Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zdjęcie wlepki sterownika chcesz ? Kodowanie do AHA zostało przyjęte przez sterownik bez problemu.
  3. Dzisiaj
  4. A ja jestem w stanie w to uwierzyć, ASO robi jak Intercars, handluje tym samym towarem, który ktoś odsyła na reklamacje. Przy wyjątkowym 'szczęściu' nawet trafisz na to samo, co zareklamowałeś. Co do problemu autora tematu, ma być 4 bar, zaraz przed filtrem też jest 3,5? Nie wiem czy na listwie jest regulator ciśnienia lub zaworek zwrotny w 1.8t, jak jest to do sprawdzenia.
  5. Pewnie nie obsługuje. Wymieniałeś sterownik ABS na inny? Wrzuć zdjęcie wlepki.
  6. Przegląd musisz zrobić w AUDI ze względu na utrzymanie gwarancji. U mnie jest Lellek ale Ty chyba jesteś z Łodzi, a tam nie znam serwisów
  7. Błędy w 07 są prawdopodobnie od tego, że założyłem radio android i zmieniłem panel klimy na polift. Choć nie jestem pewien AUDIIIIII.txt
  8. Witam. Jakie powinny być fabrycznie przekaźniki w tym miejscu ? Proszę o pomoc Wszystkie informacje są w tym temacie : https://a4-klub.pl/topic/504726-problem-z-odpalaniem-audi-a4-b8-20-tdi/#goog_rewarded
  9. Nie mam możliwości. Mamy na forum dział części, tam zapytaj.
  10. @DevWAUBGAFL8ea149167 vin poprawiony, interesuje mnie też ile i jaki olej do dyfra przód jak i tył
  11. Czy mógłbyś mi proszę sprawdzić w ETCE ? O ile taka informacja jest tam.
  12. Sterownik ABS to 8K0 907 379 T. Zakodowałem w ABS Bajt 1 Bit 6, kodowanie przyjęło. Podłączyłem jak mówi manual, piny 8 i 16 w ABS plus trzeci prąd po zapłonie. I trzy piny przy przycisku 10 11 12. Wyskakuje taki komunikat jak na zdjęciu
  13. Sprawdź po VINie.
  14. Mam tu elektryka który sprawdził i mówił, że sprawne. Czy to są odpowiednie i takie były fabrycznie ?
  15. Bo to może nie napinacz tylko dwumas?
  16. Napisałem jaka jest procedura, a wiary w to nie mieszam. Niemozliwe, ze tyle filtrów było wadliwych.
  17. Jeśli padł kanał olejowy w uszczelce pod głowicą, to niestety nie jest to najłatwiejsza naprawa – ale „średnio rozgarnięty technicznie” majsterkowicz z czasem i cierpliwością może sobie poradzić. Kluczowe jest zachowanie czystości, poprawne dokręcenie głowicy momentem i kolejnością zgodnie z instrukcją serwisową. Trzeba liczyć się z koniecznością zdjęcia kolektora dolotowego i wydechowego, spuszczenia płynów oraz przygotowania głowicy do nowej uszczelki (warto ją dać do sprawdzenia i planowania). Dobrze też wymienić śruby głowicy (jeśli są rozciągliwe), nowe uszczelki kolektorów, nowy płyn chłodniczy i olej z filtrem. Skoro masz nowy rozrząd, to ułatwia sprawę – ale trzeba go ponownie ustawić po złożeniu wszystkiego. Jeśli czujesz się niepewnie – warto mieć pod ręką doświadczonego znajomego lub dobrą instrukcję warsztatową.
  18. Wierzysz w ich diagnozę? Wymienią najdroższe podzespoły, policzą serwis z częściami wartości samochodu albo i więcej i dojdą do wniosku, że ten typ tak ma.
  19. Witam. Audi A4, zbliża mi się 2 lata i musze zrobić przegląd (serwis) żeby utrzymać gwarancję. 1. Gdzie polecacie zrobić? 2. czy jest obowiązek robić w ASO żeby utrzymać gwarancję ?.
  20. Jak sprawdziłeś? Rzucając na nie okiem?
  21. To tak wygląda sprawa następująco: Na wyłączonych światłach (przekręcone na 0) to działają poprawnie a na włączonych po wrzuceniu R-ki wariują ciągle wydają dźwięk jakby coś było za a nic nie ma. Dodam że wymieniłem czujnik na jakiś zamiennik bo jeden nie działał. Dopiero co kupiłem te auto
  22. Cześć . Sprawdziłem przekaźniki, wyglądają ok. Są takie jak na zdjęciu, są poprawne takie jak mają być ?
  23. Obydwoma pilotami próbowałem. Kodowanie myślę że zrobiłem dobrze. Jeszcze zobaczę czy jest jakaś procedura na Ross tech
  24. Skoro kupowałeś filtry w aso i buczaly to w ramach reklamacji zostawiasz u nich samochód na diagnozę i wtedy określają czy to wina filtra czy np. pompy paliwa. Tak mi mówił gość z aso gdzie chciałem zareklamowac kupiony filtr i takie mają odgórne procedury.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...