Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dziękuję bardzo. Mam nadzieje, że będzie pasował ponieważ wg. etki tak natomiast zaniepokoiły mnie drobne rozbieżności na schemacie. Zakupiłem bosha 140A.
  3. znalazłem takie oferty: allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL x2 allegro.pl ALLEGRO.PL co do wymiany to wiem jak, tylko szukam odpowiednich części.
  4. I co było do wymiany?
  5. Dzisiaj
  6. Z prawej oraz lewej strony na dole masz poduszki. Z przodu jeszcze masz odbijak.
  7. Jaki przebieg? Czy powyższy screen został wykonany na wolnych obrotach na biegu jałowym?
  8. skrzynia: G 052 145 S2 - 1.1 litra G 060 162 A2 - 9 litra G 055 145 A2 - 0.5 litra 0B6 325 429 09E 321 371 A dyfer: G 052 145 S2 - 1 litr zadzwon do mnie to Ci powiem jak zdrobic to bez dynamiki i tez bedzie dobrze
  9. Witam Przy wymianie zawieszenia pneumatycznego wstępnie trzeba napełnic powietrzem ale... co mnie zaciekawiło ELSA mówi o jakiś gazie. Orientuje sie ktoś o co chodzi? Bo np w BMW wiem że na pewno trzeba powietrzem nabić i myślałem ze tutaj tak samo a czytam inną rzecz
  10. Cześć wszystkim. Możecie zerknąć na czujnik temperatury w silniku 1.6 cxxb z audi a3 8v? Chyba to jest podobna konstrukcja ea288 co 2 litrowy silnik w a4 b8 lift oraz a4 b9... Dzięki z góry. Pozdrawiam Problemem ogólnie jest wypalanie filtra co 100 km. Wydaje mi się, że ktoś zresetował oil ash mass bo kupiłem auto 2 miesiące temu i już tak było niestety.
  11. To są dwie poduszki tak? Gdzie one są dokładnie ? To sprawdzę
  12. Sterownik komfortu 46. Jest instrukcaj na forum, nawet że screenami (sam wstawiałem), musisz poszukać
  13. Ok, a jest jakaś instrukcja? Lub w który moduł wejść? Ogarniam VCDS, Iste, Xentry, ale VCP lub Odis to nowość.
  14. Tak, że pompa mimo wymiany na nową ma zbyt niską wydajność, lub pasek ją napędzający się ślizga.
  15. Zobacz ogłoszenie Audi A4 B7 1.8T Avant Sline 2007r LPG Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili. Użytkownik rafiki5 Data 06/10/25 Cena 28,000.00 PLN Kategoria A4 B7  
  16. Pozostały czas: 29 dni i 20 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili.

    28,000.00 PLN

    ZAWIDÓW - PL

  17. Oczka ściemniały temu misiu.
  18. Tylko i wyłącznie wymiana na oryginalną. Sprawna odma to podstawa w TFSI.
  19. Dopiero będę mógł w weekend to zrobić
  20. Auto scana z vcds ? Jeśli tak to dopiero będę miał możliwość w weekend to zrobić
  21. No i to jest pozytywne. Mój stoi na parkingu i też sobie czasem lubię na niego popatrzeć przez okno 😁
  22. Nie trzeba. Tylko po wymianie.
  23. Czy po wyjęciu tego wtryskiwacza i wymyciu go jak opisałeś wcześniej i ponownym montażu trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje czy trzeba jeździć aż sam sobie sprawdzi sprawność układu ? Bo na postoju jak chciałem sprawdzić sprawność działania układu zostało przerwane z uwagi na bezpieczeństwo / usterkę gdzie pewnie chodzi o to że kazało aby auto stało na postoju na wciśniętym pedale w podłogę i pewnie o takie bezpieczeństwo chodzi pod kątem silnika chociaż i tak na więcej niż 2 tys obrotów się nie kręcił.
  24. Bardzo dziękuję.
  25. Trochę odgrzewany kotlet, ale u mnie pojawił się ten problem, więc zostawię info co ustaliłem. Syrena znajduje się pod tym kanałem powietrza. Prawdopodobnie bateria dokonała żywota. Mam u siebie identyczny problem. Niestety ciężko o baterię w rozsądnej cenie.
  26. Wczoraj
  27. No cześć ja tak podejrzewałem że to będzie to samo co miałem w Mercedesie też plastikowa kopuła , też zaczeła ciec i póki sie nie grzebało przy aucie wszystko było ok. Mechanik twierdzi że te górne uszczelnienia dawał nowe ale mimo wszystko jest jak jest . Czyli wniosek taki że jak to stare jest szczelne to lepiej tego nie ruszać albo wymieniać tak jak ty zrobiłeś nową pokrywę wraz z nowymi uszczelnieniami i pasuje . Ja wyciągnąłem to uszczelnienie „ Warge „ i jest na rynku klej na bazie sylikonu Loctite 5980 do połączeń gumowo metalowych odporny na olej temperaturę i drgania . Przed włożeniem posmarowałem i wcisnąłem ruchem obrotowym w pokrywę zaworów . Potem znowu odłuściłem wtrysk lekko użyłem Loctite 577 i wcisnąłem wtrysk . Póki co daje temu poleżeć niech zaschnie i dam znać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...