PuFi_ZioM Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Montował ktoś do quattro taki zestaw https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-sportline-audi-a4-avant-8e5,-b6-e20-15-003-04-22-pi-519.html
Klawisz-84 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Ja również zmieniałem dwu krotnie sprężyny. Ale tył dałem w górę bo mam LPG więc parę kg jest więcej niż w standardzie. Plus plan założenia Quattro dlatego też robiłem wszystko z lekkim zapasem. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Qń1 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Hej, planuje zakup gwintu AP i stoję przed wyborem. Dla mojego auta w propozycjach są dwa typy które różnią się max.nacisk VA: do 1080 kg i 1081 - 1250 KG. Niestety w moim aucie nie ma tabliczki znamionowej, znalazłem tylko kody kategorii wagowej zawieszenia jest to : 1BE przód 0JJ, tył 0YL. Jakie zawieszenie wybrać? Dzięki za pomoc.
michalr1389 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 Witam, mam a4 b6 1.8 t avant. Naklejek o taką nie dawno założyłem gaz i doszło mi jakieś 70 kg w koło. Niestety d*pa siadla i wygląda to strasznie Podpowie ktoś jakie sprezynki założyć żeby stała równo a dodam jeszcze że myślę nad sprezynami s line. Pozdrawiam Zawartość dodana 6 minutes later Fotka pogladowa ?
tobias Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 a czytałes kilka podstron wstecz? przeciez koledzy pisali, że zakładanie z 1be czy 1bv to loteria - może nic nie zejść, u Ciebie tanim kosztem proponuje zmiane talerzyków i siadzie 1,5cm.
maniak5225 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Edytowane 15 Marca 2017 przez maniak5225
maniak5225 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Mam kilka pytań odnośnie zawieszeń: 1. Czy zawieszenia 1BA i 1BE mają te same amortyzatory? Chodzi mi o długość i twardość itd i ktore lepiej się nadają do obniżania auta sprężynami (chce obnizyć auto ale przy okazji pozbyć się twardych amorów 1BV) 2. Czy przy zmianie amortyzatorów z 1BV na 1BE lub 1BA muszę wymienić jakieś wahacze z przodu bo słyszałem, że są inne. 3. Czy sprężyny z ośki podejdą bez żadnych problemów do Quattro chodzi mi o tył bo przód to na bank to samo (mam do kupienia Eibachy Sportline -45/-35 w dobrych pieniadzach, ale z ośki). Z góry dzięki za odpowiedzi.
tomekxp2 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 WITAM, mam pytanie. Obecnie posiadam zawieszenie 1BA Przod : 0JH - klasa wagowa 8 przy 1BA 854-885 kg tył 0YK - klasa wagowa 10, przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg. Przy zmianie na 1 BE odbieram wg klasy wag. Jak poniżej ? przód 0JF - klasa wagowa 6, przy 1BE 824-860 kg tył 0YJ - klasa wagowa 9, przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg
mimi856 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Panowie mam 1BA. Wywalilem multitronic i wlozylem manual. Mam japy z przodu jak cholera. Przod 0JH z naklejki czyli 8 klasa wagowa dla 1BA. Kolory paskow na sprezynach to zolty bialy różowy różowy. Jakie kupic sprezyny zeby to siadlo nizej? Z 6 klasy wagowej czyli zolty zielony rozowy rozowy dla 1BA? Czy sprężyny z 1BE pod te amory z 1BA mozna zakladac?
mimi856 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ja te opisy mam tylko chodzi mi o to czy z 8 na 6 klase to nie przesada?
Kornel1989 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ja przeszedłem z 10 na 6 czy 5 i zeszło około 35mm Zawartość dodana 0 minutes later Czyli żadna przesada
jaguaro Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Twój wóz, Twoja decyzja. Amory jeśli idzie spring -30 powinny być pod krótszy zawias. Przy -20 nie jest to konieczne. Tapnięte z iPhone
tomekxp2 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Witam, mam pytanie dot. zmiany na 1BE, teraz ma 1Ba a4 b7 avant 1.9, główny cel trochę go obniżyć. Przód 0JH - klasa wagowa 8- przy 1BA 854-885 tył 0YK - klasa wagowa 10- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg Czy sprężyny poniżej podejdą ? sprężyny są z b6 avant. Patrząc na kolory: Przód 0JG - klasa wagowa 7- przy 1BE 861-899 kg Tył 0YJ - klasa wagowa 9- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg Tył ładnie się zgadza wagowo, pytanie czy przód podejdzie. Niby mieści się w przedziale. Nie znam się dobrze dlatego muszę być pewny, żebym się później nie zdziwił. :). Edytowane 29 Marca 2017 przez tomekxp2
Kornel1989 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Moim zdaniem nie siądzie nic. Ja miałem 10ba zmieniłem na 10be i nic nie drgnęło w dół. Temat rzeka bo używki są w różnym stanie zgniecione i to loteria jak siadzie. Ja bym szukał ze 3 kategorie nizej
tomekxp2 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) No tu jest klasę niżej 8 na 7 przód i 10 na 9 tył. 3 kategorie to sporo Edytowane 29 Marca 2017 przez tomekxp2
Kornel1989 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Kilka stron wcześniej opisywałem i dawałem zdjęcia jak to u mnie bylo,poszukaj Zawartość dodana 0 minutes later Strona 125
tomekxp2 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Sprawdziłem, dużo zabawny z tym dobieraniem. Wniosek taki, kupić eibacha prokit - 30 + amory 1BE i nie trzeba kombinować. A jak jest z eibacha prokit, kupuję się pod bude, silnik ? Czy też są kategorie ? Edytowane 29 Marca 2017 przez tomekxp2
Kornel1989 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Jak dobrze kojarzę są dwie kategorie,też już ktoś o tym pisał, nie wiem to nie chce wprowadzać w błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się