Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dodam tylko, że BEM ogranicza lub odłącza sciśle zdefiniowane w sterowniku funkcje komfortowe takie jak ogrzeanie siedzeń, ogrzewanie postojowe, elektryczna nagrzewnica, audio itp. W zależności od osiągniętych wartości progowych odbywa się to stopniowo. Jeżeli dołoży sobie dodatkowe gniazdo i podepnie je bezpośrednio pod aku nie zostanie ono odłączone. Jedynie gdy podłączy je pod bezpiecznik urządzenia które jest objęte systemem zarządzania energią (BEM) może to funkcjonować (z tym ograniczaniem/odłączaniem).
  3. Póki co czekam na mechanika ,bo co mogłem to sprawdziłem i nic podejrzanego nie znalazłem:(
  4. Cześć, jeżdzę od jakiegoś czasu audi a5 8t a partnertka a4 b8 w dieslu. Myślę że to forum jest nieocenionym źródłem wiedzy w którym będę mógł poznawać tajniki i rozwiązania problemów swoich audiczek 🙂
  5. Dzisiaj
  6. Zobacz ogłoszenie Ślizgi lamp przód oryginał Valeo a4 b6 A4 b6 cena za komplet Użytkownik rafal_sz85 Data 06/24/25 Cena 80.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  7. Pozostały czas: 29 dni i 22 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    A4 b6 cena za komplet

    80.00 PLN

  8. Sitko w zbiorniczku na miejscu?
  9. Raz jeszcze bardzo Ci dziękuję @Muskel1. W q7 wszystko działa bez problemu nie ma żadnych błędów na zegarach. Temat z mojej strony uważam za zamknięty
  10. Tak, ale na odpalonym tylko dosłownie minuta dwie. szybko pokręciłem kierownicą bo nie chciałem pompy rozwalić.
  11. Potem robiłeś tak samo na odpalonym?
  12. Nie wierz we wszystko co w internecie zobaczysz. W dieslu tylko soft w jakikolwiek sposób wpłynie na moc. No chyba że masz stare 1.9 na pompie, na której mechanicznie zmienia się dawkę to tak, w tedy bez softu możesz zmieniać moc. A wydech może ewentualnie usprawnić wylot spalin i szybsze wstawanie turbo, nie dodasz w ten sposób koni ale przewrócisz te, które uciekły przez zapchany katalizator czy DPF.
  13. Dziś jeszcze dla pewności sprawdzę przewody i wymienię opaski. Odpowietrzalem na podniesionym aucie, zgaszony silnik odkręcony korek od zbiorniczka i kręciłem do skrajnych końców
  14. To dobrze wiedzieć, że takie systemy już tam są, to znacznie upraszcza sprawę.
  15. Układ ewidentnie nie jest odpowietrzony skoro płyn w zbiorniczku masz spieniony. W jaki sposób odpowietrzałeś? Wszystkie połączenia są na 100% szczelne? Nigdzie nie łapie lewego powietrza?
  16. Błąd ten nie ma nic wspólnego z hakiem czy jego wykodowaniem. Nie wiem ile A4, A5, Q5 i Q7 już z tym błędem widziałem, włącznie z moim autem. Pojawia się on prawdopodobnie gdy nawigacja "nie widzi" satelit. U mnie pojawia się najczęściej chwilę po tym jak wyjeżdżam z podziemnego garażu, mam wtedy komunikat na VC, który sam znika i wszystko działa jak należy.
  17. Witam, wczoraj zmontowałem nową pompę wspomagania do mojego 1.9. Ale po odpaleniu zaczęła żęźic i wyć. Ręce mi opadają już. Układ wypłukany, odpowietrzany chyba z godzinę a w zbiorniczku full piany i jak by się gotowało. Pomózcie co bym mógł zrobić czy ktoś się spotkał może z takim przypadkiem
  18. Masz jeszcze?
  19. Witam a w a7 c7 polifcie wyłączając ta opcja swiatel zewnętrznych, nie działają mi również w auto swiatla dzienne, czy idzie to jakoś zakodowac zeby tylko w pozycji 0 wyłączał a w auto działało? Z góry dziękuję za informację
  20. Ciekawe jakim cudem? Na pewno da się to odczuć... Załóż jeszcze stożek, magnetyzery i przybędzie kolejne 10% mocy 😂
  21. Wczoraj
  22. Dopiero dzisiaj miałem chwilę, żeby podłączyć vcds. Wszystko wygląda ok. Zastanawia mnie tylko bład w A5, czy on może mieć związek z wykodowaniem haka? Wrzucam auto skan. Log-Q7-trail_disabled.txt
  23. Jakbyś nie znalazł we Wrocku to zrobie zdalnie
  24. Witam Klubowiczów i tak jak większość kupujących warto się czegoś więcej dowiedzieć dzięki takim forum. Dzięki za przyjęcie.
  25. Witam, troszkę odgrzeje wątek. Mechanik przy obsłudze auta powiedział mi, że mam słaby już akumulator (2019r rok) mówił, że do zimy dojeżdżę, ale na zimę radziłby już zmienić. Od tamtej pory minęły z 3 miesiące, i z 2 razy miałem komunikat awaria układu elektrycznego, odłączylo pierwszym razem grzanie siedzeń a ostatnio klimę. Sprawdzałem napięcie spoczynkowe akumulatora i było 12.1v więc mało. Z uwagi na wyjazd A granicę kupiłem dziś nowy akumulator, ale postanowiłem jeszcze sprawdzić napięcie. Spoczynkowe 12.2v, przy włączonym silniku 13.4 bez żadnych obciążeń. Postanowiłem też sprawdzić co pokaże vcds. I tutaj poziom naładowania akumulatora 55% a zmartwił mnie wynik napięcia akumulatora 13080. Pomyślałem, że może Aku mimo wieku nie jest jeszcze takie złe, a wina może leży jednak w ładowaniu, ale czytając teraz że alternator "dostosowuje" napięcie ładowania w zależności od stanu naładowania, mogę myśleć, że jednak ładowanie jest "w normie" a aku już śmietnik?
  26. Niestety zmiany nic nie dały, auto pali za drugim strzałem i tak... Daje sobie z tym spokój bo nie widzę w tym problemie żadnego rozwiązania.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...