Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagłe zaniki wspomagania, praca skokowa, niezależne od obrotów.


Dawid0

Rekomendowane odpowiedzi

wychodzi na to że wszystkie części były sprawne i przytykają się zaworki w maglownicy, mimo że śladu syfu ani opiłków nigdzie nie było, są jakieś środki doraźne żeby przepłukać maglownicę bez jej rozcieknięcia się po tym zabiegu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież płukałeś i to parę razy więc czemu pytasz o to????

Może listwa już jest zparciała stąd magiel chodzi ciężko.

Nie kombinuj daj do regeneracji albo kup zdrową używką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież płukałeś i to parę razy więc czemu pytasz o to????

Może listwa już jest zparciała stąd magiel chodzi ciężko.

Nie kombinuj daj do regeneracji albo kup zdrową używką.

no i jednak wszystko już działa, bez wymiany magla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy na forum i mam pytanko odnośnie węża ciśnieniowego od pompy wspomagania do magla. Stary wąż przeciekał przy zacisku, nie bawiłem się w kupno używki tylko w specjalistycznym zakładzie zarobili mi nowy wąż i niestety powstał problem. Bardzo nieprzyjemne odgłosy zaczęły dochodzić przy skrętach przy małych prędkościach. Mam pytanko bo słyszałem, że ważna jest średnica przewodu bo jak jest za mała to pompa nie dostaje na czas odpowiedniej ilości płynu i zaczyna hałasować, czy to może być od tego bo nie wiem czy jednak nie kupić używki ale oryginalnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy na forum i mam pytanko odnośnie węża ciśnieniowego od pompy wspomagania do magla. Stary wąż przeciekał przy zacisku, nie bawiłem się w kupno używki tylko w specjalistycznym zakładzie zarobili mi nowy wąż i niestety powstał problem. Bardzo nieprzyjemne odgłosy zaczęły dochodzić przy skrętach przy małych prędkościach. Mam pytanko bo słyszałem, że ważna jest średnica przewodu bo jak jest za mała to pompa nie dostaje na czas odpowiedniej ilości płynu i zaczyna hałasować, czy to może być od tego bo nie wiem czy jednak nie kupić używki ale oryginalnej?

kup używkę ori bo te zakuwane w 99% nie hulają jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany?

Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ktorym miejscu jest ten zaworek mniej wiecej? Da sie go wyjac, wyczyscic czy wymieniac trzeba od razu? I jest po jednym zaworku na strone?

Wysłane z mojego LG-E610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ktorym miejscu jest ten zaworek mniej wiecej? Da sie go wyjac, wyczyscic czy wymieniac trzeba od razu? I jest po jednym zaworku na strone?

Wysłane z mojego LG-E610

Daj magiel do regeneracji,sam to wątpię że to ogarniesz(bez urazy:wink:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienie jeszcze krzyzak ukladu kierowniczego, drazek i koncowke jak bd trzeba. Jak nie pomoze regeneracja.

Wysłane z mojego LG-E610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zaworu zwrotnego to jest zamontowany pod maglownicą z prawej strony jak wejdziesz pod auto, przykrecony nim jest waż od pompy wspomagania do maglownicy, w serwisie VW placiłem za niego 20zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany?

Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka

Z tego co piszesz obstawiam jednak na zgnity magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany?

Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka

Z tego co piszesz obstawiam jednak na zgnity magiel.

sprawdz jak zachowuje sie płyn w zbiorniczku, czy jak go odkrecisz na zapalonym to spokojnie płynie ze prawie tego nie widać? czy jest wzburzony?, takie przycinanie sie kierownicy moze oznaczać niedrozne sekcje w maglownicy, bez regeneracji sie chyba nie obejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...