przemik Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Spanky da się podnieść sporo moc nie ruszając momentu czy raczej jest to niemożliwe? No raczej praw fizyki nie oszukasz...
aju Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 tak myślałem ale wiele osób twierdzi ze w pewnym zakresie się da
marewel Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Spanky da się podnieść sporo moc nie ruszając momentu czy raczej jest to niemożliwe? Trzeba by bylo pociągnąć mały moment na wyższe obroty. Spanky bedzie cod dlubane przy tym silniku jeszcze?
spanky Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Spanky bedzie cod dlubane przy tym silniku jeszcze? narazie sprzeglo [wzmocnione] i dowalenie momentu z dolu bo auto jest za grzeczne dla mnie, a stare sprzeglo przy dzisiejszych porannych chlodach juz sie slizga na tym sofcie .... potem bede myslalem nad ukladem wtryskowym ... [znaczy wiem co chce, ale nie wiem czy warto ładowac jeszcze kase w tego starego kibla - choc go bardzo lubie i napewno go nie zamienie na jakies 2.0 TDI 16V ]
marewel Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś,zamiast wzmocnionego docisku z 2 sprężynami bo to sie nie sprawdza w codziennej jezdzie.
spanky Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś, a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ?
marewel Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 BKE ma SAC i tarcze 228,Twoja możesz zregenerować u Radzichowskiego na okladzinach luka bo takie montuje docisk uzywany przeszlifowac i masz tanim kosztem dobre sprzęgło. Oczywiście nowe łożysko dociskowe i prowadzące.
Jarol Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś, a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne.
Michał Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś, a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne. A taki komplet jest P&P? Robił ktoś taką modyfikację?
aju Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne. awx sprzęgło daje rade bez problemu ponad 400Nm, dobre sprzęgło AJM spokojnie trzyma 360-380
dejf Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Oosobiscie podebrał bym sprzęgło SAC z czegoś, a jakas dokladniejsza wsazowka, z czego ? Wrzuć kompletne sprzęgło z dwumasem z AWX. Takie sprzęgło bez problemu radzi sobie z momentem w okolicach 360-380Nm oczywiście jak jest sprawne. A taki komplet jest P&P? Robił ktoś taką modyfikację? No ja jezdze na kpl sprzegle i dwumasie od AWX - na dodatek wzmocnionym. Wsio p&p, lozysko tez od AWX siedzi.
spanky Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 no wlasnie ... czy aby napewno komplet AWX podpasi do AVG ... ale skoro ktos juz to zakladal to moze warto ...
przemik Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Spanky - wrzuc sprzeglo od AWX+ dwumas+ Radzikowski - pompe 11 - wtryski 216 albo 230 - turbo BRD - chlodnice oleju od AVF - FMIC ustaw na 190 KM i 430 Nm.... i wystaw w dziale Sprzedam za 32000 PLN - klubowe auto dopieszczone... pojdzie jak swieze bulki...
spanky Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 he he he jescze jak dorzuce quattro to pojdzie za 45 tysi ... a wracajc do sprzegla i dwumasa , pogrzebalem w katalogu Sachs i wychodzi na to ze dwumas w AVG jak i AWX jest taki sam, podobnie jest z lozyskiem oporowym - pasuje tu i tu , natomiast sprzegla przynajmniej numery sa inne , i teraz pytanie skoro dwumasy sa takie same, łozyska oporowe równiez to nie powinno byc problemu z wrzuceniem sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG i nie bede tracil na komforcie jazdy ... paramatry jednej i drugiej tarczy sa takie same : Srednica [mm]: 228 Profil piasty: 21,8x24,2-23N Ilosć zębów: 23 to chyba jednak musi pasowac ...
Jarol Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 he he he jescze jak dorzuce quattro to pojdzie za 45 tysi ... a wracajc do sprzegla i dwumasa , pogrzebalem w katalogu Sachs i wychodzi na to ze dwumas w AVG jak i AWX jest taki sam, podobnie jest z lozyskiem oporowym - pasuje tu i tu , natomiast sprzegla przynajmniej numery sa inne , i teraz pytanie skoro dwumasy sa takie same, łozyska oporowe równiez to nie powinno byc problemu z wrzuceniem sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG i nie bede tracil na komforcie jazdy ... paramatry jednej i drugiej tarczy sa takie same : Srednica [mm]: 228 Profil piasty: 21,8x24,2-23N Ilosć zębów: 23 to chyba jednak musi pasowac ... Pasuje., tak samo jak do AVFa można zapodać sprzęgło z 2,0 170km
marewel Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 sprzegla od AWX ktore jest mocniejsze od serii AVG W katalogu napisali ze jest mocniejsze? Ja upieram sie przy SAC.
stanley Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Spanky - wrzuc sprzeglo od AWX+ dwumas+ Radzikowski - pompe 11 - wtryski 216 albo 230 - turbo BRD - chlodnice oleju od AVF - FMIC ustaw na 190 KM i 430 Nm.... i wystaw w dziale Sprzedam za 32000 PLN - klubowe auto dopieszczone... pojdzie jak swieze bulki... a można bezpiecznie taki (lub podobny) zestaw ustawić na 2++ KM, powiedzmy w AJMie ? ( oczywiście bez pompy)
Piotrek98igo Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 190 czy 200 nie odzczujesz tego pod pedalem...a jezeli chcesz miec 2 z przodu to jedz na taka hamownie, ktora ci zawyzy,a sa takie w 1.9tdi ~195km 400nm to jest granica na tych gratach juz gorna... poza tym dol w ajm jest slabszy niz awx itp
Kowi87 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Z tym sprzęgłem AWX może być dobra alternatywa dla zmiany na jednomasa Jeszcze jak by sie okazało ze koło dwumasowe z AFN/AVG nie bedzie konieczne do zmiany to juz w ogóle bajka za ok 500zł można cieszyc sie większym momentem
spanky Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 Z tym sprzęgłem AWX może być dobra alternatywa dla zmiany na jednomasa Jeszcze jak by sie okazało ze koło dwumasowe z AFN/AVG nie bedzie konieczne do zmiany to juz w ogóle bajka za ok 500zł można cieszyc sie większym momentem no nie jest konieczne bo dwumas w AWX jest taki sam jak w AVG ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się