antonio Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 jaka seria była i jakie graty były wymieniane? bo wynik jest
Jarol Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Wynik bardzo ładny. Jakie turbo tam siedzi bo z dołu też ładnie wstaje, prawie tak jak u mnie
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Seria wyszła 140KM i 305NM Turbo to BRD, Femic pompki seryjne BA, wycięty KAT, wywalony EGR No z tym dołem to się bawiliśmy co nie miara żeby szybko wstało nie tracąc na górze
retrikal Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 no to musimy znowu na kreseczkę stanąć :naughty: teraz niuty masz takie jak u mnie, mocy 10km więcej, zobaczymy i w końcu wstaje podobnie... nic tam aby z wtryskami nie dłubałeś ???? :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
miro_x Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 ładnie jak na seryjne wtryski. przywracasz mi wiarę że coś sensownego wyjdzie z mojego. Jak w stosunku do serii Ci się jeździ. Jakie wrażenia?
retrikal Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 ja długo serią nie pojeździłem... po 5 dniach od sprowadzenia auta miałem już program, a 3 miesiące później latałem już w takiej samej konfiguracji tylko z egrem i katem... wrażenia jak wrażenia... jakoś się to odpycha :naughty:, największą różnicę czuć przy załadunku... jak lecisz w PL trasę np z wrocka do szczecina przez legnicę - zieloną górę - gorzów - szczecin, 4 osoby na pokładzie z bagażem, to wyprzedzanie na trasie nie sprawia już takich problemów jak przy serii... ale moc niestety szybko się kończy... i ciągle chcesz więcej i więcej... podsumowując: nie ma się co zastanawiać! kombinuj turbo i działaj w profi zakładzie ze strojeniem (pomijam resztę gratów)
Piotrek98igo Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 panowie przeciez seria w b6 to ledwo sie odpycha taka prawda
David Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 no jak na seryjne pompki to wynik za***isty,ciekawe jakbys mial mocniejsze pompki pewnie 200ps by pelko
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie
miro_x Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Super u mnie turbo BRD już założone od marca tylko z fmicem nie mogłem sie ogarnąć ale już jestem na ukończeniu modyfikacji i wreszcie program u Witka i zobaczymy co wyjdzie.
ArkadiuS Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 ładny wynik, ale już niedługo będzie mało hehehe
Jarol Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie 3,0TDi w serii nie ma żadnych szans. Ja ostatnio jechałem z 3,0 204km i na starcie minimalnie odeszła ale po około 200metrach byłem o długośc auta z przodu. Takie auto już swoje waży i dopiero po programie zaczyna fajnie jeździć.
Rogass Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie 3,0TDi w serii nie ma żadnych szans. Ja ostatnio jechałem z 3,0 204km i na starcie minimalnie odeszła ale po około 200metrach byłem o długośc auta z przodu. Takie auto już swoje waży i dopiero po programie zaczyna fajnie jeździć. Z 3.0 BKN owszem ale ASB już nie jest tak kolorowo Tylko tu są inne doznania bo 1.9 robi to jakby z wielkim wysiłkiem a 3.0 na miękko
Jarol Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Z tymi mocniejszymi 3,0 to nawet nie jade bo wiem że nie ma po co
MAGIC87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 panowie przeciez seria w b6 to ledwo sie odpycha taka prawda juz nie przesadzaj. pomysl ze niektórzy maja klekota 100PS albo 1.6 i wystarcza Wykresik trzeba zbierac graty
sancho80 Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 jaki FIMC siedzi? sprzeglo ogarnia bez problemu? 195km to juz mile cyferki...jeszcze lepsze by byly gdyby poszla 2 z przodu.. ale i tajk jest super... ja mam teraz 160 koni i powiem szczerze ze przy malo jak na taka kolumbryne..
Rogass Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 FMIC to chyba http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 może trochę większy Ze sprzęgłem nie miałem jeszcze najmniejszego problemu a po modyfikacjach mam już z grubo ponad 40tyś nalatane. Przebieg obecny 222222tyś Myśle że poszła by bez problemu ale nie na tych pompkach. Noty masz poza tym 4 buty to też inne doznania Ale jak porobisz na 400NM to będziesz przeszczęśliwy ( na jakiś czas )
sancho80 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 ehhh, chcialoby sie...u mnie niestety sprzeglo juz przy 160konia nie daje rady z momentem przy strzale z jedynki..nie wiem czy to norma w AVF Quattro ale skutecznie motywuje do spokojnego ruszania z niskich obrotow...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się