Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Długo nic nie było, ale w ostatnim czasie,porobiło się troszkę,mianowicie zderzak się ponownie pospawalo z dokładką na gładko, wyciąłem halogeny i polakierowany zderzak został .Zmieniłem silikony na nowe ,gumę pod zderzak zmieniłem przy okazji.Specialnie spawarkę kupiłem do plastiku aby zobaczyć jak to się robi. Ogólnie fajna sprawa .Listwy progowe też odswierzyłem teraz to jakoś wyglada😉
  3. Zmiana tej adaptacji jest trochę bardziej skomplikowana. Nie jest ona także opisana jako hak.
  4. Nie wiem jak wrzucić mapę adaptacji? Przejrzałem wszystkie, ale nic z hakiem nie rzuciło mi się w oczy.
  5. WAUZZZ8EX8A148211.pdf WAUZZZ8K79A003246.pdf WAUZZZF12PD041327.pdf WVWZZZAWZJY041764.pdf
  6. I słusznie. Spójrz na ogłoszenia, większość seryjnych 1.8t wystawione są koło 30 tys zł a ja licząc na szybko jakieś większe rzeczy to w samych fantach uzbierałem koło 20 tys zł także cena może i wysoka ale do negocjacji. Jak ktoś przyjdzie to na pewno się dogadamy
  7. Dzisiaj
  8. DP z katalizatorem sportowym 1.8T A4B6 Zobacz ogłoszenie Witam, szukam DP z katalizatorem sportowym do 1.8T A4b6 Używany lub nowy w dobrej cenie może być EURO 3 najlepiej 200cpsi Użytkownik menymeny Data 06/20/25 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  9. Pozostały czas: 29 dni i 22 godziny

    • Kupię
    • Używany

    Witam, szukam DP z katalizatorem sportowym do 1.8T A4b6 Używany lub nowy w dobrej cenie może być EURO 3 najlepiej 200cpsi

    Do ustalenia

  10. Siema, kupiłem B5 1.8T od znajomego, którą sprowadził z niemiec przy 140tyś przebiegu (teraz 280tyś przebiegu). Ogólnie auto w ładnym stanie, ale mój kolega jeździł na 10w40 (cały czas mówiłem mu, że to zły olej do tego silnika, ale on mówił, że niemiec taki lał, to on też już taki będzie lał ). Rozebrałem dolot (praktycznie sucho), oryginalny katalizator (nie ma tragedii), turbo nie ma luzów i teraz zastanawiam się, czy nie zrobić porządnej płukanki _ nafta na cylindry, płukanka i zalać właściwy olej, ale nie mam teraz opcji za bardzo ściągać miskę i czyścić smoka, ponieważ brakuje mi czasu na taką operację, a auto ma mi służyć na budowę. Z tego co wiem miał już czyszczony smok z 3 lata temu, bo zapaliło mu się ciśnienie oleju. Czy warto tak zrobić jak płukanka silnika + właściwy olej? Zapcha się smok po takiej operacji? Czy wystarczy zmienić sam olej póki co? <<<<<<<<Sorry za zły dział Proszę o przeniesienie.
  11. Witam w mojej B7 mam problem ostatniego czasu z spalaniem które zaczęło skakać jak głupie (chwilowe) ale jeśli przełączę na spalanie całkowite (nie wiem jak nazwać tamto) średnie? To pokazuje 12 gdzie przedtem pokazywała góra przy spokojnej jeździe 8l na 100km. Może miał ktoś taki problem i pomoże w czym leży problem, DPF wyprogramowany + wydłubany, filtry nowe. Nwm w czym szukać winy w sądach czy w czymś innym? Błędów brak. Silnik był zmieniany na ten sam czyli asb wtryski były kodowane na nowo a od jakiegoś czasu pokazuje takie głupie spalanie
  12. allegro.pl ALLEGRO.PL
  13. Wczoraj
  14. Jak jest 14,8 długoterminowe to nie jest dobrze wystrojone. Pytanie co się dzieje pod obciążeniem/wot. Autoadaptacja do wyłączenia bo robi więcej szkody i pożytku, trzeba ręcznie porządnie wystroić
  15. Witam, zakupiłem kilka dni temu Audi A4 B7 z silnikiem 1.8T. Niestety ma kilka swoich bolączek takich jak popękana rura dolotu oraz problemy z zaworem N75. Od poprzedniego właściciela otrzymałem sztywny TIP oraz zawór N75 firmy Pierburg, potrzebuję pomocy przy montażu, żeby nie pomylić przewodów bardzo bym prosił i rozpisanie gdzie co mam podłączyć. Jeśli chodzi o N75, czytałem kilka postów i większość ludzi montuje po prostu oryginał po numerach, ale poprzedni właściciel mówił, że zamontował jakiś chiński zamiennik, z którym są problemy, dlatego zakupił Pierburga, ale nie zdążył zamontować.
  16. Witam wszystkich, trafiłem na wasze forum po zakupie swojego pierwszego auta jakim jest A4 B7 z silnikiem 1.8T
  17. Panie za tyle to ja myślałem swoją wystawić 😀
  18. Błąd w sterowniku 15 Airbag jest skutkiem wykodowania haka. NWD: 0x661 Anhaenger_01 Timeout Sterownik Airbag oczekuje wiadomości ze sterownika haka i czas oczekiwania został przekroczony (Anhänger=przyczepa). Wrzuć mapę adaptacji sterownika 15 Airbag. Trzeba będzie tam zmienić jedną adaptację.
  19. Dopiero teraz miałem czas zrobić skan. Mam dwa błędy, ten związany z wyświetlaczem był od zawsze, wyświetlacz mam ciągle wysunięty, ale to mi nie przeszkadza. Tego w sterowniku od airbag jednak nie kojarze i nie wiem skąd jest. Na desce nic nie świeci, wszystko działa. Także raz jeszcze bardzo dziękuję Ci @Muskel1 za pomoc, masz ogromną wiedzę w temacie tych aut Skan załączony. Log-Q7-trail_disabled.txt
  20. Od tego rozpoczynamy diagnozowanie.
  21. Weź Denso, pamiętaj o wymianie osuszacza i dyszy rozprężnej.
  22. Witam, chciałbym się poradzić w sprawie wydechu. Otóż czy to normalne że przy powyżej +/- 3/4k obrotów mam taki średnio przyjemny metaliczny dźwięk. Mam dp, oraz przelot z klapami w końcowym. Przeszkadza mi bardzo ten dźwięk i chciałbym uzyskać bardziej basowy. Pozdro liczę na wartościowe rady
  23. AUDI_HIGH_EU_EXT_2025-06-13.zip.txtPunkty POI z 13.06.2025. Usuń na końcu rozszerzenie txt i rozpakuj.
  24. Cześć. Czy układ wydechowy w A4 B9 2.0 TFSI 190 km jest taki sam jak w 2.0 TFSI Quattro 252KM?
  25. Witam. Panowie mam pytanie, jak dopisać Vin w radiu RNS-E? W menu inżynieryjnym zmieniam sobie eq i za każdym razem muszę przestawiać znowu. Podobno dopisanie Vin'u sprawi, że nie będzie tego problemu. Mam VCDS, ale jakoś nie mogę znaleźć tej opcji. Pomoże ktoś?
  26. Ok dziękuję
  27. Błędy napięcia to 99% sterownik.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...