Dawid0 0 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Witam, historia się zaczęła tak: Ciekł mi wąż od pompy do magla.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 u mnie niestety był magiel, też wspomaganie było-nie było z tego co piszesz to tylko on ci został Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 wychodzi na to że wszystkie części były sprawne i przytykają się zaworki w maglownicy, mimo że śladu syfu ani opiłków nigdzie nie było, są jakieś środki doraźne żeby przepłukać maglownicę bez jej rozcieknięcia się po tym zabiegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Przecież płukałeś i to parę razy więc czemu pytasz o to???? Może listwa już jest zparciała stąd magiel chodzi ciężko. Nie kombinuj daj do regeneracji albo kup zdrową używką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Przecież płukałeś i to parę razy więc czemu pytasz o to????Może listwa już jest zparciała stąd magiel chodzi ciężko. Nie kombinuj daj do regeneracji albo kup zdrową używką. no i jednak wszystko już działa, bez wymiany magla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 jednak magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 to się pochwal to było przyczyną jak mozesz:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid0 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 wszystko musiało się porządnie wypłukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1978 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam. Jestem nowy na forum i mam pytanko odnośnie węża ciśnieniowego od pompy wspomagania do magla. Stary wąż przeciekał przy zacisku, nie bawiłem się w kupno używki tylko w specjalistycznym zakładzie zarobili mi nowy wąż i niestety powstał problem. Bardzo nieprzyjemne odgłosy zaczęły dochodzić przy skrętach przy małych prędkościach. Mam pytanko bo słyszałem, że ważna jest średnica przewodu bo jak jest za mała to pompa nie dostaje na czas odpowiedniej ilości płynu i zaczyna hałasować, czy to może być od tego bo nie wiem czy jednak nie kupić używki ale oryginalnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam. Jestem nowy na forum i mam pytanko odnośnie węża ciśnieniowego od pompy wspomagania do magla. Stary wąż przeciekał przy zacisku, nie bawiłem się w kupno używki tylko w specjalistycznym zakładzie zarobili mi nowy wąż i niestety powstał problem. Bardzo nieprzyjemne odgłosy zaczęły dochodzić przy skrętach przy małych prędkościach. Mam pytanko bo słyszałem, że ważna jest średnica przewodu bo jak jest za mała to pompa nie dostaje na czas odpowiedniej ilości płynu i zaczyna hałasować, czy to może być od tego bo nie wiem czy jednak nie kupić używki ale oryginalnej? kup używkę ori bo te zakuwane w 99% nie hulają jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 zmień na ori jak najszybciej , bo źle się to skończy dla twojego portfela:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Ta rwana praca wspomagania najczęściej spowodowana jest nie całkowitym odpowietrzeniem układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olszak86 0 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany? Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 zawór w maglu może ci się przycinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olszak86 0 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 W ktorym miejscu jest ten zaworek mniej wiecej? Da sie go wyjac, wyczyscic czy wymieniac trzeba od razu? I jest po jednym zaworku na strone? Wysłane z mojego LG-E610 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 W ktorym miejscu jest ten zaworek mniej wiecej? Da sie go wyjac, wyczyscic czy wymieniac trzeba od razu? I jest po jednym zaworku na strone?Wysłane z mojego LG-E610 Daj magiel do regeneracji,sam to wątpię że to ogarniesz(bez urazy:wink:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olszak86 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Wymienie jeszcze krzyzak ukladu kierowniczego, drazek i koncowke jak bd trzeba. Jak nie pomoze regeneracja. Wysłane z mojego LG-E610 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 co do zaworu zwrotnego to jest zamontowany pod maglownicą z prawej strony jak wejdziesz pod auto, przykrecony nim jest waż od pompy wspomagania do maglownicy, w serwisie VW placiłem za niego 20zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany?Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka Z tego co piszesz obstawiam jednak na zgnity magiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Mam to samo. Pompa zmieniona na ori uzywke, plyn febi, jak rano zapalam przez 15 sek wspoma nie dziala, potem dziala normalnie, sytuacja dalej wyglada tak ze kiera jest prosto skrecam w prawo jest ok. Ta sama sytuacja tyle ze w lewo i jest lekki opor, pukniecie jakby cos przeskoczylo i dopiero skreca. Czyzby drazek kierowniczy do wymiany?Wysłane z mojego onetouch EVO7 przy użyciu Tapatalka Z tego co piszesz obstawiam jednak na zgnity magiel. sprawdz jak zachowuje sie płyn w zbiorniczku, czy jak go odkrecisz na zapalonym to spokojnie płynie ze prawie tego nie widać? czy jest wzburzony?, takie przycinanie sie kierownicy moze oznaczać niedrozne sekcje w maglownicy, bez regeneracji sie chyba nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się