Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

no a jaka jest różnica cenowa w b8 względem 2.0T,3.0tdi i s4 ?

no ja za swoje zapłaciłem 124tys w auto premium(katalogowo 151tys) a za 3.0tdi to tak plus 40-50tys z tym samym wyposażeniem więc różnica jest spora a osiągi i spalanie podobne,mało kto wierzy że że 2.0tfsi tyle pali ale w porównaniu z B7 2.0tfsi pali około 2l mniej na trasie(porównywaliśmy na trasie z poznania do bukowiny i powrót - auto Adasa po chipie) , za quattro chcieli +13tys niestety nie zdecydowałem się bo nie było już kasy. s4 dobrze wyposażone to grubo ponad 250tys wieć inna liga ale i auto z innej ligi.

co do awaryjności to ja mam 58tys z czego ponad 30tys po programie i odpukać póki co jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi, nawet nie chce pytać ile u Ciebie s8 kosztuje albo też rs6... :wink4:

kuredu , moje 2.0T w miescie pali 11-13 na trasie 10, i to już zdecydowanie mnie zadowala, ale gdyby mi ktoś odjął jeszcze 2 l/100 i dodał mocy przy tym, to na diesla skusiłaby mnie jedynie wcześniejsza solidna porcja whisky :wink4:

3.0tdi w b8 są rewelacyjne i to nie podlega dyskusji, jednak promocja w Le Mans musi się gdzies odbić co za tym idzie cena tego silnika jest powalająca.. bo to nadal auto klasy średniej przecież jest :gwizdanie:

zważywszy na to że mój znajomy za roczne s8 spod igły zapłacił 250k zł...

v6 to v6 i nie ma tu jak porównywać do 2.0, ale osiągami nie odbiega ten mniejszy a cenowo znacznie.

każdy kupuje to na co go stać i tutaj też nie ma co dyskutować, jednak 2.0T jest dość sporą konkurencją dla 3.0tdi, dlatego też są tak znaczne różnice cenowe aby w jakiś sposób stworzyć "klasy" w jednym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 TDI jest droższy , bo jego wytworzenie jest dużo droższe i poza tym podatek akcyzowy 18.6 % powyżej 2 litrów pojemności i dlatego taka różnica w samej cenie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300ps i 610Nm....................kurcze silniczek..................miodzio ............i mega wystarczający :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mamy S4 450yamaha 3,0T-333KM, kuredu 2.0T ~300KM no i Carlos* 3.0TDI-300KM chyba porównanie "marzeń" wielu osób na forum. Panowie trzeba to jakoś zorganizować! :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzuccie do tego jeszcze B7 3.0TDI po czipsie i moze moje B6 2.7 BiT :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mógłbym swojego paździerza podstawić aby pokazać jak nie jedzie auto z automatem :wallbash: ale Fly twój BiT jak najbardziej :good: w końcu ucichły by wszystkie spekulacje kto kogo jak i co :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos*, no zgadza się, ale w sumie to ciekawy jestem czy taka jest prawda i na czym audi najbardziej nas "rąbie" :wink4:

a zanim dojdzie do spotkania, niech chętni zrobią filmik we wczesniej wspólnie ustalonych zakresach prędkości i biegów, potem jakiś forumowy magik to zestawi tak aby były obok siebie i będziemy oglądać liczyć i dyskutować w nieskończoność o tym jak tu komuś słońce nagle w środku nocy po oczach dało i musiał odjąć :tongue4:

KENOiX , chyba sam nie wierzysz w to co mówisz :tongue4: takie spekulacje nigdy nie ustaną bo by musieli forum zamknąć.. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos*, po samym programie to aż tak z tym pożeraniem bym się nie rozpędzał :wink4:

Flyer szykuje się szybkie auto, ale i konkurenci dysponują świetnymi parametrami :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło Jezuuu ile już tych ustawek miało być, a żadna z nich nie doszła do skutku jak dotychczas :gwizdanie: Mam nadzieję, żę teraz się Pany zorganizujecie :kox::naughty:

Bardzo ciekawe porównanie z tego może wyjść, szczególnie w klasie B8 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly-a B6 2.7 bit po programie będzie zjadało wszystkich na śniadanie :cool1:

Watpie zebym mial cos do powiedzenia przy eSce yamahy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe porównanie z tego może wyjść, szczególnie w klasie B8

dlatego trzeba sie organizowac :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie, sprawdźcie... będę wiedział, czy czy mój plan na B8 S4, to słuszna droga.;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co sezon spekulacyjny trwa w najlepsze :)

panowie może jakieś konkrety? czy ktoś jest realnie chętny aby się ustawić na takie porównanie? jak powiedziałem ja mojego jako punkt odniesienie mogę podstawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chetny, ale jak wiecie - jeszcze sie "chwila" zejdzie zanim auto bedzie gotowe w takim stopniu jakbym chcial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie fajnie by bylo jak by sie udalo ustawic B8 3.0 TDI vs S4 i 2.0T ze startu z rolki nie ma znaczenia plus dla odniesienia jakes podkrecone 3.0 TDI B7 i Flyera zeby zobaczy co tam mu wyszlo :naughty: ale jako priorytet obastawial bym B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja next week jestem w okolicach poznania i warszawy, tylko jak się mamy ustawiać to zakładam 16 zimówki, są ciut węższe :gwizdanie: :cool1:

jeśli chodzi o mnie to z miejsca niech się chłopaki ścigają, ja mogę od 50km/h w górę... filmik będzie do niedzieli 3 bieg- zakres 50-150, 60-160 70-170 i 3-4 bieg 100-200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...