Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. zolwiu

    moduł usa w lampach

    witam potrzebuje pomocy gdzie kupić taki moduł i jak to wszystko zamontować na przełącznik 0/1
  3. On nie musi się znać, nie każdy to musi. Dlatego napisałem mu aby zmienił mechanika, bo on powinien się znać😉
  4. Trzeba podpiąć auto pod komputer diagnostyczny i sczytać błędy. Spalony głośnik powinien pozostawić zapisany błąd w sterowniku 47.
  5. JFH

    Nagłośnienie A4 B9

    U mnie problem ze smrodem ... po kilkuminutowym słuchaniu powyżej połowy zakresu czuć, jakby coś się fajczyło. Tylne głośniki (lub plastikowe zaślepki) telepią, drżą.W necie różnie piszą. Jedni twierdzą, że walnięty głośnik, inni, że plastiki poluzowane. Bang & Olufsen
  6. Witam, brak już mi pomysłów... Mój problem zaczął się pare miesięcy temu. Zauważyłem za w turbo zbierało się dużo oleju.. Tzn na rurze do turbo. Puściłem odme pod auto, po jeździe kapie z niej tyle oleju że zostawia ślady.. Oleju muszę dolewać dość sporo. Zmieniłem pokrywę zaworów na używana, że względu że mogę moja już była wyrobiona.. Zero poprawy... Mówię może używana też jest wyrobiona to zmieniłem na nową.. Lecz chińska i dalej olej kapie.. Nie wiem co dalej robić, kupywac oryginalna pokrywę? 900 zł.. A duże prawdopodobieństwo że olej nadal będzie przez odme wywalac w dużych ilościach. Brak mi pomysłu. 1.9 ajm 115 po chipie
  7. Muskel1 wybacz koledze, widać że swieżak na forum jak i pewnie w uzytkowaniu auta :/
  8. Bez podpięcia auta pod komputer diagnostyczny to tylko zgadywanie co może powodować wyświetlanie komunikatów na FISie. Podepnij auto pod komputer, wykonaj pełny auto-scan i go tu wrzuć. W sterownikach powinny być zapisane błędy , które mogą pomóc w zdiagnozowaniu problemu.
  9. Nie ma zewnętrznego sterownika do DRL i do kierunkowskazów. Cały czas tu o tym piszę. Elektronika do tych funkcji jest w środku lampy.
  10. To nie kontroler odpowiada za "animacje" kierunków?
  11. DRL nie ma zewnętrznego sterownika na lampie. Wszystko znajduje się w lampie.
  12. Wiem, że w lampie jest płytka drukowana z 10 diodami do DRL. Ale ta płytka jest zasilana dość rozbudowanym złączem (kilkanaście pinów), Więc chcę wykluczyć wpływ kontrolera na świecenie LED'ów zanim zdecyduję się na zlecenie naprawy lampy, która jest dość kosztowna. Przy okazji, nie wiem czy losowe, znikające błędy na CAN'ie, nie są powodowane przez ten kontroler. Chyba rozumiesz, że takie sprawdzenie da mi więcej jasności w temacie, a mogę je wykonać bezkosztowo. Dlatego jestem wdzięczny za każdą podpowiedź. 😉 Po drugie widzę, że jak chcę jeździć tym autem, to taka umiejętność i rozumienie CAN się mi przyda, aby nie zbankrutować. Dziękuję Ci za zrozumienie i proszę o dalszą cierpliwość. Pozdrawiam Leszek (Jestem z wykształcenia elektronikiem i inżynierem IT - więc myślę, że to ogarnę)
  13. Dzisiaj
  14. Odświeżam temat. Ma ktoś jakiś pomysł?
  15. @Silver3833 to kiedy jakieś zapowiadane konkrety się pojawią?
  16. Pewnie że wiem o tym ameryki nie odkryłem ale np. czy ktoś wie jaki jest patent na nie odkręcający się odpowietrznik w zacisku ? Śruby od silniczka hamulca ręcznego ? To jest forum ja uważam że warto się czasem swoją jakąś tam wiedzą podzielić żeby komuś to pomogło ułatwiło pracę. Jestem też ciekawy jak czesto w waszych samochodach np wymieniacie płyn hamulcowy i czy wiecię kiedy go należy wymienić ? Uważam że hamulce sprawne to podstawa to jest moje bezpieczeństwo jak i waszę a w życiu już nie jedno widziałem 🫢
  17. Sam sobie musisz pomóc zmieniając mechanika, skoro Ty oraz Twój mechanik nie potraficie znaleźć przyczyny wysokiego poboru oleju. Ja za Ciebie tego nie zrobię, nie wiem czego tutaj oczekujesz. Mam Ci wróżyć na podstawie tego co tu napisałeś nie mając przed sobą auta? Powiem tylko tyle, w pierwszej kolejności zweryfikowanie czy olej wydostaje się na zewnątrz (wycieki), czy do wewnątrz silnika. Jeżeli nie na zewnątrz, to musi uchodzić do wewnątrz silnika, bo czarów nie ma i tak po prostu nie zniknął. Jeżeli do wewnątrz, to albo zostaje spalany albo przedostaje się do obiegu płynu chłodniczego. Jeżeli nie ma go w zbiorniczku płynu chłodniczego, to zostaje spalany. A jak sprawdzić czy zostaje spalany wystarczy zajrzeć do komory spalania (endoskopem). To są naprawdę rzeczy, których nie trzeba tłumaczyć osobie, która zwie się mechanikiem samochodowym. To są podstawy diagnozy w tym zawodzie i jeżeli ktoś tego nie potrafi wykonać, to musisz jechać do kogoś innego, chyba że chcesz żeby najpierw powymieniał Ci pół auta Twoim kosztem.
  18. No teraz ciepło się robi wszystkim DPF już będzie lepiej 🤣 nie wyciągaj z kontekstu pojedynczych zdań , gdy jest gorąco zauważalnie dpf wypala się rzadziej o 50-100km na interwale, zimą częściej zwłaszcza jak pokonywane są krótkie odcinki
  19. Wężyk z odpowietrzenia zapchany syfem na dole. Trzeba zdjąć koło i nadkole a potem masz dojście do tego wężyka.
  20. Tą od środka, osłona słupka a.
  21. Którą osłonę masz na myśli? Tą od boku szyby czy tą z dachu?
  22. allegro.pl ALLEGRO.PL cos tam jeszcze urwiemy
  23. Mam to samo. Ktoś też miał podobnie i sobie z tym poradził?
  24. Wczoraj
  25. Eee tam, znam takich którzy nie umieją w mechanikę nic i takie materiały są super, jeśli zdecydują się coś robić samemu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...