Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli na dwoch reduktorach powinno 450-500 ogarnac. mowie o V6 :kox:

Opublikowano

czyli na dwoch reduktorach powinno 450-500 ogarnac. mowie o V6 :kox:

heh... no nie wiem :)

Opublikowano

czyli na dwoch reduktorach powinno 450-500 ogarnac. mowie o V6 :kox:

Nie takie hop... zeby miec pewnosc ze jest wszystko cacy trzeba by wszystko posprawdzac np stukowe, afr.

Jak stroilismy na 1,6 to pamietam ze wyjatkowo EGT szlo do gory chociaz sonda mowila ze ma bogato ale jej nie wierzylem i odpuscilem... Zreszta z tego co odczuwam, na PB czuc ze lepiej chodzi...

LPG tylko do przemieszczania, PB do upalania i niech tak zostanie :decayed:

Opublikowano

czyli na dwoch reduktorach powinno 450-500 ogarnac. mowie o V6 :kox:

BRC podaje, że żółte wtryski na reduktorze Max mają wydajność do 60KM na cylinder. Tak więc te 260KM przy 4 cylindrach powinno ogarnąć, lecz instalka może pracować na granicy wydajności. A jak wyżej to nie wiadomo. LPG przy większych mocach i max wydajności, a taka jest na pewno u ciebie w lato jeździ lepiej. W zimie jest ten problem, że parownik ma obniżoną sprawność bo się szybciej wychładza samym zimnym powietrzem, a co za tym idzie mniej gazu jest w stanie przetrawić w danej jednostce czasu. U ciebie na pewno na tym setupie gazowym jak temp. spadnie koło 0 nie pojedzie już na tak wysokim doładowaniu, lub będzie wcześniej przełączać na PB. Uważaj na to, bo mniej paliwa będzie dostawał jak się ochłodzi. U mnie tak było, że jak było cieplej to jeździło na lpg do odcinki, a w zimę np. tylko do 5k Rpm, potem przełączało na PB.

Tak więc, jak widać przy lpg jest więcej zmiennych parametrów niż na PB, które utrudniają jego optymalne ustawienie i użytkowanie w autach większej mocy, ale nie ma źle.

Gdzieś tam się dowiedziałem, że w BRC istniałaby możliwość prawdopodobnie założenia po dwa wtryski na jeden cylinder, ale nie wiem jak było by to rozwiązane. To dawałoby oczywiście prawie nieograniczone możliwości, tak duże pewnie, że przeszkodą w końcu stałoby się wyjście wielozaworu przy butli które jest nie dużej średnicy. Bo 2x wtrysk na cylinder to 120KM na cylinder czyli przy R4 jakieś 480KM na dwóch parownikach Genius Max i dwóch rurkach zasilających :naughty: Jednym słowem potwór gazowy :kox: :> V6 jakieś 720KM :>

Ale to takie czysto teoretyczne rozważania :wink4:

Opublikowano

gregory powiem ci ze mnie zainspirowales :kox:

Opublikowano

Dobra panowie, zakończmy już temat gazu...Myślę że już jest wystarczająco dużo informacji na ten temat :rolleyes:

Opublikowano

Dobra panowie, zakończmy już temat gazu...Myślę że już jest wystarczająco dużo informacji na ten temat :rolleyes:

to powiedz kiedy na spota przyjedziesz bo chcialbym zobaczyc tego potworka :naughty:

Opublikowano

Dobra panowie, zakończmy już temat gazu...Myślę że już jest wystarczająco dużo informacji na ten temat :rolleyes:

to powiedz kiedy na spota przyjedziesz bo chcialbym zobaczyc tego potworka :naughty:

A do ktorej zazwyczaj siedzicie w promce ?

Opublikowano

roznie, 21,22 czasami 24

zalezy ile osob przyjedzie

Opublikowano

CoLo, podobno chciales jechac ze mna do Nosba? Czemu nie pisales do mnie tylko do mistrza salsy? :kox:

Opublikowano

roznie, 21,22 czasami 24

zalezy ile osob przyjedzie

To moze wpadne za tydzien ale koncze o 22 wiec troszke poznawo bym byl...bardzo chcesz zobaczyc tego paździerza ? :D

Flyer No oferowalem swoja pomoc. Pisalem w temacie SPOTOW. Myslalem ze widziales ale mowie nie odzywasz sie to nie chcesz :decayed: Pozatym pozniej sie dowiedzialem, ze chcesz jechac po robocie to nie drazylem tematu bo dzis 4:20 pobudka byla :disgust:

Dobra zeby nie bylo calkiem OT.

Dzis zakonczyl sie test spalania LPG :tongue4:

Wyszlo, ze spalil ~16L/100km Wiekszosc trasy krotkie odcinki, no i czasem bucik do max 1bar.

Juz sie balem ze wyjdzie 20 :polew:

Nie dlugo moze sprawdze PB ale skoro tyle spalil LPG to pewnie wachy pojdzie ~15.

Opublikowano

Ano - to i tak by nic nie wyszlo :)

EOT

Opublikowano

Pewnie ze chce bo mnie ciekawia pewne rzeczy :naughty:

Opublikowano

Gdzieś tam się dowiedziałem, że w BRC istniałaby możliwość prawdopodobnie założenia po dwa wtryski na jeden cylinder, ale nie wiem jak było by to rozwiązane. To dawałoby oczywiście prawie nieograniczone możliwości, tak duże pewnie, że przeszkodą w końcu stałoby się wyjście wielozaworu przy butli które jest nie dużej średnicy. Bo 2x wtrysk na cylinder to 120KM na cylinder czyli przy R4 jakieś 480KM na dwóch parownikach Genius Max i dwóch rurkach zasilających :naughty: Jednym słowem potwór gazowy :kox: :> V6 jakieś 720KM :>

Ale to takie czysto teoretyczne rozważania :wink4:

Raczej nie do wykonania. Bo na wolnych obrotach były by zbyt krótkie czasy otwarcia wtryskiwaczy, czego by sprzęt nie obsłużył. A jakoś nie ma możliwości wysterować na biegu jałowym 4 wtryskiwacze gazowe, a pod obciążeniem 8 wtryskiwaczy.

Opublikowano
Czy to nie najmocniejsze 1.8T w PL?

jest ibiza 1.8T 380-400 KM. projekt F-16

Opublikowano

bardzo fajny setup

widzę docelowo taki u mnie w b2 :naughty::decayed:

Opublikowano

bardzo fajny setup

widzę docelowo taki u mnie w b2 :naughty::decayed:

Przy tej masie niezły przeciąg by robił :naughty::chytry:

Opublikowano

wczoraj widzialem CIe jak jechales na C. b7 byłem niezle sie prezentuje ten Twój furkacz

B7, jechales przedemna ?

Opublikowano

Gdzieś tam się dowiedziałem, że w BRC istniałaby możliwość prawdopodobnie założenia po dwa wtryski na jeden cylinder, ale nie wiem jak było by to rozwiązane. To dawałoby oczywiście prawie nieograniczone możliwości, tak duże pewnie, że przeszkodą w końcu stałoby się wyjście wielozaworu przy butli które jest nie dużej średnicy. Bo 2x wtrysk na cylinder to 120KM na cylinder czyli przy R4 jakieś 480KM na dwóch parownikach Genius Max i dwóch rurkach zasilających :naughty: Jednym słowem potwór gazowy :kox: :> V6 jakieś 720KM :>

Ale to takie czysto teoretyczne rozważania :wink4:

Raczej nie do wykonania. Bo na wolnych obrotach były by zbyt krótkie czasy otwarcia wtryskiwaczy, czego by sprzęt nie obsłużył. A jakoś nie ma możliwości wysterować na biegu jałowym 4 wtryskiwacze gazowe, a pod obciążeniem 8 wtryskiwaczy.

Może by się dało wysterować te dodatkowe wtryski jakimś piggy back-iem, zależy jaką oporność mają te wtryski itd.. Jak będzie potrzeba to może będę coś kombinował.

EOT

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...