Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. CodeR

    Aktualizacja MMI w Audi Q7

    A powiedz mi skąd wytrzasnąć pliczek/ klucz /kod aktywacji który pozwoli wgrać najnowsze mapy u siebie mam 02300024 wiec chyba max do roku 24;/
  3. Cześć, mam pewien problem w swojej B8 Quattro Stronic 2.0TDI CGLC . Zauważyłem ostatnio, że przy agresywniejszym ruszeniu z miejsca lub mocnym dodaniu gazu podczas jazdy moja B8 puszcza dosyć spore dymki z rury. Najbardziej to zauważam gdy za mną jedzie auta z dość mocno świecącymi reflektorami, szczególnie ledy które dają niebieską poświatę na ten dym przez co myślałem, że auto ma może problem z poborem oleju ale po kupnie auta mam już za sobą 2 wymiany oleju i oleju nic a nic nie ubywa, ile wleję przy wymianie tyle mi wskazuje cały czas wskaźnik na mmi i bagnet warsztatowy. Przebieg auta to 280tysi, kupiłem go rok temu i jakoś przy przebiegu 240tysi miał wymienioną chłodniczkę spalin w ASO w Niemczech. Komputer nie pokazuje żadnych błędów związanych z DPF. Jeżdżąc w mieście dpf wypala mi się co około 200km gdy więcej jeżdżę w trasy staram się go trochę przegonić i wtedy zdarza mu się załączyć wypalanie co 300-400km . Podczas normalnej spokojnej jazdy auto nie dymi i nie czuć jakiegoś specyficznego zapachu oprócz po prostu spalanego diesla. Dopiero przy mocniejszym dodaniu gazu zaczyna się dymienie ale gdy wrócę do jazdy przy stałej prędkości to dymienie znika. Nie są to ogromne chmury jak w niektórych dieslach z wyciętym dpf że nie widać za mną świata, lecz w porównaniu do innych b8 z tym silnikiem jest widoczna różnica.
  4. Przyłapało niestety 3ci i 5ty cylinder , kompresja spadła do 5bar na 5tym i nie było za bardzo co ratować.
  5. A czy w poprzednich modelach. Np b6 b7 były takie same koszyki czy inne?
  6. 8E0 413 031 CC 8E0 411 105 DD 8E0 513 036 AE 8E0 511 115 CP
  7. Dzisiaj
  8. Witam mam pytanie jak można zamontować Bluetooth w samochodzie za pomocą jakiegoś modułu nie posiadając wejścia AUX. MMI 3G Basic, 2010, A4 B8 Sedan
  9. Nie zresetowały się pewnie do końca. Wrzuć później scan, to rzucę okiem wieczorem. Kodowania, które podałem są na 100% pewnie i sprawdzone oraz ..dzieści razy zastosowane w innych pojazdach
  10. Jakie to k04? k04-064? generalnie zastanowiłbym się wogóle czy modyfikować u takich speców jak nie potrafią doradzić wtrysków, a turbina to w sumie jest zgadka..
  11. W okolicach wtrysków każde troche nieszczelne, nie jest to pewnie wina gumek tylko pewnie gniazd, ale raczej nie ma to wpływu na nic, zrób po prostu logi i tyle.
  12. Zobacz ogłoszenie Silniczek panoramy Audi A4 B8 8K0 959 591 B 8K0 959 591 B Silniczek jest w pełni sprawny, działa bez najmniejszego problemu, jedynym małym mankamentem jest wyrobiony otwór imbusowy służący do ręcznego otwierania i zamykania dachu, jednak nie przeszkadza to w funkcjonalności. Silniczek przystosowany jest również do rolety panoramy. Ogłoszenie wystawione jest też na allegro lokalnie, można tam kupić z wysyłką do paczkomatu. Możliwy również odbiór osobisty w Warszawie lub w Ostrowi Mazowieckiej. Użytkownik BartoszW Data 06/18/25 Cena 229.00 PLN Kategoria A4 B8  
  13. Pozostały czas: 29 dni i 21 godzin

    • Kupię
    • Używany

    8K0 959 591 B Silniczek jest w pełni sprawny, działa bez najmniejszego problemu, jedynym małym mankamentem jest wyrobiony otwór imbusowy służący do ręcznego otwierania i zamykania dachu, jednak nie przeszkadza to w funkcjonalności. Silniczek przystosowany jest również do rolety panoramy. Ogłoszenie wystawione jest też na allegro lokalnie, można tam kupić z wysyłką do paczkomatu. Możliwy również odbiór osobisty w Warszawie lub w Ostrowi Mazowieckiej.

    229.00 PLN

  14. WA1BNAFY8J2046995.pdf WA1CNBFY7J2062678.pdf WA1LHAF71JD021489.pdf WA18AAF4XRA031225.pdf WAUAF78E46A201945.pdf WAUB1GFF1J1037240.pdf WAUBNCF51JA136936.pdf WAUZZZ4G8HN016533.pdf WAUZZZ8DZTA072039.pdf WAUZZZ8E14A107797.pdf WAUZZZ8K1CA042731.pdf WAUZZZ8K9FA124887.pdf WAUZZZ8K49A044420.pdf WAUZZZ8P87A118009.pdf WAUZZZF40GA016020.pdf WAUZZZF42LA054679.pdf WAUZZZF45HA162463.pdf WAUZZZF48NA034133.pdf WAUZZZF49RA023549.pdf WAUZZZF52HA029412.pdf WAUZZZF59JA097759.pdf WBAJM71020B069967.pdf WVGZZZ5NZCW076520.pdf WVGZZZ5NZEW617023.pdf WVWZZZ1KZ9W534548.pdf WVWZZZ6RZGY061095.pdf WVWZZZ9CZXM911923.pdf
  15. Nowa przepływa zamontowana, łatwiej zjechać ze skrzyżowania, przy okazji prowizorycznie sprawdziłem szczelność dolotu Syczenie z okolicy wtryskiwaczy Na dniach wymienię gumki na wtryskach i zrobię logi Zastanawiam się czy wymienić też gniazda wtryskiwaczy? Mogę prosić o podpowiedź co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
  16. Kodowania zrobione. Nie wiem czemu autoscan ciagle widzi sterownik 69? Odpiąłem go fizycznie (wszystkie 3 wtyczki). Na liście w CAN Gateway jest odznaczony. Zamknąłem auto na 15 min, potem zrobiłem auto skan, skasowałem wszystkie błędy i byłem się przejechać. Potem na nowo zrobiłem auto skan, który załączam. W samochodzie na desce mam tylko błąd związany z tempomatem, który nie działa, a wcześniej działał (nawet wczoraj). Nigdy wcześniej nie widziałem też błędu w sterowniku 03 - 15375104 - Sygnał świateł hamowania . Doszedł też błąd w module 15 oraz tego w A5 też nie kojarzę. Załączam auto scan. Log-Q7-trail_disabled.txt EDIT: jade teraz samochodem i nie ma żadnych błędów na wyświetlaczu, tempomat działa. Nie wiem co z nim było nie tak jak wrócę do domu to zrobię ponownie autoscan
  17. Jeśli ktoś, jak ja instalował kamerę 360, to do poprawnego działania potrzebna jest kalibracja systemu. W poniższym materiale przedstawiam, jak można poprawnie skalibrować system. Potrzebne są: - ODIS - maty kalibrujące VAS 721001
  18. Czujnik zamówiłem, dam znać czy pomogło
  19. Witam potrzebuje numery wszystkich śrubek,spinek które trzymają osłonę skrzyni i silnika i czy w b6 jest jescze dawany metalowy wspornik na tą osłonę ?
  20. Cześć. Nie mogę namierzyć źródła dźwięku we wnętrzu auta. Pochodzi jakby z okolic licznika (ale ciężko stwierdzić gdzie dokładnie, możliwe że to ślepy strzał). Przypomina drżenie małej monety/śrubki położonej na plastikowej płaskiej powierzchni. Jest on delikatny i nie słychać go przy np włączonej muzyce. Występuje tylko podczas przyśpieszania/obciążenia silnika w okolicach 50-70km/h. Jeśli podczas przyśpieszania skręcam kierownicą łatwiej usłyszeć to drżenie. Mam dobrze wyciszone auto i takie delikatne brzęczenie doprowadza do szału. Przy niższych i wyższych prędkościach nie występuje. Bez różnicy czy klima/nawiew działa czy nie, na wybojach nic nie podskakuje, bez różnicy czy ekran jest zamknięty czy otwarty, bez różnicy jaki tryb jazdy wybieram. Co dotąd sprawdziłem: rozebrałem do zera tunel środkowy, wyjąłem panel klimy, popielniczkę, cały mechanizm ekranu, plastiki listew w poprzek deski rozdzielczej, wszystkie nawiewy, licznik wraz z ramkami, wyjąłem obie ramki wyświetlacza head-up, wyjąłem schowek pasażera i pokrywę nad kolanami kierowcy, zajrzałem pod maskownicę głośnika na szczycie deski rozdzielczej. Macie pomysł jeszcze gdzie szukać? Chciałem wyjąć cały head-up bo czasami jakby stamtąd dobiegał dźwięk, ale nie wiem czy do tego nie trzeba wyjąć całej deski rozdzielczej. Jeszcze tylko napęd płyt mi został do wyjęcia i kończą mi się pomysły. Wyposażenie auta pełne, deska wcześniej nie demontowana. Jedyne co robiłem to zmieniłem kolumnę z ręcznej na elektryczną zaraz po zakupie (nie pamiętam czy przed zmianą było to drżenie). Auto w pełni sprawne. Była kiedyś zmieniana szyba przednia. Możliwe, że coś mogło wpaść do kanału nawiewu?
  21. Sterownik 19: Gateway -> na liście urządzeń-> odznacz sterownik 69 przyczepa Sterownik 01: Silnik -> długie kodowanie -> w bajcie 5 odznacz bit 4 W sterowniku 03: ABS o dziwo hak nie był zakodowany (może w USA tego nie kodują w tym sterowniku) Sterownik 09: BCM1-> długie kodowanie ->w bajcie 13 odznacz bit 4 (już chyba odznaczyłeś) Sterownik 17: Zegary->. długie kodowanie-> w bajcie 14 odznacz bit 5 Sterownik 46: BCM2-> długie kodowanie-> w bajcie 14 odznacz bit 6 Sterownik 3C: Tylne radary-> długie kodowanie ->w bajcie 00 odznacz bit 4 lub > bit 4-5 ustaw na "00 ECU for draw bar, no ECU for draw bar“ Sterownik CF: Tylne radary długie kodowanie-> w bajcie 00 odznacz bit 4 lub > bit 4-5 ustaw na "00 ECU for draw bar, no ECU for draw bar“ Sterownik 6C: Tylna kamera (wsteczna) ->długie kodowanie ->w bajcie 4 odznacz Bit 0 Sterownik 6D: Tylna klapa-> długie kodowanie-> w bajcie 1 odznacz Bit 7 Sterownik A5: Kamera na przedniej szybie ->długie kodowanie ->w bajcie 11 odznacz bit 0
  22. @Mkos udało się zlokalizować problem?
  23. Wczoraj
  24. Sprawdź przekaźnik od wentylatora, z tego co kojarzę to chyba jest w podszybiu.
  25. Witam,. w ciągu dnia z 2-3razy jeszcze jak odpalałem jeździłem było wszystko w normie. Po następnym odpaleniu już leciało tylko ciepłe powietrze, klimatyzacja przestała pracować. Audi A4B7 2005 2.0tdi. Podczas skanowania vcds, pokazały się następujące błędy; 005685 - Magistrala danych uktadu napedowego P1635 - 000 - brak informacii ze sterownika klimatyzacii - Sporadyczny Ramka zamrozona Stan bledu: 00100000 Priorytet bledu: 0 Czestosé bledu: 1 Wew.licznik bledów: 255 Przebieg: 270086 km Wskaznik czasu: 0 Data: 2047.15.31 Czas: 31:63:63 Ramka zamrozona Obroty silnika: 0 /min Predkosc: 0.0 km/h Obciazenie: 0.0 % Napiecie: 12.39 V Bity binarnie: 00001111 Bity binarnie: 00000000 Oraz 01320 - Sterownik Climatronic (J255) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny Po skasowaniu błędy natychmiast wracają. Podczas próby włączenia klimatyzacji nie słychać załączenia kompresora. Bezpieczniki oraz przekaźniki również są ok. W blokach pomiarowych grupy 008 na czujniku ciśnienia wartość 27% oraz 6bar. Dodatkowo dodam że przy zrobieniu testu elementow wykładowczych nie włącza się wentylator klimatyzacji. Climatronic normalnie reaguje podczas zmian temperatury i nie jest włączone ECON.
  26. Witam wiem że był już taki temat na forum lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Za nie długo będę wymieniał rozrząd w 1.8T BFB bez łańcucha jaki polecacie zestaw rozrządu żeby wszystko ładnie śmigało?
  27. Witam wszystkich klubowiczów i dziękuję za przyjęcie! 😀
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...