozwiercił Ci gniazda pompek , tylko ich nie tulejował Zamiast tego pewnie poszły pewnie jakieś dobierane , grubsze uszczelniacze i teraz wygląda to jak na załączonym obrazku Nie zdziwił bym się gdyby teraz na ori uszczelniaczach była totalna kicha łącznie z paliwem w oleju Jak jeszcze nie poskładałeś to pomierz średnicę gniazd i porównaj z jakimiś oryginalnymi .... Edytowane 7 Lipca 2017 przez piotrsob1
carpa84 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 Dnia 7.07.2017 o 22:17, piotrsob1 napisał: Czyli wychodzi na to że pan Sopa rozwiercił Ci gniazda pompek , tylko ich nie tulejował Zamiast tego pewnie poszły pewnie jakieś dobierane , grubsze uszczelniacze i teraz wygląda to jak na załączonym obrazku Nie zdziwił bym się gdyby teraz na ori uszczelniaczach była totalna kicha łącznie z paliwem w oleju Jak jeszcze nie poskładałeś to pomierz średnicę gniazd i porównaj z jakimiś oryginalnymi .... Jest dokładnie tak jak napisałeś. Wsadziliśmy pompki na ori uszczelniaczach i wszystko luźne , olej miesza tak jak piszesz. Czekam na regenerowaną głowicę i w tym tygodniu auto prawdopodobnie wróci do życia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się