Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Drgania samochodu przy ok 145km/h ? Może każdy się wypowie?:)


maciek_gdansk87

Rekomendowane odpowiedzi

witam

od jakiegos czasu walcze z wibracjami przy ok 145km/h. prosilbym zeby ktos rzucil pomyslem co to moze byc ?

przy okazji musialem wymienic:

- tarcze ham z klockami przod

- polos z przegubami lewa przod

- wahacze gorne i dolne lewa /prawa strona

- poduszki pod silnikiem

- poducha pod skrzynia

- zrobiona zbieznosc

- lozysko lewe przod

- lozysko z piasta

- skrzynia bieg

do tego zmienilem alufelgi tez nic nie dalo. jezdze caly czas na tych samych oponach, maja jeden sezon Bridgeston. Czy jest mozliwosc zeby cos stalo sie z ktora z opon podczas oczekiwania w garazu na swoj sezon ? byly wywazane 3 razy oponiarze nic nie widza. czy jest szansa ze wywazarka nie widzi jakies wady ?

do pewnej predkosci nic nie wibruje. dopiero te magicznie 140km/h i lekko zaczyna dygac. wydaje mi sie ze cos z tylu poniewaz nie wali jakos szczegolnie kierownica.

geometria kol tylnich idealna, z przodu roznica w pochyleniach lekko poza norma ale na stacji mowili ze na nic to nie ma wplywu skoro: kierownica prosciutko, nic nie sciaga, nie scina opon. zbierzonosc ustawiona do tej geometrii. blacharz ustawial katy po zaliczeniu kraweznika, zmienione wahacze stad te roznice. ale na chlopski rozum co ma geometria do drgan?

czy cos z zawieszenia tylnego moze powodowac takie objawy? jakis lacznik stabilizatora?

czy raczej rezonowanie niezaleznie od tego czy na luzie, czy przyspieszanie- porpstu 140km/h lekki rezonans jest tylko i wylacznie od kol?

dodam ze nic nie puka, nic nie skrzypi itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam krzywą felgę albo wadę fabryczną opon bo też się tak zdarza. A jakie masz felgi ori czy nie. Jak nie ori to zobacz bo pewnie pierścienie centrujące potrzebujesz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz radę to podczas jazdy wystaw głowę za szybę i zobacz czy koło nie lata Ci na boki, a jak nie to samochód na podnośnik i wtedy odpalić silnik, wrzucić bieg i zobaczyć, u mnie też są drgania przy dużych prędkościach i okazało się że koło lata na boki, z tym że felgi oraz opony są ok, wymieniony komplet wahaczy, przeguby zewnętrzne i dalej bije. Zerknij tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155874.0 nagrałem nawet film jak koło lata na boki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze możesz doważyć koła na samochodzie to najlepsza choć nie najtańsza metoda i mało zakładów w kraju ją oferuje no i przed tym trzeba dobrze umyć fele od środka także :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobne drgania w lagunie, założone były nowe opony i po nie długim czasie przy ok 150/160 były drgania ,okazało się że opony się wyząbkowały,na wyważarce wszystko ok ,problem ustał po wymianie opon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...