Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy A4 2.8 193PS da radę A4 1.8T (i na odwrót)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zadzwon do Marka i spytaj sie na ile on bezpiecznie wystraja te silniki aby troche pojezdzily

Nie muszę do nikogo dzwonić :)

Po naszych ulicach jeździ wiele A4 AEB 1.8T zestrojonych na 185+ kuców i przy normalnym użytkowaniu nic się dziać nie będzie.

A tak jak napisał Poziek - po prostu uwierz nam na słowo :)

Opublikowano

Kim jest Marek ?? :polew:

Opublikowano

Szukałem danych o masie A4 z V6 i 1.8T i 2.8 waży o 75kg więcej, a quattro waży 100kg.

Opublikowano

Kim jest Marek ?? :polew:

Poziek kur.. - Marka nie znasz :polew: :polew:?

ok ok uwierze, podajcie mi tylko przykladowe czasy na 1/4 takiego B5 1.8T zdlubanego na 180-185ps

Nie chcę gdybać ale pewnie koło niskiej 15'stki.

Opublikowano

Ja tam skoczyłem na sekunde do VTG rodzinnym 2.8 (193 km seria) i jest 270 KM , wciągam te wasze kosiarki nosem. hyhyhy

Opublikowano

Masters

dalej tlumaczyc ?

A wiesz, że to nie Marek robi programy do 1.8T ?? :polew:

Opublikowano

Nie chcę gdybać ale pewnie koło niskiej 15'stki.

niska 15 to podejrzewam ze czas do 100 ma na poziomie lekko ponizej 7 sekund

Opublikowano

Ja tam skoczyłem na sekunde do VTG rodzinnym 2.8 (193 km seria) i jest 270 KM , wciągam te wasze kosiarki nosem. hyhyhy

No właśnie jakoś o 3 nad ranem w Kaletce zapomniałem się zapytać jaki był koszt tego przyrostu mocy :gwizdanie:

Opublikowano

pitnaście ;)

Opublikowano

bezpiecznie wystraja te silniki aby troche pojezdzily

jest taka reguła ze wyciagniecie 100 PS z litra nie robi najmniejszego problemu i nie wplywa na zywotnosc silnika. wiec jak serducho bedzie mialo pare wiecej czy mniej to tez z pewnoscia dlugo "postuka"

Opublikowano

niska 15 to podejrzewam ze czas do 100 ma na poziomie lekko ponizej 7 sekund

Niekoniecznie, ja jestem w stanie zrobić wysoką 14'stkę - a do setki mam 6.8

Takie AEB po chipsie powinno mieć z 7.1-7.3 0-100. Oczywiście FWD :)

Opublikowano

Żeby mnie dobrze zrozumiano - jeśli już nasz Marek zajmie sie benzyną to nie on robi mapy itp. tylko wgrywa program, bynajmniej nie swój. Takie sprostowanie ;):tongue4:

Opublikowano

Żeby mnie dobrze zrozumiano - jeśli już nasz Marek zajmie sie benzyną to nie on robi mapy itp. tylko wgrywa program, bynajmniej nie swój. Takie sprostowanie ;):tongue4:

nie twierdze ze jest inaczej nie siedze w tym zawodowo

wiem ze 1.8T wjedza tam ze 150km a wyjezdza ~180-185km

Opublikowano

No to mały filmik 1.8T+chip , 2.8 raczej tak nie gania!!

Opublikowano

Panowie wróćmy do meritum dyskusji, proszę.

>17 kafli 1.8T + czip vs. 2.8 V6 FWD[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 21:37 _________________________________________________Wiem widziałem twoja propozycję ale uważam, ze temat jest dobry jezeli bedziemy trzymac sie tematu i szczerze licze na to, że uda sie o taka konfrontacje.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 21:39 _________________________________________________bardzo podoba mi sie to:

>17 kafli 1.8T + czip vs. 2.8 V6 FWD

Opublikowano

Najlepszym rozwiazaniem bedzie zorganizowanie kreseczki 1.8T vs 2.8 :) A co do tych swiftow gti to dziwna sprawa bo pisalem juz kiedys ze stalem na kresce z takim i raz wygralem a 2 raz dopiero w polowe 3 mnie wyprzedzil :D

Opublikowano

1.8T+chip - platinium ma i do 0-100 wyszlo mu 6.8s ....ktorekolwiek 2.8 tyle wyciagne ?

otóż to!! Jak ktos umie ruszyć jak trzeba to takie czasy takim 1.8T + czip bedzie trzepał :wink4::tongue4:

Opublikowano

Takie gadanie ze za 17 tys.. A Ty eMeM ile cenisz swoja A4? zaloze sie ze nie na 17 tys, tylko na sporo wiecej. Temat byl 2.8 vs 1.8T + czip. Zaraz dojdziemy do wniosku ze jednak 1.8T to ktos wymysli ktory bedzie bardziej zywotny. To nie ma sensu.. :polew:

A wiec 2.8 czy 1.8T + czip..?

:rolleyes:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...