whashchoo Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam mam problem z moim A4 2.5 rano ciężko pali, mam chyba zapowietrzony układ paliwowy, wymieniłem wszystkie przewody i nic to nie dało. Rano bardzo nie równo chodził silnik, zatkałem więc zawór recyrkulacji spalin i jest lepiej ale nadal dymi. Co jeszcze mogę zrobić? http://img651.imageshack.us/img651/9922/190820102587.jpg
Bugatti Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Trzeba zlogować...Dymić może z braku tlenu lub nadmiaru paliwa Czemu stwierdzasz że układ paliwowy może być zapowietrzony - auto gaśnie, szarpie podczas jazdy ? Pozdr.
Rogass Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Ponoć w tych silnikach przy dużym przebiegu warto przestawić kąt wtrysku na pompie właśnie po to żeby lepiej odpalały.
TezFakt Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 U siebie zaobserwowałem identyczne objawy, może tylko na dużo mniejszą skalę, bo kręcę 2-3s i malutki obłoczek dymu białego poleci (chyba nie spalone paliwo). Ale co najciekawsze, jak zrobi się zimniej niż 15° i załączają się świece żarowe, odpala od razu po przekręceniu. Ogólnie silnik chodzi rewelacyjnie, równo, cicho, ładnie przyśpiesza itp. Gdzie (który kanał) mogę sprawdzić tą dawkę startową, no i jaka jej wartość jest OK ?
whashchoo Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 Bugatti sądze że zapowietrza ponieważ gdy postoi kilka godzin to bardzo ciężko pali (długo go kręce) przy zaworze zwrotnym paliwa mam zainstalowaną ręczną pompkę gdy podpompuje paliwo to zaczyna odpalać. ROGASS witam małem już ustawiane kąty wtrysków. Ale zauważyłem że z 2 wtrysków lekko cieknie mi paliwo, może przez ten przeciek zapowietrza się i nie mogę odpalić i tak mocno dymi... [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 18:21_________________________________________________Panowie byłem w zakłaedzie naprawczym i zrobili mi dwa wtryski tzn uszczelnili je ponieważ cikły. Samochód zapala za pierwszym razem mniej dymi przy odpaleniu ale jak jest zimny to traci moc silnik nie chodzi dobrze i zaczyna dymić. Co się dzieje...[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2010, 22:37_________________________________________________Już wiem co się działo. Silnik był na śmieci. Już kupiłem nowy i jest ok.
kaju Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Silnik był na śmieci. Może szczegółowo co poszło?
whashchoo Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 W warsztacie powiedzieli mi że dzwigienka rozrządu się połamała i wpadła dalej łamiąc wszystko po drodze. Popychacze kamienie są na śmieci a co za tym idzie koszt był większy niż wymiana na nowy. Źle palił kopcił dławił się dlatego że były luźne te dźwigienki rozrząd może się nie przestawił ale nie chodził tak jak powinien.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się