rex 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 zadzwon do Marka i spytaj sie na ile on bezpiecznie wystraja te silniki aby troche pojezdzily Nie muszę do nikogo dzwonić Po naszych ulicach jeździ wiele A4 AEB 1.8T zestrojonych na 185+ kuców i przy normalnym użytkowaniu nic się dziać nie będzie. A tak jak napisał Poziek - po prostu uwierz nam na słowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ok ok uwierze, podajcie mi tylko przykladowe czasy na 1/4 takiego B5 1.8T zdlubanego na 180-185ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Kim jest Marek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Szukałem danych o masie A4 z V6 i 1.8T i 2.8 waży o 75kg więcej, a quattro waży 100kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Kim jest Marek ?? Poziek kur.. - Marka nie znasz :polew:? ok ok uwierze, podajcie mi tylko przykladowe czasy na 1/4 takiego B5 1.8T zdlubanego na 180-185ps Nie chcę gdybać ale pewnie koło niskiej 15'stki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ja tam skoczyłem na sekunde do VTG rodzinnym 2.8 (193 km seria) i jest 270 KM , wciągam te wasze kosiarki nosem. hyhyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Masters dalej tlumaczyc ? A wiesz, że to nie Marek robi programy do 1.8T ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Nie chcę gdybać ale pewnie koło niskiej 15'stki. niska 15 to podejrzewam ze czas do 100 ma na poziomie lekko ponizej 7 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gugas Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ja tam skoczyłem na sekunde do VTG rodzinnym 2.8 (193 km seria) i jest 270 KM , wciągam te wasze kosiarki nosem. hyhyhy No właśnie jakoś o 3 nad ranem w Kaletce zapomniałem się zapytać jaki był koszt tego przyrostu mocy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 pitnaście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 bezpiecznie wystraja te silniki aby troche pojezdzily jest taka reguła ze wyciagniecie 100 PS z litra nie robi najmniejszego problemu i nie wplywa na zywotnosc silnika. wiec jak serducho bedzie mialo pare wiecej czy mniej to tez z pewnoscia dlugo "postuka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 niska 15 to podejrzewam ze czas do 100 ma na poziomie lekko ponizej 7 sekund Niekoniecznie, ja jestem w stanie zrobić wysoką 14'stkę - a do setki mam 6.8 Takie AEB po chipsie powinno mieć z 7.1-7.3 0-100. Oczywiście FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gugas Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 pitnaście u za tyle to można był AEB kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Żeby mnie dobrze zrozumiano - jeśli już nasz Marek zajmie sie benzyną to nie on robi mapy itp. tylko wgrywa program, bynajmniej nie swój. Takie sprostowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Żeby mnie dobrze zrozumiano - jeśli już nasz Marek zajmie sie benzyną to nie on robi mapy itp. tylko wgrywa program, bynajmniej nie swój. Takie sprostowanie nie twierdze ze jest inaczej nie siedze w tym zawodowo wiem ze 1.8T wjedza tam ze 150km a wyjezdza ~180-185km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 No to mały filmik 1.8T+chip , 2.8 raczej tak nie gania!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Panowie wróćmy do meritum dyskusji, proszę. >17 kafli 1.8T + czip vs. 2.8 V6 FWD[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 21:37 _________________________________________________Wiem widziałem twoja propozycję ale uważam, ze temat jest dobry jezeli bedziemy trzymac sie tematu i szczerze licze na to, że uda sie o taka konfrontacje.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 21:39 _________________________________________________bardzo podoba mi sie to: >17 kafli 1.8T + czip vs. 2.8 V6 FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTom3k 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Najlepszym rozwiazaniem bedzie zorganizowanie kreseczki 1.8T vs 2.8 A co do tych swiftow gti to dziwna sprawa bo pisalem juz kiedys ze stalem na kresce z takim i raz wygralem a 2 raz dopiero w polowe 3 mnie wyprzedzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTom3k 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 1.8T+chip - platinium ma i do 0-100 wyszlo mu 6.8s ....ktorekolwiek 2.8 tyle wyciagne ? otóż to!! Jak ktos umie ruszyć jak trzeba to takie czasy takim 1.8T + czip bedzie trzepał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Takie gadanie ze za 17 tys.. A Ty eMeM ile cenisz swoja A4? zaloze sie ze nie na 17 tys, tylko na sporo wiecej. Temat byl 2.8 vs 1.8T + czip. Zaraz dojdziemy do wniosku ze jednak 1.8T to ktos wymysli ktory bedzie bardziej zywotny. To nie ma sensu.. A wiec 2.8 czy 1.8T + czip..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi