Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Na koniec wrzucasz tam tylko oryginalny plik, który tam był pierwotnie, a ten sobie zostaw gdzieś zapisany na przyszłość.
  3. Miałem jeden taki plik. Zrobiłem całą procedurę, czy na koniec mam wywalić ten plik, ściągniety od CIebie z linka i wrzucić swój stary? Czy mają zostać dwa, ale z inną nazwą jeden z nich?
  4. Dzisiaj
  5. A jak jest najnowsza wersja map dla MIB3 ?
  6. Nie szukałem w blokach pomiarowych czy jest możliwość sprawdzenia.
  7. Ufff... Dzięki. A chyba nie ma możliwości sprawdzenia ile faktycznie bierze, bo jest podana tylko średnia?
  8. To normalne zachowanie wskaźnika w B9. Ma to na celu odstraszyć zwolenników zostawiania auta na pracującym silniku. Tak to sobie wymyślili programiści w Ingolstadt i nie da się tego zmienić. Realne spalanie jest oczywiście jak we wszystkich innych poprzednich generacjach. Nie ma się czym przejmować.
  9. Mam ustawione, a ta kreska pionowa biała która pokazuje chwilowe spalanie na virtualnym zegarze jest na ful, do 20 l
  10. Zobacz ogłoszenie Kupię tylny zderzak avant sline Kupię tylny zderzak sline do kombi od b6. Może być porysowany i tak pójdzie do malowania. Byle nie był odkształcony ani jakoś bardzo popękany. Rozważę każdą propozycję byle nie za jakieś miliony. Można pisać na forum ew. Proszę dzwonić na tel. Użytkownik Daniel96 Data 06/21/25 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  11. Pozostały czas: 29 dni i 18 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Kupię tylny zderzak sline do kombi od b6. Może być porysowany i tak pójdzie do malowania. Byle nie był odkształcony ani jakoś bardzo popękany. Rozważę każdą propozycję byle nie za jakieś miliony. Można pisać na forum ew. Proszę dzwonić na tel.

    Do ustalenia

  12. Poza tym uzupełnij proszę poprawnie profil, bo masz tam B8, a pytasz w temacie o B9. Nie wiadomo o jakim aucie mowa, (model, rocznik, kod silnika itp...)
  13. Szukaj oryginalnej na allegro.
  14. Muskel1

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Jeżeli masz patcha (przynajmniej do 2025) to wgranie map wystarczy.
  15. dan4tech

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Jak już wgrywałem patcha i podnosiłem do 2025, to wystarczy że teraz te ściągnę, rozpakuję ZIPem i dam instalację z menu samochodu (aktualizacja map)?
  16. Możesz wspomóc jakimś linkiem do odpowiedniej wiązki?
  17. Sterownik nie ma funkcji diagnozy i nie jest do oryginalnego haka. Do oryginalnego haka tylko oryginalna wiązka i oryginalny sterownik.
  18. Panowie czy ta wiązka będzie odpowiednia do montażu haka allegro.pl ALLEGRO.PL
  19. Trochę się przejadła tak jak mówisz ale też wyjeżdżam, wyjazd służbowy na dłużej i szkoda mi żeby stała bezczynnie w garażu. Żona ma swoją wymarzoną Audi a1 i b7 nawet się nie dotyka 😂 hehe zauważyłem że taka kolej rzeczy tutaj na forum z tymi następnymi autami 😂
  20. Tak klima nabita włącza się normalnie AC po zdjęciu paska koło kompresora kręci się luźno (bez oporów) wymieniony czujnik klimatyzacji i dalej to samo. Czy padnięte sprzęgło kompresora? Czy vcds-em można sprawdzić jakie ciśnienie w układzie? Jeżeli tak to jaki to kanał? Ciśnienie po wpięciu zegara w miejscu uzupełniania czynnika wynosi 90 psi
  21. Dzień dobry, Panowie, zamiast zakładać nowy temat postanowiłem swój problem opisać w tym wątku oraz zapytać o opinie. Od przynajmniej roku męczę się z dziwnymi wibracjami na kierownicy przechodzącymi na całą budę, oraz stukami w zawieszeniu przy niskich prędkościach podczas jazdy po nierównościach. Objawia się to w ten sposób iż, przy dużych prędkościach autostradowych, gdy jestem zmuszony do dość szybkiego i mocnego hamowania (np z prędkości 160+ hamuje do 100,oczywiście na niemieckiej autostradzie) pojawia się silna wibracja , pojawiająca się na kierownicy i przechodząca na całą karoserię. Poniżej 100 wibracja praktycznie nie występuje. Również podczas umiarkowanego hamowania nie występuje lub jest praktycznie nie wyczuwalna. Samochód sprawdzony bym pod kątem usterek układu kierowniczego na 3 różnych stacjach diagnostycznych oraz przez kilku mechaników. Werdykt zawsze był ten sam: 0’luzow w zawieszeniu, wszystko w normie i tak od zeszłego roku wedle wskazań mechaników wymieniłem : *2 kompletne półosie z przegubami *klocki, tarcze - przód tył ( również sprawdzane pod kątem krzywizn) * tuleje wahaczow (były zerwane) * w międzyczasie również zrobiony serwis skrzyni biegów (0ck) * zmienione opony (letnie + zimowe - nowe, na różnych felgach, wykonane ważenie + hunter - mam wrażenie że na zimowych efekt się potęguje, przerzuciłem nawet koła od szwagra z a4 po lifcie, nic to nie zmieniło) * wymienione łożyska amortyzatorów ( obie strony) jak rzucało samochodem tak rzuca, jak stukało w zawieszeniu tak stuka.I tutaj dochodzę do konkluzji. Ostatnio zrzuciłem nawet osłony myśląc że może któraś nie trzyma i powoduje efekt bicia na nierównościach - nic to nie zmieniło. Kolega nie wiedząc już co może podowowac stuki organoleptycznie sprawdził drążek biegnący od kolumny kierowniczej do przekładni i tutaj pojawił się luz. ( załączam film) Proszę o informację czy taki luz jest normalny ? Czy on może powodować wibracje + stuki w zawieszeniu ? Ps. dodam że mam wrażenie jak by kierownica dość sztywno pracowała, podczas skrętu „nie dobija” i ciężko „wraca” do pozycji „prostej” podczas prostowania toru jazdy. samochód: Audi A4 Avant 2.0 TDI Rok produkcji 2016 Silnik: 2.0 tdi (190km, DETA) skrzynia: 0Ck IMG_1836.mov
  22. Langista

    Wtryski BEX A4 B6

    Nikt Ci nie napisze, albo zaryzykujesz i zepsujesz, albo nie pożałujesz 500 zł i wyślesz wtryski do serwisu na czyszczenie + serwis.
  23. W kompresorze lub czujniku. Jakie ciśnienie pokazuje w układzie? Świeci się econ?
  24. Witam mam to samo w a6 c7 ten mikroprzekaznik był w ECU czy w sterowniku wentylatora ?
  25. Gratuluje zakupu S5 musi cieszyć 🤩
  26. Wczoraj
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...