Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Inspekcji olejowej też mi nie zapisuje
  3. Tylko w tym przypadku cena zakupu ulepa to jedno, a koszty naprawy i te które dopiero nadejdą oraz brak sprawnego pojazdu przez dłuższy czas to rzecz, której nikt już nie liczy, a później wypłakują się tutaj szukając rozwiązania problemów spowodowanych własną decyzją
  4. Dzisiaj
  5. Trudno powiedzieć co jest przyczyną.
  6. Tak. One kiedyś mi działały normalnie to się stało po tym gdy odłączyłem akumulator żeby pospawać wydech. Coraz bardziej myślę że jak spawalem to przeszły jakieś prądy po kablach
  7. Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcia, z których nic nie wynika.
  8. Kluczyki 433 MHz? bo sterownik komfortu masz 433 MHz.
  9. otóż tak, jest tak samo... dziś był u mnie kuzyn i stwierdził że to tylko lekko ociera 😕 po rozebraniu i zamontowaniu przy nim było podobnie... zalecił zeszlifowanie brzegów klocków (trzymanie w sprężynkach prowadzących, bo mało luzu). Zeszlifowałem, teraz trochę lepiej chodzą w jarzmach, ale nic to nie dało. Po złożeniu koło pięknie się kręci... depnę hamulec = szura i trudno się kręci (po rozbujaniu obróci się 1,5-3 pełne obroty max i zatrzymuje się) 🤮🤯😭 co do linki ręcznego: ładnie się zakłada, jest nawet luz by poruszać tą "kulką" na końcu linki, chodzi płynnie, to jest jakiś koszmar
  10. Gratuluje auta. Widzę że same Daytony na forum na razie. Daj znać czy masz jakie problemy z elektroniką bo ja również odebrałem w lutym i na razie jest to najsłabszy punkt tego auta. U mnie w zwieszeniu cisza. Co do skrzyni to już trochę ją wyczułem i nawet w std ustawieniu nauczyłem się jak ją przegonić. No spalanie nie należy do najniższych. W Elblągu sporo krótkich odcinków średnie z baku mam ok 13. Już nie będę pisał ile wychodzi z krótkiego odcinka jak wracam z pracy:)
  11. Oba. Miałem kiedyś jeszcze szwagra kluczyk i to samo było a ma na tej samej częstotliwości
  12. Witam powie ktoś przez co mogą być te błędy nie ma zmieniarki
  13. Odpowiem sam sobie, dzwoniłem do Marka Dziewa, z rozmowy wynika, że właśnie zna się na rzeczy, ale dla mnie drogi, bo diagnostyka i sprawdzenie innych rzeczy wyjdzie mi tyle co głowica zregenerowana. Co mogę to sam ogarniam A tego silnika dopiero poznaję. Szukam pomocy dalej
  14. Sprawdź podstawę filtra, Taki duży wyciek musi być widoczny
  15. To o tym mówię, tych manetek jest tyle dostępnych że ja nawet nie wiem jaki numer mam szukać a szukam już kilka tygodni 😂. Teraz dowiedziałem że z końcówką "MG" nie będzie pasować ehh
  16. Wybierasz user defined mode i musisz odznaczyć wszystkie ptaszki przy pozycjach gdzie jest nazwa Bose i BO.
  17. No i nie zadziałało. Moduł komfortu uwalony?
  18. Zasymulowali nim podłączenie.
  19. Skoro kasujesz wszystkie piloty w kanale 00, to w kanale 21 musisz zacząć przypisywać pozycję pilotów od pierwszego począwszy, a nie od drugiego. Poza tym przytrzymujesz przycisk pilota nieco dłużej.
  20. Znalazłem wtyczke. Do pinów podpięte coś przypominające rezystorek. Zamowilem zapalnik, mam nadzieje ze jak podlacze to nie zadzieją sie jakies cuda
  21. Ktoś jest wstanie pomóc znaleść co może być przyczyną wycieku IMG_3170.mov IMG_3173.mov
  22. Jeżeli nie zostanie zasilony, to pewnie zapisze błąd w sterowniku o przerwie w obwodzie.
  23. Chodzi ci o końcówkę na zewnątrz auta czy jak ? Bo oglądam to już tyle razy że nie widzę co robię źle
  24. A co się stanie jeżeli założę manetki z tym pinem od grzania kierownicy gdy nie mam grzanej kierownicy?
  25. Jakie błędy?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...