Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

EOT nie wiem jak S4 się odpycha ale jako pasażer w aucie Kuredu już się prawie ;( jak Pachura na wiejskiej drodze rozkręcił się do 220 KM/H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EOT nie wiem jak S4 się odpycha ale jako pasażer w aucie Kuredu już się prawie ;( jak Pachura na wiejskiej drodze rozkręcił się do 220 KM/H

nie wiem jak jezdzi auto Kuredu , ale ogolnie wszyscy mowia ze zapitala natomiast jechalem juz dwoma 2.0 TFSI tyle ze Q ktore mialem od dealera i owszem przyjemne auto i silniczek ale dla mnie nie ma ch..... na takie osiagi nawet po programie , przynajmniej nie w Q :( dlatego interesujace bylo by porownanie do tego 3.0 TDI tyle ze szkoda ze on ma FWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale po jakim programie jezdziles 2.0T ?

nie jezdzilem po programie , jezdzilem seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale po jakim programie jezdziles 2.0T ?

Program od dealera Audi , warunek auto na gwarancji :wink4:

A sam Kuredu raczej nie wiem co w trawie piszczy :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby podgrzac troche atmosfere , i zachecic wszystkich do konfrontacji tak wyglada moc na 1000kg.

S4 333 KM - 1660kg - sedan - 6 biegow - 200KM/1000Kg

3.0TDI chip 300 KM - 1655kg - sedan - 6 biegow - 181KM/1000Kg

2.0T chip 275 KM - 1445kg - sedan - 6 biegow - 190KM/1000Kg

2.0TQ chip 275 KM - 1530kg - sedan - 6 biegow - 179KM/1000Kg

STI 04 chip 320 KM - 1425kg - sedan - 6 biegow - 224/1000Kg

chetnie bym podstawil sti do tej S4 ale najwczesniej to dopiero na swieta :(

Jak widac jest bardzo blisko , chyba czarnym koniem jest Kuredu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby podgrzac troche atmosfere , i zachecic wszystkich do konfrontacji tak wyglada moc na 1000kg.

S4 333 KM - 1660kg - sedan - 6 biegow - 200KM/1000Kg

3.0TDI chip 300 KM - 1655kg - sedan - 6 biegow - 181KM/1000Kg

2.0T chip 275 KM - 1445kg - sedan - 6 biegow - 190KM/1000Kg

2.0TQ chip 275 KM - 1530kg - sedan - 6 biegow - 179KM/1000Kg

STI 04 chip 320 KM - 1425kg - sedan - 6 biegow - 224/1000Kg

chetnie bym podstawil sti do tej S4 ale najwczesniej to dopiero na swieta :(

Jak widac jest bardzo blisko , chyba czarnym koniem jest Kuredu :naughty:

Turdzi auto Kuredu ma chyba więcej niż 275 km :gwizdanie:

ale może niech sam się wypowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuredu ma ~300KM z tego co pamiętam a to wychodzi ~205KM/1000 (przy 300KM-> 207,6KM/1000KG) i do tego nie ma strat w Q. Teraz jeszcze tylko kwesta Nm i przełożeń. Ale faktycznie Kuredu może mieć największe szanse.

... i nadal spekulujemy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzialem usredniony program.Zaden z markowych tunerow nie oferuje wiecej niz 270KM do tego silnika.To i tak wzrost o 30% a bez wymiany kompletnego wydechu wiekszy przyrost wydaje mi sie malo realny.

Kuredu ma ~300KM z tego co pamiętam a to wychodzi ~205KM/1000 (przy 300KM-> 207,6KM/1000KG) i do tego nie ma strat w Q. Teraz jeszcze tylko kwesta Nm i przełożeń. Ale faktycznie Kuredu może mieć największe szanse

tylko pytanie na ile te 300 jest wiarygodne , skoro nikt oficjalnie tyle nie oferuje a w B7 jak ktos mial farta to moze wyrobilo 260.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cos sie przypomina,ze kurde ma 270KM.

tak ,ale to chyba był pierwszy program. zresztą najlepiej aby się kuredu wypowiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cos sie przypomina,ze kurde ma 270KM.

tak ,ale to chyba był pierwszy program. zresztą najlepiej aby się kuredu wypowiedział

dokładnie tak by było najlepiej , jak sie pytalem to tez mi mowil ze cos kolo 290 czy jkos tak , jednak w każdym seryjnym silniku sa ograniczenia na to co można zrobić samym programem , przede wszystkim jest to turbina i układ paliwowy temp. w kolektorze ssącym itp. itd. dlatego nie do konca w to wierze.

Jesli APR pracuje nad kitem bazującym na turbo z S3 K04 i to ma dawać ok 320-330 KM to jakim cudem sam program ma dać 300 :rolleyes: ... to 90 KM przyrostu w silniku 2.0 sama elektronika ....... a markowi tunerzy wyciagaja 120 wiecje z RS6 gdzie siedzi silnik Lambo na dwoch turbinach......... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem jestem,

Panowie, co do programu i pomiarów, udało się kiedyś zrobić program na porządnej hamowni obciążeniowej niestety przy 4000tys/obr auto odcinało na hamowni, wykres wtedy pokazywał około 245KM - Vario wtedy był ze mną więc potwierdzi, potem kolejna hamownia i to samo, została 3 opcja przez wielu negowana, auto było ważone i mierzone na autostradzie, właśnie wtedy na 4 biegu przy ponad 6tys obr auto doszło do 260km/h w co wielu nie wierzyło, ale łatwo to sprawdzić bo wystrczy fotkę przy 130km/h zrobić i spr obroty i wyjdzie czy prz x 2obr wyjdzie 260km/h, ale mniejsza o to wyszło z tego pomiaru że auto ma 297KM, co ciekawe Nm na wszystkich 3 hamowniach pokazały ponad 400Nm zaledwie przy 2200obr

Turdzi co do 100-200 i tych 13 robiłem dwie próby, zaczynałem od 90 i przy 100 włączałem stoper, nawet jak pomiar nie był dokładny o 1sek to i tak wynik super. ale ja mogę mówić swoje a każdy może mieć inne zdanie, tak jak powiedziałem, jak tylko pogoda pozwoli zrobię filmik 60-200 na potwierdzenie, niestety dziś kolejny dzień pada.

nie wiem jak osiągi 100-200 miało np s4 b7 - bo z rolki od 50 do 180-200 na zlocie w pile byłem za każdym razem z przodu, dodam że w B7 Malika zmieniali nawet kierowcę żeby spr czy może to coś zmieni, także nawet jeśli różnica w osiągach miezy B7 a B8 jest kolosalna to i tak jak na silnik 2.0 auto sobie świetnie radzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak osiągi 100-200 miało np s4 b7 - bo z rolki od 50 do 180-200 na zlocie w pile byłem za każdym razem z przodu,

dodam że w B7 Malika zmieniali nawet kierowcę żeby spr czy może to coś zmieni, także nawet jeśli różnica w osiągach miezy B7 a B8 jest kolosalna to i tak jak na silnik 2.0 auto sobie świetnie radzi

bez watpienia , dlatego dawaj te filmy :decayed: , nie wazne ile ma KM tylko wazne jak jezdzi :wink4:

BTW s4 B7 to spasla krowa i do tego ja ma zdrowe 300-320 to wszystko wiec sie nie dziwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek kręćcie filmiki, napewno szybciej się uda to zestawić i nawet oscara za to dostać niż Wam się spotkać :tongue4:

Vario-tech, 220 na wąskiej wiejskiej dróżce to nie mało, zwłaszcza z kierownikiem który orłem nie jest :evil::wink4:

nadal to pozostają spekulacje, jednak sam sprawdzałem i mierzyłem gt mojego kumpla po swapie z sti i przy wadze ~1270kg i mocy 325hp, to auto robiło 100-200 w 12s, tylko stoper był włączany w momencie naciskania gazu przy 100.

tak więc chętnie zobacze nagranie bo aż mi się nie chce wierzyć aby tak te b8 przyspieszały :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u Malika było podobno 320KM

Na hamowni, ktora lubi zawyzac moc o nawet 10% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 3.0tdi zawsze mi się podobało to że nawet sporo można podnieść moc programem.

Jestem w mega szoku że w benzynie - 2.0tfsi - można to zrobić aż o np.85 kucy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...