Pandzior Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Pacjent dymi przy przyśpieszaniu na szaro, oraz na postoju jak jest zimny. Kat wycięty, EGR zaślepiony, CHIP na 105 KM. Statyczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a1c852fa294632c.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3fafe9a79d8cdcd2.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fba9c478857e34a.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc31bd8d96931c21.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a09bbcaaa142f0cb.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c6848cd7d5f5407.html Basic: 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c55605c10a4fe2e.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b659be9efd07b7b0.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d5135e6c1e25090.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/649687af7c9a7662.html Dynamiczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0be600aafd56ee6c.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f59703d116b8dcb.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd78388b40087faf.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54061995d01240b2.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66ec63eede4e67b4.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/623b94d33f108ce1.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abee7a26d8fdc6f9.html
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Do sprawdzenia : - szczelność dolotu - jesli OK to - podmien zawór N75 (najbardziej podejrzany) i zrob logi Ta modyfikacja - taka sobie - ale widziałem gorsze.
Pandzior Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A co może być przyczyną dymienia na zimnym?
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sprawdz najpierw to co Ci napisałem....
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 ewidentna nie szczelność układu podciśnieniowego lub n75 kaput lub zablokowany zawór upustowy w turbinie, do wymiany wszystkie wężyki czarne w oplocie, po zrobieniu porządku z tym jak nadal będzie kopcił na postoju.. nastawnik do wyczynienia... albo wymienny...ze względu na warunki w jakich było mu dane żyć Nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania? Zdechły nastawnikiem objawia się białym dymem, a ty piszesz o szarym wypnij wtyczkę impulsatora na obudowie skrzyni biegów (będą dwie - tą dalej osadzoną wypnij), przejeździj i zdaj sprawozdanie
Pandzior Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Czarne wężyki w oplocie, czyli które? Te od N75? Biały, szary ciężko określić. A jakie mają być objawy jak wypnę wtyczkę impulsatora?
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Najpierw ty odpowiedz na moje pytanie. Wężyki te przy N75, N18, gruszce turbiny i ERG, jest ich tam sporo, zachowaj wymagane długości wężyków, zacznij od tych przy N75.
Pandzior Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Do sprawdzenia : - szczelność dolotu - jesli OK to - podmien zawór N75 (najbardziej podejrzany) i zrob logi Ta modyfikacja - taka sobie - ale widziałem gorsze. Mogę ominąć N75 i podłczyć niebieski z czerwonym?? Bo cięzko mi znaleźć inny zawór na podmiankę.
ciahciah Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 o piernik, to jest pytanie z innej beczki zacznijmy od prostych pytań wiesz w ogóle gdzie masz przy silniku N75 i N18? wiesz jak on wygląda?
vauxhall95 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ewidentna nie szczelność układu podciśnieniowego lub n75 kaput lub zablokowany zawór upustowy w turbinie, do wymiany wszystkie wężyki czarne w oplocie, po zrobieniu porządku z tym jak nadal będzie kopcił na postoju.. nastawnik do wyczynienia... albo wymienny...ze względu na warunki w jakich było mu dane żyć Nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania? Zdechły nastawnikiem objawia się białym dymem, a ty piszesz o szarym wypnij wtyczkę impulsatora na obudowie skrzyni biegów (będą dwie - tą dalej osadzoną wypnij), przejeździj i zdaj sprawozdanie Jak zawor zablokowany to jest zazwyczaj przeladowanie,chyba ze zacial sie w pozycji upuszczania, skad ty takie dane masz ze jak nastawnik zly to kopci na bialo,nie raz czyscilem i nic nie kopcilo tylko szarpal na niskich obrotach.A powiem ze pare juz bylo w moich rekach i objawow takich nie bylo na 100%.
przemik Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Mogę ominąć N75 i podłczyć niebieski z czerwonym?? Bo cięzko mi znaleźć inny zawór na podmiankę. Mozesz. Zrob kanał 011 dynamiczny na zmostkowanych wezykach. Wyjdzie co masz rabniete.
Pandzior Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 log 011 bez N75 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6b3ca5a87bdb486.html
przemik Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Widac ze zawor upustowy dziala OK i podcisnienia są szczelne. Czyli N75 poszedł spac. Mozesz go jeszcze sprobowac reanimowac... tutaj jest opisane co i jak: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=104560
ciahciah Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 log 011 bez N75 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6b3ca5a87bdb486.html czyli podmieniłeś na próbę z N18 czy porostu log bez N75?
Pandzior Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 log 011 bez N75 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6b3ca5a87bdb486.html czyli podmieniłeś na próbę z N18 czy porostu log bez N75? Bez N75
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 no to nadal nie ma pewności czy to na pewno N75 no ale w tych silnikach one padają... Masz dwie opcje, albo w ciemno kupować N75 albo zrobić loga z podmienionym N18 w celu rozwiania wątpliwości
grzanek85 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Nie może podmienić na n18 bo to zupełnie inne zawory jeden podciśnieniowy drugi nadciśnieniowy. Sprawdź szczelność dolotu jak ok wymień n75
Pandzior Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 jeżeli mam zaślepiony EGR to czy muszę wymieniać te przewody w oplocie, czy wystarczy przy N75? Muszę zakładać opaski metalowe na końcówki czy są one zbędne? ps. N75 już moczy się w ropie i czeka na reanimację.
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wymień wszystkie dla świętego spokoju, tam gdzie nie masz teraz opasek nie trzeba
przemik Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 no to nadal nie ma pewności czy to na pewno N75 no ale w tych silnikach one padają... Masz dwie opcje, albo w ciemno kupować N75 albo zrobić loga z podmienionym N18 w celu rozwiania wątpliwości Ja nie mam wątpliwosci Zanim poradzisz komus cos takiego doczytaj o roznicach w nadcisnieniowym i podcisnieniowym ukladzie sterowania doładowaniem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się