Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Błędy w 07 są prawdopodobnie od tego, że założyłem radio android i zmieniłem panel klimy na polift. Choć nie jestem pewien AUDIIIIII.txt
  3. Dzisiaj
  4. Witam. Jakie powinny być fabrycznie przekaźniki w tym miejscu ? Proszę o pomoc Wszystkie informacje są w tym temacie : https://a4-klub.pl/topic/504726-problem-z-odpalaniem-audi-a4-b8-20-tdi/#goog_rewarded
  5. Nie mam możliwości. Mamy na forum dział części, tam zapytaj.
  6. @DevWAUBGAFL8ea149167 vin poprawiony, interesuje mnie też ile i jaki olej do dyfra przód jak i tył
  7. Czy mógłbyś mi proszę sprawdzić w ETCE ? O ile taka informacja jest tam.
  8. Sterownik ABS to 8K0 907 379 T. Zakodowałem w ABS Bajt 1 Bit 6, kodowanie przyjęło. Podłączyłem jak mówi manual, piny 8 i 16 w ABS plus trzeci prąd po zapłonie. I trzy piny przy przycisku 10 11 12. Wyskakuje taki komunikat jak na zdjęciu
  9. Sprawdź po VINie.
  10. Mam tu elektryka który sprawdził i mówił, że sprawne. Czy to są odpowiednie i takie były fabrycznie ?
  11. Bo to może nie napinacz tylko dwumas?
  12. Napisałem jaka jest procedura, a wiary w to nie mieszam. Niemozliwe, ze tyle filtrów było wadliwych.
  13. Jeśli padł kanał olejowy w uszczelce pod głowicą, to niestety nie jest to najłatwiejsza naprawa – ale „średnio rozgarnięty technicznie” majsterkowicz z czasem i cierpliwością może sobie poradzić. Kluczowe jest zachowanie czystości, poprawne dokręcenie głowicy momentem i kolejnością zgodnie z instrukcją serwisową. Trzeba liczyć się z koniecznością zdjęcia kolektora dolotowego i wydechowego, spuszczenia płynów oraz przygotowania głowicy do nowej uszczelki (warto ją dać do sprawdzenia i planowania). Dobrze też wymienić śruby głowicy (jeśli są rozciągliwe), nowe uszczelki kolektorów, nowy płyn chłodniczy i olej z filtrem. Skoro masz nowy rozrząd, to ułatwia sprawę – ale trzeba go ponownie ustawić po złożeniu wszystkiego. Jeśli czujesz się niepewnie – warto mieć pod ręką doświadczonego znajomego lub dobrą instrukcję warsztatową.
  14. Wierzysz w ich diagnozę? Wymienią najdroższe podzespoły, policzą serwis z częściami wartości samochodu albo i więcej i dojdą do wniosku, że ten typ tak ma.
  15. Witam. Audi A4, zbliża mi się 2 lata i musze zrobić przegląd (serwis) żeby utrzymać gwarancję. 1. Gdzie polecacie zrobić? 2. czy jest obowiązek robić w ASO żeby utrzymać gwarancję ?.
  16. Jak sprawdziłeś? Rzucając na nie okiem?
  17. To tak wygląda sprawa następująco: Na wyłączonych światłach (przekręcone na 0) to działają poprawnie a na włączonych po wrzuceniu R-ki wariują ciągle wydają dźwięk jakby coś było za a nic nie ma. Dodam że wymieniłem czujnik na jakiś zamiennik bo jeden nie działał. Dopiero co kupiłem te auto
  18. Cześć . Sprawdziłem przekaźniki, wyglądają ok. Są takie jak na zdjęciu, są poprawne takie jak mają być ?
  19. Obydwoma pilotami próbowałem. Kodowanie myślę że zrobiłem dobrze. Jeszcze zobaczę czy jest jakaś procedura na Ross tech
  20. Skoro kupowałeś filtry w aso i buczaly to w ramach reklamacji zostawiasz u nich samochód na diagnozę i wtedy określają czy to wina filtra czy np. pompy paliwa. Tak mi mówił gość z aso gdzie chciałem zareklamowac kupiony filtr i takie mają odgórne procedury.
  21. Na listwie pokazuje 3,5, 3,6 bara na tym purflux
  22. Dziękuję bardzo !!!
  23. Zakodowałeś MK jak należy? Próbowałeś na tym MK innymi pilotami?
  24. Teraz taki szrot produkują, że nie zdziwiło by mnie to. Tu masz wejście a gdzie masz wyjście? Sprawdzałeś manometrem za filtrem jakie ma ciśnienie?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...