krzysiek23 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a wiec panowie autko ciezko strasznie pali po 1 dniu postoju,wystarczy ze zapali raz i pali potem dobrze ale pierwszy rozruch jest tragiczny na zimnym,najpierw zapala na 1 gar jak benzyniak przy nie sprawnym ukladzie zaplonowym gdy nie wszystkie swiece zalapuja,i tak stopniowo az zapali przy tym puszczajac zajeb...baka.........kopci delikatnie nawet po rozgrzaniu i smierdzi olejem, ale to chyba olej sie dopala,bo nie dawno turbina poszla na spacer i koles kupowal nowa....... -rozrzad wymieniony jakies 2000tys.km temu -filtry paliwa,oleju,powietrza odrazu mowie ze wzialem vaga i zero bledow,zalogowalem 000 BS i tam kat wyszedl 255 :shocked: no i zaczalem walczyc wartosc kata dokladnie 255 i ni cholerki nie idzie go zmienic,przestawialem pompe w prawo stojac przodem do auta zakontrowalem i nic sie nie zmienilo dalej 255(przez ok 1s po wejsciu w basic seting i wejsciu w grupe 000 pokaze 56-60,i zaraz wskakuje na 255 i nic sie nie zmienia nawet nie skacze 256-254 itd..)niewiem jak to ugryzc bo rano po 1dniu ciezko strasznie pali teraz jak jest cieplo,cieply pali od strzala........kopci troche.......jak przestawilem go w prawo,i zalogowalem BS to prawie zgasl tak nim telepalo i zaczal kopcic jak czolg wiec wrocilem do poczatkowej pozycji.......dopiero co go kupilem i wiedzialem ze silnik nie chodzi dobrze,2tys.temu poprzedni wlasciciel wymienil rozrzad i pomyslalem ze pewnie o zabek jest walniety..........czy jesli o zabek bylby przestawiony cieply palil by normalnie?
wiktorsam Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Moim zdaniem rozrząd do kontroli, jak przestawiony to może na ciepłym palić normalnie, źle ustawiony kąt wtrysku najbardziej daje popalić przy niskich temperaturach.
krzysiek23 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 kurcze ale czego po przestawieniu pompy slychac zmiane w pracy silnika,a kat sie nie zmienia twardo stoi 255
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 kolo paswoe na wale korbowym do sprawdzenia oraz przestawiacz kat wtrysku w pompie [n108]
krzysiek23 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 kolo paswoe na wale korbowym do sprawdzenia oraz przestawiacz kat wtrysku w pompie [n108] a co z kolem moze byc nie tak?do pompy to juz magik musi byc chyba.....
sowa73 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 witam sprawdź rozrząd po znakach(koło na wale może mieć zerwany klin) pozdrawiam
DeeJay_Kill Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Boję się, że możesz mieć uszkodzony nastawnik, ale najpierw musisz wiedzieć, że z rozrządem wszystko ok - wtedy będziem kombinować.
krzysiek23 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 nic do rozrzadu dobiore sie w piatek,jak co to mam druga pompe do kupienia za male pieniadze najwyzej bede zmienial
jaras231 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 A może paliwko ci schodzi z układu? ja miałem kąt na 255 to odpalał normalnie W poprzednim dieslu miałem podobny problem jak u ciebie, jak postał jeden dzień to ciężko palił, a jak już odpalił i zgasiłem i znów odpalałem to od razu łapał wiec może sprawdź układ paliwowy
marcine76 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 miałem podobny problem ale mechanik pokrencił pompą ,wydaje mi się że w lewo i auto pali o 100% lepiej,ale zgadzam się z kolegą sowa73 że może mieć zerwany klin na
krzysiek23 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 ogolnie dzis spawdzilem rozrzad i jest caly -klin tez,takze chyba to odpada,jutro przewertuje uklad paliwowy,i podmienie akumulatory zobacze czy to cos da
SotoM Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 moze układ byc szczelny ale moze puszczac zaworek na pompie wtryskowej-na zasilaniu lub powrocie... za nim odpalisz auto to sprawdź czy paliwo stoi w przewodzie zasilajacym do pompy... wtedy bedzie wiadomo. moze czujnik temp.cieczy chłodzącej ci krzaczy-odłacz go i zobacz jak silnik odpali...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się