Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

jakie spalanie ?? :gwizdanie:

A czy to ważne ? :) Pewnie z 20 :)

tak z ciekawości pytam :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie spalanie ?? :gwizdanie:

zrobilismy kilka pomiarów i 1/4 zbiornika poszla .... :evil:

poza tym Artur mówil ze w 15l sie miesci .... [tez byłem w szoku :cool1:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękna robota :good: :good: :good:

jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura

mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty,

Udy, w dieslu masz na dole, ale nie masz u góry :naughty:

no wiem właśnie, do miasta jednak diesel jest za***isty,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękna robota :good: :good: :good:

jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura

mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty,

Udy, w dieslu masz na dole, ale nie masz u góry :naughty:

Do miasta, to za***isty jest automat. :gwizdanie:

Co do spalania to tak myślałem, że nie będzie większe niż 15L i mniejsze niż np V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

360KM :shocked: :shocked: Czy to nie najmocniejsze 1.8T w PL?

raczej nie :wink4:

ale moze byc najmocniejsze 1.8 T w Audi A4 B5

ladny projekt :good:

jaka masa samochodu :?:

jak pomierzysz czasy na 1/4 to pochwal sie ile wyszly :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie już spokój z tymi dieslami i automatami w tym temacie bo :sick3: Jak można porównywać diesla, już obojętnie jakiego i o jakiej pojemności z czymś co ma 400Nm przy 6200Rpm.

Projekt ciekawy, bo na twardym turbo z dual scrol-em, powinno dłużej posłużyć. Niewielkiej awaryjności życzę :wink4: Czekamy na czasy z ćwiartki, ale bez sprzęgła to pewnie ich nie będzie :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:10_________________________________________________

jaka masa samochodu :?:

Po tych modach raczej się masa nie zmieniła :naughty: Waży pewnie jak zwykła B5 quattro w sedanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Thom4s

wypas :good:

wpadnij na spota kiedys to zobaczymy co wyrezales :decayed:

wpadnę wpadnę...chill :wink4:

360KM :shocked: :shocked: Czy to nie najmocniejsze 1.8T w PL? :naughty:A gdzie tam jest filtr powietrza bo nie widze :blink:

hehe, nie no bez przesady tu nawet nie ma 400ps żeby zbliżyć się do czołówki...ale wszystko przedemną :gwizdanie:

Filtr jest ale z braku miejsca jest na dole.

to jest max dla tej dmuchawy?

teraz jak masz kucizne to mozesz isc w wieksze moce :naughty:

Z dmuchawką jeszcze będę walczył aby ciut szybciej zadanego boosta łapała ale nie wiem co z tego wyjdzie...

Widziałem jeden filmik na YT, że gościu w evo, nie pamiętam V czy VI trzaskał 1,9bar :blink:

Nie wiem czy to możliwe i ile by te turbo pożyło...

Ukryta moc jest w tym momencie w AFR na górze :wink4:

piękna robota :good: :good: :good:

jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura

mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty,

Jak kto ktoś powiedział...a od czego masz biegi :kox:

Spalanie według FIS i tego co mówił GTO ok 15-16 ale muszę dokładnie to sprawdzić bo FIS to FIS...

Dajcie już spokój z tymi dieslami i automatami w tym temacie bo :sick3: Jak można porównywać diesla, już obojętnie jakiego i o jakiej pojemności z czymś co ma 400Nm przy 6200Rpm.

Projekt ciekawy, bo na twardym turbo z dual scrol-em, powinno dłużej posłużyć. Niewielkiej awaryjności życzę :wink4: Czekamy na czasy z ćwiartki, ale bez sprzęgła to pewnie ich nie będzie :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:10_________________________________________________

jaka masa samochodu :?:

Po tych modach raczej się masa nie zmieniła :naughty: Waży pewnie jak zwykła B5 quattro w sedanie.

Dzięki Gregor za dobre słowa "niewielką awaryjność" bo wiadomo że seria to to nie będzie :gwizdanie:

Wczoraj robiłem próbę i sprzęgło nawet nawet tylko muszę jechać SAM :tongue4:

Co do masy auta to niestety...auto waży obecnie 1450kg z ćwiartką baku więc jest ciężką KROWĄ :(

No ale auto miało być w miarę szybkie a nie tylko na 1/4...może się coś doreza aby zbliżyć się do 400ps żeby tą nadwagę jakoś wyrównać :mysli:

czekam na konfrontacje z czarnym RS4 :kox:

Czy mówisz kolego o rs4 Cantona ? :)

Jak będzie nie sprawny tak jak ostatnio to z chęcią sprawdzę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty narzekasz, ze auto Ci wazy 1450kg? Moje grubo ponad 1700kg i co ja mam powiedziec? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty narzekasz, ze auto Ci wazy 1450kg? Moje grubo ponad 1700kg i co ja mam powiedziec? :decayed:

Pozostawię to bez komentarza :gwizdanie:

Niestety do przy takiej masie parę kucy musi być żeby to jakoś jechało. Mam porównanie z civicem gdzie jest 300ps przy masie bodajże 1040kg + kierowca i pasażer (czyli Ja :) ) i tam 3 bieg zabija :wink4:

No ale jak chce się mieć auto, które będzie też wygodne i sprawiało miłe wrażenie to trzeba przeboleć masę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmocniejsza A4 1.8T w PL miała bodajże 450KM. Ja bym nie męczył tej sprężary na 1.9Bar bo zbliżysz się do Surgeline pewnie, co jest niezdrowe dla niej, a doładowanie to pewnie będzie tylko z dołu, bo u góry więcej nie utrzyma chyba. Awięc będzie większa góra momentu i mniej płaski wykres. Dla mocy ważne jest doładowanie u góry. To co możesz zrobić to upewnić się czy oby na pewno WG jest 100% zamknięty u góry, czyli czy nie popuszcza spalin.

Poza tym tak jak piszesz, moc jest może jeszcze ukryta w AFR, bo jeśli ma u góry bezpiecznie czyli dość bogato to można by powalczyć o wyższe AFR, ale wtedy EGT podskoczy i może się okazać że przy jeździe pod V-max znów będzie za wysokie. Wszystko zależy jakie masz teraz AFR. Najlepsze jest wiadomo 12:1 Ale sam się dziwię, że już masz takie myśli. Jeździsz dopiero ze dwa miesiące, czy ile tam i już brakuje?? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miare jedzenia apetyt rosnie, moze juz mu sie znudzilo i chce wiecej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, tak tylko napisałem, że coś takiego widziałem, nie będę tego czynił....chyba że na próbę :kox: :gwizdanie:

Bardziej będę teraz walczył o ciutkę szybsze wstawanie turbo o ile to możliwe. EBC ma jeszcze jakieś możliwości ustawień ale nie przewiduję żeby znacząco to się zmieniło.

AFR z tego co pamiętam jest ok 11,2-11,3 więc jest trochę podlany...

Niestety żeby to zrobić trzeba by zmienić ECU na nowszy bo to podobno jakiś mało stabilny prehistoryk :kwasny:

No jeżdżę nie cały miesiąc i narazie jest fajnie...adrenalina narazie podskakuje :decayed:

Tylko taki jakiś mały nie dosyt mam :chytry:

Raczej zostawię to na przyszły sezon jak już ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przydałby sie jakiś jutubowy filmik jak wymiata twoje autko Kolego :good: :good: :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamera już czeka...

Czekam na wolniejszy czas i pieprz**ą pogodę :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny :wink4:

-dobrze gregory napisał o EGT...

... można AFR po wyregulowaniu EBC wystroić,na pewno ,przy tej mocy-nie będziesz jezdził na wysokim EGT dłużej,niż kilkanaście sekund,warunki drogowe nigdy na to nie pozwolą,więc o EGT-możnaby być raczej spokojnym...tak myślę,ale mogę się mylić... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz dopiero ze dwa miesiące, czy ile tam i już brakuje?? :blink:

mi mowil ze 2 tygodnie ... :naughty:

przydałby sie jakiś jutubowy filmik jak wymiata twoje autko Kolego :good: :good: :good: :good: :good: :good:

powiem tak ... majty z doopy sciaga ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny :wink4:

I daje możliwość jeżdżenia na 2 mapach doładowania :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...