mich65 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Wydaje mi się że jezeli chodzi o starowanie turbiny to chyba wszystko jest w porządku. Sztanga z obserwacji widać że chodzi, podciśnienie na wlocie gruszki sie zmienia, nie wystepuje przeładowanie które występuje przy zablokowanych łopatkach Zastanawiające teraz może być sterowanie EGR i brak podciśnienia
MRoger Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Może egr został zaślepiony ... np kulka z łożyska w przewodzie podciśnienia
mich65 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ale skąd wtedy te skoki przy zapalaniu i gaszeniu silnika. Na sekundę wskakuje podciśnienie 0.6
MRoger Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jak masz możliwość to zaloguj grupę 003 w Basic Settings - wtedy podczas próby EGR cyklicznie się powinien otwierać i zamykać. Przeanalizuj sobie ten schemat i sprawdź też N18
mich65 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Wygląda na to że podciśnienie mierzyłem nie za N18, a za N239, czyli podciśnienie do sterowania klapy gaszącej. Skoki na podciśnienie w trakcie uruchamiania i gaszenia byłyby wtedy odpowiednią reakcją. Dzisiaj zerknę na to dokładnie. Jeżeli tutaj będzie wszystko dobrze to zostanie tylko turbina wtedy.[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 12:16_________________________________________________Wygląda na to że w silniku BLB EGR jest sterowany tylko elektrycznie, a nie podciśnieniowo. Mogę założyć że będąc na diagnostyce i błędów nie było, oraz logi wyglądały dobrze to zostaje tylko TURBINA katalizator - sprawny filtr powietrza - sprawny instalacja podciśnieniowa - sprawna Nic innego mi nie przychodzi na myśl jako powód późnego wstawania turbiny.
ArkadiuS Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 sprawdzałeś sztangę "gruchy" czy się rusza?
mich65 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Tak, razem ze szwagrem oglądaliśmy. Elegancko chodzi góra, dół 1
odzim Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 zrób jeszcze jeden test , zaslep przewod idacy do gruszki od klapy gaszacej (taka mala czarna plastikowa) i sie przejedz i napisz czy auto odzyskało dół , w przewód wkręć śrubkę na moment testu, jak cos sie zmieni napisze Ci co trzeba zrobić [br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 11:05_________________________________________________ Wygląda na to że w silniku BLB EGR jest sterowany tylko elektrycznie, a nie podciśnieniowo. tak dokladnie jest
mich65 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Bylem chwile temu póki silnik ciepły, bo akurat z trasy wróciłem. Odłączyłem gumowy przewód od zaworu sterującego klapę gaszącą i zaślepiłem go śrubką. Niestety, bez efektu. Dalej brak mocy w dolnych zakresach obrotów[br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 22:26_________________________________________________Po wielkich poszukiwaniach udało mi się pożyczyć od kolegi kabel z VCDS i zrobiłem logi. Rzućcie okiem aby się upewnić że to coś z turbo BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21769.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21770.html statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21774.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21773.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21772.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21776.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21775.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21771.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21777.html dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21778.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21783.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21781.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21779.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21780.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21782.html Grupy 000 ten kabel i ten VCDS nie chciał otworzyć, czyżby silnik BLB nie miał grupy 000 czy to jakaś dziwna wersja kabla?
odzim Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 kolego turbo wstaje jak nalezy powiedzial bym że idealnie i na pewno za twoje odczucia nie jest odpowiedzialne turbo ,zreszta logi wygladaja poprawnie , no moze lekkie przeladowanie ale to sie rozrusza poprzez dynamiczna jazde , dziwnie jak dla mnie wyglada drupa 023 ale nie znam grup pomiarowych tej grupy na pamieć dla tego akurat silnika
vauxhall95 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Dokladnie turbo wstaje wczesnie,jakas diagnoza ze turbo pozno sie budzi nie byla celna,troche przeladowuje,ale to dynamiczna jazda
odzim Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 szczerze po logach to bym powiedział ze to auto zawija asfalt od 1500 do 2500 tys a pózniej bez zająknięcia ciagnie do samego konca jak nalezy
mich65 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Brak mocy na niższych obrotach najbardziej jest odczuwalny na drugim biegu. Może zrobię logi dynamiczne na drugim, a nie trzecim biegu i coś więcej będzie widoczne?? Zagadam z kolegą co ma takie same autko, aby się upewnić, ale wg mnie bankowo samochód ma mniejszą moc jak sprzed miesiąca. Może jakaś błahostka która by nie byłą widoczna w logach, czy logi to raczej pewniak??
odzim Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Brak mocy na niższych obrotach najbardziej jest odczuwalny na drugim biegu. Może zrobię logi dynamiczne na drugim, a nie trzecim biegu i coś więcej będzie widoczne?? Zagadam z kolegą co ma takie same autko, aby się upewnić, ale wg mnie bankowo samochód ma mniejszą moc jak sprzed miesiąca. Może jakaś błahostka która by nie byłą widoczna w logach, czy logi to raczej pewniak?? wrzuć logi w dział diagnostyki i tam opisz po krótce swój porblem
mich65 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Poszedł temat pod http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157265.0[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 22:27_________________________________________________ A tak sobie myśląc swobodnie, może to filtr paliwa?? Wymieniany na nowy przy wymianie rozrządu 1,5 roku temu, przejechane na nim 22 tyś, ale to nasze polskie paliwo. Niby non stop na shellu tankuje, ale kto wie[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 22:49_________________________________________________Jednak filtr nie, wymieniałem na nowy oryginalny z serwisu i to samo[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2010, 14:06_________________________________________________ Pojechałem wyczyścić turbinę i pomogło. Dzięki za komentarze. Logi po wyczyszczeniu turbo w wątku w dziale diagnostyka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się