Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. up Nowa Cena 1800zł
  3. Odrazu muszę przeprosić bo ten błąd wykasowałem wczoraj by sprawdzić czy znowu się pojawi.. Czy to może być faktycznie wina przekaźnika ? Jeżeli tak to gdzie on jest ? Czy może rozrusznik już kończy żywot? audiaudi.txt
  4. Pozostało mi kilka membran do odstąpienia. Cena 3,20 € za sztukę wysyłką do PL. Każda kolejna + 1,90 € (czyli za dwie 3,20 € + 1,90 €). Płatność poprzez PayPal lub na konto w Euro.
  5. Witam pomoże ktoś dobrać dobre sprężyny na tył do Audi A4 B7 avant quattro nr vin Wauzzz8e97a133293 Z góry dziękuje
  6. Dziękuję za pomoc.
  7. Dzisiaj
  8. Tak. Masz zwykłą.
  9. WAUZZZF43GA052381.pdf
  10. Siemka, może ktoś miał podobnie tzn. walczę z błędami P0300 (wypadanie zapłonów ogólne) i P0301 (wypadanie zapłonu na cylindrze 1). Silnik: 2.0 Turbo FSI (BWE) Przebieg: 212k km Tiptronic, quattro, 2005 Kompresja na wszystkich cylindrach 13 bar tylko na 1 12.5bara. Świece i cewki sprawdzane „niby dobre” Wtryskiwacze podobno sprawdzone też „niby OK” Kolektor ssący klapy już zaślepiona. Samochód jest u mechanika ale już nie wiedzą co robić więc pytam się was co może jej dolegać. Dodam że jak mechanik wszystko po skręcał to było okej tylko jak się przejechał i jak osiągnął jakieś tam obroty to wtedy te błędy wyskakują i zaczyna telepać samochodem. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Tak jest to eterowanie grzałki kierownicy, ale pin 15 to zasilanie z bezpiecznika dla sterownika 16, które odpowiedzialne jest za ogrzewanie kierownicy. Łopatki wpięte so do przycisków multifunkcji, które komunikują się po LIN-BUS ze sterownikiem 16. Ten z kolei komunikuje się z resztą sterowników po magistrali LIN-BUS oraz FlexRay.
  12. W dziale Dekoder VIN rozkodować VIN.
  13. Muskel1

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Nie możesz, bo ta wersja nie występuje jako update. Jak masz program diagnostyczny to sam zrobisz.
  14. Witam. Aktualnie jestem w trakcje szukania ubezpieczenia OC+AC dla auta, miałem kilka rozmów z ubezpieczalniami. Zadają pytanie, jaka to wersja pojazdu Design czy Sport, czy zwykła. A sam nie jestem świadom, jaką posiadam wersje, czy da się w jakiś prosty sposób to sprawdzić ? Auto A4 B9 2.0 TDI 150 z 2016r.
  15. Mogę jeszcze próbować aktualizacji do 5152 +patch? Jak wtedy z B&O i parametryzacja? Czy lepiej odpuścić i szukac kogoś kto zrobi mi format partycji ?
  16. Cześć, podepnę się pod zapytanie
  17. Dobra robota, dzięki za podzielenie się. 👍
  18. Muskel1

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Format partycji map i dopiero ponowna instalacja map.
  19. Pełny auto-scan.
  20. Tak. Na to wskazuje błąd.
  21. @Monti masz tutorial DIY: Fog Lights with DTM Bumper WWW.AUDIZINE.COM BUMPER INTEGRATION POSTED Hi Guys, Here is the DIY to finally keep your fog lights with the OEM DTM Bumper. Difficulty: 7 Time: around 10 Hours
  22. Witam pacjent 1.8t AEB przy dodawaniu gazu w momencie gdy turbina zacznie pompować auto zachowuje się jakby go przeladowywalo i kopci na czarno natomiast kiedy odlacze n75 wszystko jest normalnie. Sytuacja stała się z dnia na dzień, o co tam może chodzić? Turbo podmieniane jest to samo.
  23. A w A4 b9 nie ma czasem dodatkowego wtrysku do wypalania DPF ? Edit. A nie to jest chyba realizowane za pomocą zwykłych wtryskiwaczy.
  24. Oparty na Module KOMFORT (BCM2) 8K0907064GJ 2012+ Wszystkie kodowania podane są dla modułu 8K0907064GJ, natomiast w przypadku pozostałych modułów wspierających KESSY kodowanie jest podobne. Materiał oparty jest na module 868MHz i kluczyku 868MHz. Dla Modułów 433MHz i 315MHz należy dobrać moduł i kluczyk wg katalogów. Jeżeli Twoje auto nie miało wymienianego modułu BCM2, to prawdopodobnie będziesz musiał go wymienić, aby działało KESSY. W moim przypadku miałem w aucie moduł 8K0907064GD, który musiałem wymienić na 8K0907064GH lub wyższy - wybrałem najwyższy z tej serii dla mojej częstotliwości czyli GJ. Wg moich obserwacji KESSY powinno działać w modułach: Seria pierwsza (jedna litera): - 8K0907064D (868MHz) - 8K0907064E (868MHz) - 8K0907064G (315MHz) - 8K0907064H (315MHz) - 8K0907064L (433MHz) - 8K0907064Q (868MHz) - 8K0907064S (315MHz) Seria druga (dwie litery, pierwsza litera A): - 8K0907064AD (868MHz) - 8K0907064AE (868MHz) - 8K0907064AG (315MHz) - 8K0907064AH (315MHz) - 8K0907064AL (433MHz) - 8K0907064AQ (868MHz) - 8K0907064AS (315MHz) - 8K0907064AT (433MHz) Seria trzecia (dwie litery, pierwsza litera B): - 8K0907064BQ (868MHz) Seria czwarta (dwie litery, pierwsza litera C): - 8K0907064CD (868MHz) - 8K0907064CG (315MHz) - 8K0907064CH (315MHz) - 8K0907064CQ (868MHz) - 8K0907064CS (315MHz) - 8K0907064CT (433MHz) Seria piąta (dwie litery, pierwsza litera D): - 8K0907064DD (868MHz) - 8K0907064DE (868MHz) - 8K0907064DG (315MHz) - 8K0907064DQ (868MHz) - 8K0907064DS (315MHz) - 8K0907064DT (433MHz) Seria szósta (dwie litery, pierwsza litera E): - 8K0907064EF (868MHz) - 8K0907064EH (868MHz) - 8K0907064EJ (868MHz) - 8K0907064EM (315MHz) - 8K0907064EP (315MHz) - 8K0907064ER (433MHz) Seria siódma (dwie litery, pierwsza litera F): - 8K0907064FF (868MHz) - 8K0907064FH (868MHz) - 8K0907064FJ (868MHz) - 8K0907064FM (315MHz) - 8K0907064FP (315MHz) - 8K0907064FR (433MHz) Seria ósma (dwie litery, pierwsza litera G): - 8K0907064GF (868MHz) - 8K0907064GH (868MHz) - 8K0907064GJ (868MHz) - 8K0907064GM (315MHz) - 8K0907064GP (315MHz) - 8K0907064GR (433MHz) Seria dziewiąta (dwie litery, pierwsza litera H): - 8K0907064HF (868MHz) - 8K0907064HH (868MHz) - 8K0907064HJ (868MHz) - 8K0907064HM (315MHz) - 8K0907064HP (315MHz) - 8K0907064HR (433MHz) Seria dziesiąta (dwie litery, pierwsza litera J): - 8K0907064JF (868MHz) - 8K0907064JH (868MHz) - 8K0907064JJ (868MHz) - 8K0907064JM (315MHz) - 8K0907064JP (315MHz) - 8K0907064JR (433MHz) Seria jedenasta (dwie litery, pierwsza litera K): - 8K0907064KF (868MHz) - 8K0907064KH (868MHz) - 8K0907064KJ (868MHz) - 8K0907064KM (315MHz) - 8K0907064KP (315MHz) - 8K0907064KR (433MHz) Kluczyki z KESSY: - 8K0959754D (868MHz) - 8K0959754BR (868MHz) - 8T0959754F (433MHz) - 8T0959754G (315MHz) Do zakupu: N90947201 - 2szt (nakrętka M5) N90985501 - 1szt (śruba 5x12) N90840103 - 2szt (śruba 4x14) 8K0907247 - 3szt (antena) - w przypadku Q5 potrzebne są 4 anteny 8K0919132 - 1szt (osłona anteny bagażnika) 4G8927753 / 4G8927753A / 4G8927753B - 4szt (czujnik klamki Continental) - ja kupiłem razem z podświetlanymi klamkami od Audi A7 - kupujemy tyle ile mamy klamek drzwi w aucie 8K0959754D - kluczyk (moje miały już taki nr) 8K0905217A - przycisk uruchamiania silnika / zapłonu Uchwyt anteny drzwi - wg auta: 8T8839915 - Audi A5 Sportback (mój samochód pomimo braku KESSY uchwyt już miał) 8K0839915C - Audi A4 B8 W przypadku przedlifta: 8T0837343 - 4szt (magnesy) Panel środkowy z otworem na przycisk - jeżeli nie pasuje żaden z listy poszukaj odpowiedniego dla siebie: MMI: 8T0919609G 8T0919609C Concert: 8K0864261A U siebie kupiłem panel od przedlifta i przełożyłem przyciski (MMI 3G Basic pasuje) Wiązka Wiązkę można kupić gotową lub robić samemu. W moim przypadku padło na gotowca, który pasuje do A4/A5/Q5. Schemat: https://www.dropbox.com/scl/fi/wbnd3mexbuqshz4x7sc14/Kessy.pdf?rlkey=5pse6c96nwlbcvk3lyv4m4d9l&e=1&dl=0 Podłączenie: Wiązkę rozprowadzamy po aucie. W drzwiach podłączamy się do punktów masowych. Przy przycisku podłączamy się do masy i do BCM (przewód od BCM odpowiada za podświetlenie po otwarciu niezależne od włącznika świateł) T32b/1 (czarna). W przypadku ręcznej skrzyni może być puste miejsce. W przypadku automatycznej sprawdzić czy przy lewarku nie ma kostki T10k i w pinie 8 nie istnieje już ten przewód. Jeżeli tak, to dolutować. Montaż anten: Anteny: https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/vehicle_electrics/electrical_system/lights_lamps_switches_inside_anti-theft_system/entry_and_start_authorisation_system/overview_of_keyless_entry_system/ Montaż magnesów (tylko przedlift): http://postimage.org/image/7id6fa4jt/ Kodowanie: 46 Moduł komfortu: Bajt 2 Bit 3 -> Zaznaczyć (1) - odpowiada za komfortowe operacje (prawdopodobnie zamykanie szyb przez KESSY) Bajt 5 Bit 2 -> Zaznaczyć (1) Bajt 5 Bit 7 -> Zaznaczyć (1) Bajt 7 Bit 0 -> Zaznaczyć (1) 05 Zezwolenie startu Bajt 0 Bit 2 -> Zaznaczyć (1) 42, 52, 62, 72 Sterowniki drzwi: Bajt 2 Bit 4 -> Zaznaczyć (1) - jeżeli nie ma opcji zaznaczenia należy ręcznie wprowadzić wartość. Przykład jak wyglądała zmiana bajtu 2 u mnie 00000010 -> 00010010 Inne uwagi: Jeżeli chcemy uruchomić tylko funkcję odpalania bez otwierania nie montujemy czujników w klamkach - system może łapać błędy czujników, jednak odpalanie będzie działać prawidłowo. Jeżeli chcemy uruchomić tylko funkcję otwierania bez odpalania nie montujemy przycisku w panelu środkowym - system nie powinien łapać błędów. Link do tematu na forum:
  25. Cześć, przedstawiam krótki poradnik w jaki sposób dołożyć przycisk PANIC do naszego pilota. Przycisk ten montowany był głównie na rynek amerykański i odpowiada za zdalne uruchomienie alarmu w aucie. Dzięki temu łatwo namierzyć auto na parkingu. Koszt wykonania 1 pilota to mniej niż 30zł. Mod wykonałem na pilocie 8K0959754D oraz 8K0959754H, jednak na innych też prawdopodobnie zadziała. Aby to sprawdzić wystarczy na wyjętej płytce podłączyć bateryjkę i zewrzeć styki np za pomocą drucika. Jeżeli dioda się zaświeci to pilot powinien być przygotowany. Najpierw wyjmujemy naszą płytkę z obudowy pilota i sprawdzamy czy ma miejsca na wlutowanie przycisku. Jeżeli tak, to zamawiamy potrzebne elementy: - przycisk 5.2 x 5.2 x 1.5 (jest minimalnie większy niż rozstaw pól, więc można spróbować 4 x 4 x 1.5, można kupić pakiet większej liczby przycisków u przyjaciół ze wschodu za około 7 zł) - obudowę pod 4 przyciski (np od pilota 8K0959754B, można kupić nową obudowę u przyjaciół ze wschodu za około 20 zł) Modyfikacja polega jedynie na wlutowaniu przycisku i włożeniu płytki do nowej obudowy. U mnie działa to na module komfortu 8K0907064GJ. Nie mam pewności czy działa też na innych, więc proszę o potwierdzenie na jakim module udało się Wam uruchomić.
  26. Dobrze to wygląda! Może coś podziałam u siebie?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...