Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tym używanym gwintem bym bardzo uważal... oczywiście sprawne używane KW będzie napewno lepsze od nowego "Techniksa" czy FK czy tego pokroju zawiasy

Opublikowano

Witam :) mam probalem jesli chodzi o naciski na przednia i tylna os..kupuje sprezyny eibach pro kit ale nie znam nacisku ...moja tabliczka znamionowa jest pod maska a maski nie moge otworzyc ;p ogarne to za jakis czas ale nacisk na osie potrzebowal bym ;) wiem tyle ze Co do kategorii wagowej to przód 8, tył 10. ale nie wiem jak to rozczytac ;) z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

gdzie niby to jest??

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

Opublikowano

w ASO.... takie raporty to nie wiele ci wniosą.

Sprawdzisz to w ASO... podjedź podaj niumer VIN i ci powiedzą...

Ale po co chcesz kupowac już sprezyny jak maski nie otworzysz?? bez tego i tak nie wymienisz.

otwórz maskę, przeczytaj i masz jasną sytuację.

Opublikowano

maske otworze jak bede w pl a sprezyny chce teraz kupic .. wyszarpie grilla i nic z niego nie zostanie znajac moje szczescie :)

Opublikowano

Jeśli poszła Ci linka od maski to nie musisz łamać grila.

Xperia

Opublikowano

otwóz maskę i zoabcz masy na osiach... a jak nei mozesz otworzyc maski, pojechac do ASO... to... kup spręzyny jak już przeczytasz masy na osiach.

Opublikowano

panowie zalozyles zawieszenie s-line i tyl siedzi nizej o 1 cm;/ to normalne czy cos mialem zle dobrane??

Opublikowano

Koledzy mam zawieszenie 1BE, jak zmienię sprężyny 0YL na 0YM to auto będzie twardsze? Czy twardsze i w dodatku pójdzie do góry?

Opublikowano
Koledzy mam zawieszenie 1BE, jak zmienię sprężyny 0YL na 0YM to auto będzie twardsze? Czy twardsze i w dodatku pójdzie do góry?

nie. auto teoretycznie pójdzie ci do góry ale to teoria... twardsze spręzyny do 1bv.

Opublikowano

Panowie, jeżdżę na seryjnych 15" 7J ET 39.

Zamierzam wstawić 17" lub nawet 18" oraz następnie obniżyć auto żeby błotnik był około 1 maks 2 cm nad oponą, ale żeby nic nie tarło przy skręcaniu.

Jeździ ktoś może po naszych drogach na 18? jakieś wrażenia?

Jaką szerokość felgi dobrać dla 17" i 18", do tego jakie ET dobrać żeby felga była prawie na równi z błotnikiem?

No i najważniejsze, dobór sprężyn, żeby zachować komfort mimo obniżenia...?

---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ----------

taki efekt wystarczy http://farm3.static.flickr.com/2541/5788311838_2bbc3c7b5c_b.jpg

Opublikowano

to co pokazałeś na zdjęciu to raczej nie są springi 1be/1bv... aby auto ładnie ustawić i równo to tylko gwint. Mówie w wypadku obnizania i bycia dokładnym.

18 cali z opona 235/40/18 jeździ normalnie... zanim założyłem gwint jeździłem przez chwile na 1BA z nimi i nie czułem różnicy między 18 a 17 cali.

Miedzy 15 a 18 poczujesz. przede wszystkim auto będzie trochę więcej palić i będziesz czuł że może lekko wozić w głębokich koleinach - bo opona szeroka.

W przypadku 18cali i gwintu poczujesz róznice, auto będize twardsze...chyba że jakiś kompromis zrobisz i np dasz KW Street.

Co do ET to kwestia eksperymentów. Jeśli ori felgi audi to niestety nie ustawisz idealnie bo masz do wyboru ET 43,38(jesli dobrze pamiętam), oraz wersja z RS.. ale RS4 to 19stki. Możęsz poszukać wzoru RS w wersji 18 calowej, wówczas pochodzi ona od Audi S3 i ma ET43 co nie wyrówna ci felgi z nadkolami. Z tyłu trzeba by było dołożyć mniej więcej 15mm dystanse, z przodu 10mm max.

Jeśli chodzi o zamienniki to felgi na przód muszą być albo z większym ET albo węższe niż na tył. Oś tylnia jest węższa niż przednia. Zawsze pozostaje kwestia tego jak zniesie to napęd..jesli masz FWD to nie ma problemu, jesli Q to pamietaj że obwód koła musi byc taki sam z przodu i z tyłu.

Opublikowano

Na samym początku myślę żeby założyć eibachy pro-kit - da to 30mm w dół przód i tył, potem felgę albo 17" lub 18"...

Większa lepiej wygląda ale ciągle w serwisie mi mówią że co chwilę trzeba będzie prostować, że mały komfort, że wahacze szybką padają i że opony bardzo drogie...

No sam nie wiem teraz...

Opublikowano
Na samym początku myślę żeby założyć eibachy pro-kit - da to 30mm w dół przód i tył, potem felgę albo 17" lub 18"...

Większa lepiej wygląda ale ciągle w serwisie mi mówią że co chwilę trzeba będzie prostować, że mały komfort, że wahacze szybką padają i że opony bardzo drogie...

No sam nie wiem teraz...

moja zawiecha MS cały czas na gwincie i feldze 17 i 19 wytrzymuje już 2.5 roku i nadaj jest ok

opony wcale nie są drogie na 17 225/45 są bardzo popularne i w dobrych pieniądzach

Opublikowano
Na samym początku myślę żeby założyć eibachy pro-kit - da to 30mm w dół przód i tył, potem felgę albo 17" lub 18"...

Większa lepiej wygląda ale ciągle w serwisie mi mówią że co chwilę trzeba będzie prostować, że mały komfort, że wahacze szybką padają i że opony bardzo drogie...

No sam nie wiem teraz...

poradze ci coś..zmień serwis. Od kilku lat jeżdze na 18 calach opony od 225/40/18 przez 235/40/18 po 245/40/18 i to w róznych samochodach - golf IV i V, a4 ,evo, vw.. i nigdy ale to nigdy nei miałem prostowanej żadnej felgi od jazdy codziennej. Owszem miałem jedną w histori naprawianą, jak zamiast zjechac kołem z krawęznika, ześlizgnąłem się (kosztowne lenistwo). Nigdy nie miałem problemu z wahaczami etc. Jakiś dziwny serwis powiela mity lat 90tych.

co do opon do a4 i felg

wymiary stosowane przez użytkownków a po myślinku zalecane fabrycznie w b7 s-line/s4/rs4

17 cali to 225/45/17 - 235/45/17 (sline)

18 cali to 225/40/18 - 235/40/18 (sline,s4)

19 cali to 235/35/19 - 255/35/19 (rs4)

Opublikowano

witam,chłopaki chce swoja Audi trochę obniżyć mam starszny metlik juz w głowie - nie wiem czy pakowac S-line czy jakieś sport springi 30/30 -

u mnie zawias seria 1BA

przod - OJJ klasa wagowa - 9 - 886-918kg

tył - 0YK klasa wagowa - 10 - 545-570kg

mam do wziecia zawias S-line z B6 sprężyny i amorki - nie wiem czy jest to od benzyny czy TDI i jakiej pojemności wiem ze od Avanta ośki

z tego co juz ledwo doszedłem po oznaczeniach kolorami sprężyn jest to zawieszenie 1BE

przód - 0JF klasa wagowa - 7 - 824-860kg

tył - 0YH klasa wagowa - 8 - 520-544kg

nada sie to do mojej b7 ??

Opublikowano

To czyli zostaje kupić sprężyny obnizajace dobiej firmy,bo w aso koszt sprezyn zabije a uzywke dorwac odpowiednia to wieki mozna szukac...

Opublikowano

na ori springi nowe inne niż zamontowane fabrycznie szkoda czasu.

weź Eibacha powinno byc ok..przynajmniej ryzyko jest najmniejsze jak dotad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...