Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 8E0 260 805 BJ 8E0 260 403 D 8E0 820 177 A 8E0 820 193 P
  3. Dzisiaj
  4. NervaR

    B8 TrOOOOp

    Odpowiednik Kw1 w ST masz kilka stów droższy od sprężyn regulowanych KW. Też się zastanawiałem nad AP ale słyszałem różne opinie, że ping pong, za miękki, potrafi skrzypieć itp. Osobiście nie potwierdzę bo nie miałem okazji jechać na AP ale jeżdżę dość agresywnie, dlatego wolałem nie ryzykować i wziąłem ST z regulacją twardości.
  5. albo helicoli albo gwintowanie na M7 z tym ze nie ma dobrych srub na ten rozmiar
  6. Wkładka helicoil załatwi sprawe
  7. a zastosowałeś nowe śruby czy zostawiłeś te które były?..
  8. Cześć podpinam się pod temat ja też mam ten sam problem i chciałbym też aktywować android auto,jestem Cz-wy też Śląsk😉😉
  9. Nic mu nie będzie. Zaraz to wypije 🤣. Ja zawsze leje max.
  10. No ja słyszałem 5 minut.. 😂
  11. Wczoraj
  12. mr.mark1

    B8 TrOOOOp

    O widzisz, dzięki. Co prawda jak gwint to AP. Jednak st czy kw trochę kosztuje.
  13. Cześć grupo, chciałbym przerobić nieco CarAudio i potrzebuję sygnałowy +12V po zapłonie z tyłu auta (terminal 15). Czy ktoś z Was wie, gdzie mogę go łatwo znaleźć? Niestety w bezpiecznikach z tyłu auta mam tylko stałe 12V. Wolałbym nie ciągnąc przewodu przez całe auto - głośnikowe i zasilanie stałe mam z tyłu, więc szukam najbliższego punktu terminala 15.
  14. Dziękuję za potwierdzenie interpretacji logów. Co do szczelności i działania gruszki - to było pierwsze co sprawdziłem, jeszcze zanim tutaj napisałem 😉😊 Co prawda bez specjalnych narzędzi : "wężyk i strzykawka" - wnioski gruszka porusza sztangą, a powietrze nie ucieka. Także zgodnie z poradą na początek będzie "konsultacja" z firmą regenerującą turbo.
  15. Niestety po sprawdzeniu bezpieczników nie znalazłem niczego podejrzanego...ostatnio zauważyłem niestety zwiększone zużycie oleju i kopcenie po odpaleniu dosyć mocne ,auto ewidentnie spala olej ...przy ostrzejszej jeździe objawy te się nasilają tj wyskakuje mrugająca kontrolka świec żarowych ,ogranicza moc i kopci...
  16. NervaR

    B8 TrOOOOp

    Lepiej kupić gwint ST zamiast tych sprężyn. To jest KW tylko bez nierdzewki. Założysz same sprężyny i amory padną.
  17. Wolna chwila znaleziona na działanie przy samochodzie. Do gratów, które już leżały w garażu dokupiłem uszczelki dekli i podziałałem od góry z silnikiem. Wpadły: - nowe uszczelki dekli Victor Reinz - umyte zostały z nagaru dekle - używany elektrozawór na kolektorze ssącym z ładniejszymi wężykami + jeden nowy ASO - nowa odma ASO - nowy zbiorniczek płynu chłodniczego ASO co by było ładniej pod maską Dodatkowo powoli zbieram graty do przednich hebli. Zostały pomalowane przednie zaciski.
  18. Sprawdz czy gruszka wogóle pracuje i czy jest szczelna, regulować na aucie można, choć to zadanie tego kto regenerował turbine zeby ustawić to prawidłowo, reklamować i obciążyć za montaż i demontaż turbiny...
  19. Czujnik nr 1 na biegu jałowym powinien wskazywać* najwyższą temperaturę z trzech zainstalowanych na wydechu, jest najbliżej wyjścia spalin z cylindrów. Nie powinien wskazywać 20st przy ponad stu stopniach na numerze 3, czy 80st na nr-e 4. *w czasie gdy proces regeneracji DPF nie jest aktywny.
  20. Skrypt VPC możesz także wgrać.
  21. Carscannera też nie używam, mam VCP za jego pomocą chcę wgrać skrypt.
  22. Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać.
  23. Nic mu nie będzie. Lej 3/4 max i będzie git. stan oleju sprawdza się +~ po 15 minutach po zgaszeniu. Bynajmniej tak zawsze mi mówili 😀
  24. Soft tak, co do Car Scannera nie wypowiem się, bo czegoś takiego nie używam.
  25. Czy ten soft i skrypt działa bez problemu na licznikach USA czy lepiej nie próbować?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...