maq Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam. Czy mógł by ktoś podpowiedzieć jakie należy zrobić logi a B4 1Z 94r. w celu zdiagnozowania silnika? Na forum jest tylko parę tematów i wyczytałem tylko, że w b4 można zrobić tylko kilka grup. Ojciec w swoim aucie narzeka, że ma jakieś problemy ze spadkiem mocy w okolicach 3 tys obrotów. W przyszłym tygodniu będę jechał go zlogować ale chciałbym zrobić to dobrze za 1 razem bo mam do niego 150 km.
Darev Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Powyżej jest taki czerwony napis... czy naprawdę go nie widać???
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jaki przeplywomierz ma to B4 ??? Pierburg czy Bosch ??
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jaki przeplywomierz ma to B4 ??? Pierburg czy Bosch ?? 94 rok ... to juz Pierburg ...
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jaki przeplywomierz ma to B4 ??? Pierburg czy Bosch ?? 94 rok ... to juz Pierburg ... trafiały się jeszcze z Boschem...
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jaki przeplywomierz ma to B4 ??? Pierburg czy Bosch ?? 94 rok ... to juz Pierburg ... trafiały się jeszcze z Boschem... eeeeeeeeeeeeee
maq Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Jaki przeplywomierz ma to B4 ??? Pierburg czy Bosch ?? Będę wiedział w niedzielę jak podjadę. Wtedy dorzucę tu logi jak się nic do tej pory nie wyjaśni [br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 10:47_________________________________________________Przepływomierz ma PIERBURG Niestety nie udało się zrobić logów ponieważ nie zdążyła dojść do mnie przejściówka na ODBI. Udało mi się pożyczyć interfejs ale tylko z taki z osobno wsadzanymi pinami nie nie zdecydowałem się robić na tym logów ( bałem się że podczas jazdy coś się pozwiera) natomiast podczas odczytu błędów wyszło 575 manifold absolute pressure control difference INTERMITTENT Szukałem już trochę na forum o tym. Zaczęliśmy szukać dziury w dolocie i tylko zacząłem ruszać i oglądać węże i podczas następnej przejażdżki auto zaczęło mocno syczeć przy przyspieszaniu . Jeden z przewodów podciśnieniowych był mocno już zmęczony ten który wychodzi z pod turbo i go wymieniliśmy ale nie pomogło. Narazie szukamy dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się