Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Pandzior

Rekomendowane odpowiedzi

Do sprawdzenia :

- szczelność dolotu - jesli OK

to

- podmien zawór N75 (najbardziej podejrzany) i zrob logi

Ta modyfikacja - taka sobie - ale widziałem gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentna nie szczelność układu podciśnieniowego lub n75 kaput lub zablokowany zawór upustowy w turbinie, do wymiany wszystkie wężyki czarne w oplocie, po zrobieniu porządku z tym jak nadal będzie kopcił na postoju.. nastawnik do wyczynienia... albo wymienny...ze względu na warunki w jakich było mu dane żyć :notworthy:

Nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania? Zdechły nastawnikiem objawia się białym dymem, a ty piszesz o szarym :mysli:

wypnij wtyczkę impulsatora na obudowie skrzyni biegów (będą dwie - tą dalej osadzoną wypnij), przejeździj i zdaj sprawozdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarne wężyki w oplocie, czyli które? Te od N75? Biały, szary ciężko określić. A jakie mają być objawy jak wypnę wtyczkę impulsatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw ty odpowiedz na moje pytanie. Wężyki te przy N75, N18, gruszce turbiny i ERG, jest ich tam sporo, zachowaj wymagane długości wężyków, zacznij od tych przy N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia :

- szczelność dolotu - jesli OK

to

- podmien zawór N75 (najbardziej podejrzany) i zrob logi

Ta modyfikacja - taka sobie - ale widziałem gorsze.

Mogę ominąć N75 i podłczyć niebieski z czerwonym?? Bo cięzko mi znaleźć inny zawór na podmiankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o piernik, to jest pytanie z innej beczki :cool1:

zacznijmy od prostych pytań :wink4:

wiesz w ogóle gdzie masz przy silniku N75 i N18? wiesz jak on wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentna nie szczelność układu podciśnieniowego lub n75 kaput lub zablokowany zawór upustowy w turbinie, do wymiany wszystkie wężyki czarne w oplocie, po zrobieniu porządku z tym jak nadal będzie kopcił na postoju.. nastawnik do wyczynienia... albo wymienny...ze względu na warunki w jakich było mu dane żyć :notworthy:

Nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania? Zdechły nastawnikiem objawia się białym dymem, a ty piszesz o szarym :mysli:

wypnij wtyczkę impulsatora na obudowie skrzyni biegów (będą dwie - tą dalej osadzoną wypnij), przejeździj i zdaj sprawozdanie

Jak zawor zablokowany to jest zazwyczaj przeladowanie,chyba ze zacial sie w pozycji upuszczania, skad ty takie dane masz ze jak nastawnik zly to kopci na bialo,nie raz czyscilem i nic nie kopcilo tylko szarpal na niskich obrotach.A powiem ze pare juz bylo w moich rekach i objawow takich nie bylo na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę ominąć N75 i podłczyć niebieski z czerwonym?? Bo cięzko mi znaleźć inny zawór na podmiankę.

Mozesz. Zrob kanał 011 dynamiczny na zmostkowanych wezykach.

Wyjdzie co masz rabniete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac ze zawor upustowy dziala OK i podcisnienia są szczelne.

Czyli N75 poszedł spac.

Mozesz go jeszcze sprobowac reanimowac... tutaj jest opisane co i jak:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=104560

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli podmieniłeś na próbę z N18 czy porostu log bez N75?

Bez N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nadal nie ma pewności czy to na pewno N75 no ale w tych silnikach one padają...

Masz dwie opcje, albo w ciemno kupować N75 albo zrobić loga z podmienionym N18 w celu rozwiania wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może podmienić na n18 bo to zupełnie inne zawory jeden podciśnieniowy drugi nadciśnieniowy. Sprawdź szczelność dolotu jak ok wymień n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli mam zaślepiony EGR to czy muszę wymieniać te przewody w oplocie, czy wystarczy przy N75? Muszę zakładać opaski metalowe na końcówki czy są one zbędne?

ps. N75 już moczy się w ropie i czeka na reanimację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nadal nie ma pewności czy

to na pewno N75 no ale w tych silnikach one padają...

Masz dwie opcje, albo w ciemno kupować N75 albo zrobić loga z podmienionym N18 w celu rozwiania wątpliwości

Ja nie mam wątpliwosci :wink4:

Zanim poradzisz komus cos takiego doczytaj o roznicach w nadcisnieniowym i podcisnieniowym ukladzie sterowania doładowaniem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...