Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] AVG by Spanky


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spanky da się podnieść sporo moc nie ruszając momentu czy raczej jest to niemożliwe?

No raczej praw fizyki nie oszukasz... :)

Opublikowano

tak myślałem ale wiele osób twierdzi ze w pewnym zakresie się da :)

Opublikowano

Spanky da się podnieść sporo moc nie ruszając momentu czy raczej jest to niemożliwe?

Trzeba by bylo pociągnąć mały moment na wyższe obroty.

Spanky bedzie cod dlubane przy tym silniku jeszcze?

Opublikowano

Spanky bedzie cod dlubane przy tym silniku jeszcze?

narazie sprzeglo [wzmocnione] i dowalenie momentu z dolu bo auto jest za grzeczne dla mnie, a stare sprzeglo przy dzisiejszych porannych chlodach juz sie slizga na tym sofcie .... :confused4:

potem bede myslalem nad ukladem wtryskowym ... [znaczy wiem co chce, ale nie wiem czy warto ładowac jeszcze kase w tego starego kibla - choc go bardzo lubie i napewno go nie zamienie na jakies 2.0 TDI 16V :naughty:]

Opublikowano

Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,zamiast wzmocnionego docisku z 2 sprężynami bo to sie nie sprawdza w codziennej jezdzie.

Opublikowano

Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,

a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? :rolleyes:

Opublikowano

BKE ma SAC i tarcze 228,Twoja możesz zregenerować u Radzichowskiego na okladzinach luka bo takie montuje docisk uzywany przeszlifowac i masz tanim kosztem dobre sprzęgło.

Oczywiście nowe łożysko dociskowe i prowadzące.

Opublikowano

Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,

a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? :rolleyes:

Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne.

Opublikowano

Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,

a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? :rolleyes:

Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne.

A taki komplet jest P&P? Robił ktoś taką modyfikację?

Opublikowano
Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne.

awx sprzęgło daje rade bez problemu ponad 400Nm, dobre sprzęgło AJM spokojnie trzyma 360-380

Opublikowano

Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,

a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? :rolleyes:

Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne.

A taki komplet jest P&P? Robił ktoś taką modyfikację?

No ja jezdze na kpl sprzegle i dwumasie od AWX - na dodatek wzmocnionym. Wsio p&p, lozysko tez od AWX siedzi.

Opublikowano

no wlasnie ... czy aby napewno komplet AWX podpasi do AVG ... :mysli:

ale skoro ktos juz to zakladal to moze warto ... :wink4:

Opublikowano

Spanky

- wrzuc sprzeglo od AWX+ dwumas+ Radzikowski

- pompe 11

- wtryski 216 albo 230

- turbo BRD

- chlodnice oleju od AVF

- FMIC

ustaw na 190 KM i 430 Nm.... i wystaw w dziale Sprzedam za 32000 PLN - klubowe auto dopieszczone... pojdzie jak swieze bulki... :)

Opublikowano

he he he jescze jak dorzuce quattro to pojdzie za 45 tysi ... :polew:

a wracajc do sprzegla i dwumasa , pogrzebalem w katalogu Sachs i wychodzi na to ze dwumas w AVG jak i AWX jest taki sam, podobnie jest z lozyskiem oporowym - pasuje tu i tu , natomiast sprzegla przynajmniej numery sa inne :no: ,

i teraz pytanie skoro dwumasy sa takie same, łozyska oporowe równiez to nie powinno byc problemu z wrzuceniem sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG i nie bede tracil na komforcie jazdy ... :mysli:

paramatry jednej i drugiej tarczy sa takie same :

Srednica [mm]: 228

Profil piasty: 21,8x24,2-23N

Ilosć zębów: 23

to chyba jednak musi pasowac ...

Opublikowano

he he he jescze jak dorzuce quattro to pojdzie za 45 tysi ... :polew:

a wracajc do sprzegla i dwumasa , pogrzebalem w katalogu Sachs i wychodzi na to ze dwumas w AVG jak i AWX jest taki sam, podobnie jest z lozyskiem oporowym - pasuje tu i tu , natomiast sprzegla przynajmniej numery sa inne :no: ,

i teraz pytanie skoro dwumasy sa takie same, łozyska oporowe równiez to nie powinno byc problemu z wrzuceniem sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG i nie bede tracil na komforcie jazdy ... :mysli:

paramatry jednej i drugiej tarczy sa takie same :

Srednica [mm]: 228

Profil piasty: 21,8x24,2-23N

Ilosć zębów: 23

to chyba jednak musi pasowac ...

Pasuje., tak samo jak do AVFa można zapodać sprzęgło z 2,0 170km

Opublikowano

sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG

W katalogu napisali ze jest mocniejsze?

Ja upieram sie przy SAC.

Opublikowano

Spanky

- wrzuc sprzeglo od AWX+ dwumas+ Radzikowski

- pompe 11

- wtryski 216 albo 230

- turbo BRD

- chlodnice oleju od AVF

- FMIC

ustaw na 190 KM i 430 Nm.... i wystaw w dziale Sprzedam za 32000 PLN - klubowe auto dopieszczone... pojdzie jak swieze bulki... :)

a można bezpiecznie taki (lub podobny) zestaw ustawić na 2++ KM, powiedzmy w AJMie ? ( oczywiście bez pompy) :mysli:

Opublikowano

190 czy 200 nie odzczujesz tego pod pedalem...a jezeli chcesz miec 2 z przodu to jedz na taka hamownie, ktora ci zawyzy,a sa takie :wink4:

w 1.9tdi ~195km 400nm to jest granica na tych gratach juz gorna...

poza tym dol w ajm jest slabszy niz awx itp

Opublikowano

Z tym sprzęgłem AWX może być dobra alternatywa dla zmiany na jednomasa :naughty: Jeszcze jak by sie okazało ze koło dwumasowe z AFN/AVG nie bedzie konieczne do zmiany to juz w ogóle bajka :decayed: za ok 500zł można cieszyc sie większym momentem

Opublikowano

Z tym sprzęgłem AWX może być dobra alternatywa dla zmiany na jednomasa :naughty: Jeszcze jak by sie okazało ze koło dwumasowe z AFN/AVG nie bedzie konieczne do zmiany to juz w ogóle bajka :decayed: za ok 500zł można cieszyc sie większym momentem

no nie jest konieczne bo dwumas w AWX jest taki sam jak w AVG ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...