Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie widzę tu aby basu mu brakowało, jedyni oczekuje 'cieplejszego' basu, co powinno dać się uzyskać samym wytłumieniem drzwi. Co do zwrotnic to najlepiej zastosować je w zestawie przez kogoś przygotowanym, bo nie widzę żadnych na osobno 8Ohm dla tweeta i 4Ohm dla średniotonowca, a nie w mówisz mi że to gorsze od dolutowanego kondensatora przy głośniku. Gdzie by się kolega nie ruszył, zacząć trzeba od wytłumienia drzwi, jak będzie za mało to potem kierować się w wymianę głośników, z wykorzystaniem jednej z możliwych firm, np. Zwrotnice głośnikowe | Granat-Audio GRANATAUDIO.PL To pierwszy wynik w google z kilku, także wybór jest. Jestem zwolennikiem robienia czegoś raz a dobrze, jak stawiać różne rzeźby które potem będą męczyć latami.
  3. Wczoraj
  4. Pisał że nie ma góry i basu brakuje . Jeżeli chodzi o kondensator i tweeter to jest to jak najbardzije prawidłowa forma crossovera do głośnika wysokotonowego . Dokładnie tak samo teraz masz w aucie , o ile masz fabryczne z różnica pojemności kondensatora . I tak też wygląda 99% zwrotnic tweetera w środku , jest tam kondensator bi polarny ale o tym pewnie wiesz. Cewka potrzebna jest do wycinania górnego pasma czyli do mid i woofer . Podaj linka o jakiej zwrotnicy pod tego FatialPro myślisz że będzie lepsza od zaproponowanego przezemnie kondensatora . Wcześniej zerkni sobie też na pasmo przenoszenia tego głośnika i zobaczymy czy dopasujesz w " zwrotnice" Fatiale to będzie koszt jakieś 270zł więc nie wiem o co chodzi . za rezte kupi używanego suba aktywnego , albo zdecyduje się na ładniekszą zabudowe .
  5. To znacznie przerasta jego budżet, upierasz się na poprawie basu a on wcześniej pisał, że góry mu brakuje. Do tego filtracja jednym kondensatorem mija się z celem, lepiej zwrotnice kupić i nie robić takiej rzeźby.
  6. Nie przeszkadza. Flak, czyli sama felga miała by jeszcze mniej
  7. AP 8 - Audison - Car Audio Amplifiers, Speakers, Processors AUDISON.COM For the vehicles equipped with an 8 inch woofer as standard OEM component, the Audison...
  8. Witam Was serdecznie, Jak w tytule - mam mały problem z dobraniem wielkości znaczków audi na przód i tył A4 B9 AVANT 2018r. Niestety nie jestem w stanie fizycznie zmierzyć ich wymiarów, gdyż samochód znajduje się w innej lokalizacji a niestety muszę na już zakupić. Jak mogę to sprawdzić ? Po numerze vin ? ( WAUZZZF48JA152029 ) Podsyłam również zdjęcia mojego green gothica Bardzo będę wdzięczny za pomoc - w necie niestety błądzę i nie znalazłem podobnego topicu tutaj na Naszym forum. Chodzi mi z przodu o podmianę ze srebrnego na czarny połysk i z tyłu również na czarny połysk ( tu akurat brakuje, bo ktoś przed sprzedażą postanowił sobie go wyciąć ;)) Pozdrawiam serdecznie
  9. najpierw VAG, potem gdybanie
  10. Zacznij od wymiany w podszybiu na 2x Fatial Pro 3FE26 ver 8 ohm np TUTAj albo ebay , albo gdziekolwiek jako crossover podłacz do plusa condensator bipolarny 100V 82,00 uf w obu głośnikach (trzeba też obciąć/wyłamać dwa zaczepy w tych głośnikach żeby się zmieściły jak dojdziesz do tego etapu mogę wstawć foto) Dodaj subwofore 8 a nawet 6,5 cala wystarczy z powodzeniem . Można kupiś świetne skrzynie basowe mieszczące się w schowku obok nadkola w bagażniku . TUTAJ a subwoofer polecam w obudowie zamkniętej Wytłum drzwi I to by był zsestaw startowy Potem zabierz się za wymianę głośników w drzwiach jeżeli będzie taka potrzeba .
  11. Witajcie, mam spory problem z moim Audi. Silnik 2.0TDI 170KM BRD. DPF usunięty fizycznie i programowo ( poprzedni właściciel, nie wiem kiedy dokładnie) Problem polega na tym, że przy przyspieszaniu, raz moc ma, zrywa trakcję na 2 biegu, innym razem jedzie jak bez turbiny, później wystrzeli jak z procy, żeby za chwilę stracić moc, a to wszystko na jednym biegu. W lipcu wsadzona była zregenerowana turbina, w styczniu wymienione 4 wtryskiwacze. Na zagranicznym forum wyczytałem, że to może być wina nowej mapy po usunięciu DPF, ale nie chcę w ciemno czegoś robić, tym bardziej, że tuner życzy sobie za to 800-1000zł. Jedyny błąd który się pojawia, w zasadzie przy każdym "przerwaniu" to: 000000 - Zarezerwowane przez ISO 15031-6 P0000 - 006 - 2005 - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 114 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Zrobiłem logi, gdyby ktoś mógł ocenić, bo mój mechanik prędzej wymieni połowę podzespołów niż znajdzie usterkę. Dynamiczne: 001 https://vaglogs.com/log/001-Zatrzymany-Zatrzymany-01e42163-8ee7-4be3-a108-4122a9a20ef2 003 https://vaglogs.com/log/003-Zatrzymany-Zatrzymany-e2f06e6d-84ce-4258-aadb-d1a5e7b773ae 004 https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-31fb918f-b251-43dd-9b1e-d72c5c202dae 008 https://vaglogs.com/log/008-Zatrzymany-Zatrzymany-f2663ef9-14ff-49ad-a512-2fe0a792ae65 010 https://vaglogs.com/log/010-Zatrzymany-Zatrzymany-b3983178-8e79-4c88-9fd8-e577d4538134 011 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-cd589fe0-7e5a-418c-8848-1e2b0f7d7122 001-004 https://vaglogs.com/log/001-004-Zatrzymany-52745c2b-943d-4b41-a684-82c8f1dc1e05 003-011 https://vaglogs.com/log/003-011-Zatrzymany-10068bef-241a-4720-96aa-18a7e4dabc8e 011-010 https://vaglogs.com/log/011-010-Zatrzymany-948c51ee-b9ad-4e30-8bb6-ae2d61937d7f 003-008-011 https://vaglogs.com/log/003-008-011-69ae8a30-e46d-4477-a02f-f461c9f90926 Statyczne: 001 https://vaglogs.com/log/001-Zatrzymany-Zatrzymany-68d13d46-a033-4262-a2a3-9a30c2768d3e 004 https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-1c9dcfc0-974d-4401-8358-b88af10841f0 013 https://vaglogs.com/log/013-Zatrzymany-Zatrzymany-5e3bdb4e-0377-4c0d-8dba-fef27295c540 018 https://vaglogs.com/log/018-Zatrzymany-Zatrzymany-1250719a-8b32-47b6-95d2-6ce8aea59bae 023 https://vaglogs.com/log/023-Zatrzymany-Zatrzymany-9f1f3e7d-edfe-4a1d-8441-da4293390dc6 Nastawy podstawowe: 003 https://vaglogs.com/log/003-Zatrzymany-Zatrzymany-0c5f27bc-d4d0-4b11-b5f4-20123d1c1fc4 011 https://vaglogs.com/log/011-Zatrzymany-Zatrzymany-a4dc7990-5a31-4ba0-aae7-2f479d450893 Czytałem wiele wątków i tak naprawdę wiele usterek mógłbym tutaj przypisać, może logi coś wyjaśnią. Jestem skłonny odwdzięczyć się za wskazanie mi usterki. Pozdrawiam
  12. Cześć, mam kolejny problem z moim 3.2 V6, dopiero co go kupiłem a pojawia się coraz więcej usterek które nie dawały o sobie znać wcześniej. Problem wygląda tak, że gdy jadę sobie jednostajnie tak powiedzmy około 70-100km i utrzymuje silnik na obrotach rzędu 2tys to silnik szarpie/przerywa. Gdy dodam choć trochę gazu i zaczynam nawet najwolniej jak się da przyspieszać to szarpanie ustaje. Check się nie zapalił, jeszcze komputera nie podłączałem ale co byście proponowali zlogować w pierwszej kolejności? Ciśnienie paliwa? Ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym? Wypadanie zapłonów? Nie wiem jeszcze jakie są typowe usterki tego silnika poza rozrządem ani jakie parametry pozwolą mniej więcej w którym kierunku iść
  13. Poszycie właśnie jest takie lekko grafitowe 😆 Dyfuzor też mi się mega podongaal3 jak wiadomo to kwestia gustu
  14. G 052 145 S2 - 1.1l G 060 162 A2 - 7l G 055 145 A2 - 1l 0BK 398 009 A - 1 szt G 052 145 S2 - 1l
  15. jak zdejmiesz osłone to zobaczysz czy masz dobry dostep
  16. Mogę prosić o link do zestawu który zaproponowałeś? Ja chyba źle sprawdziłem bo myślałem, że zaproponowałeś jedynie głośniki niskotonowe. Co do zestawu Audio System absolutnie się na niego nie upieram, wręcz przeciwnie. Taki zestaw został mi zaproponowany do montażu, ja w życiu nie słyszałam nawet o istnieniu firmy Audio System🙂 Jednak marketing swoje zrobił...
  17. Ale trzeba zdjąć piastę? Nie mam kluczy na 1/2 a tam chyba potrzeba 19 imbusa i klucza dynamometrycznego na 200nm a tego też nie mam
  18. Dev, proszę Cię o sprawdzenie jaki zestaw olejów idzie do mojej Q5 2014 2.0tfsi? Salon Pl tip tronic WAUZZZ8RXFA070190
  19. jak zdejmiesz piaste i osłone to masz juz łatwy dostep
  20. jak nie ma opiłkow w układzie to zmieniasz osuszacz kompresor i dławik
  21. Witam, przy próbie wymiany czujnika abs lewy tył urwała mi się śruba od czujnika. Co trzeba zdemontować żeby to łatwo wywiercić i zagwintowac, wiem ze musze zdjąć tarczę zacisk i osłonę, a co z piastą? Też trzeba wyciągać żeby mieć dobry dostęp? I czy ktoś zna wymiary śruby która tam powinna być?
  22. nic nie przerabiasz, jedne sciagasz a drugie zakładasz jakie masz koła ?
  23. Będę kompletował ori gumy na sanki i wahacze. Nie planuje robić mocy piekielnych i nie chce żeby mi skrzypiało.
  24. Nie chce mi się dalej prowadzić tej dyskusji , Zrobił byś chociaż reserch jakis . Na stronie skleu albo w przypadku chińskich produktów można zakładać że w piku ma 800w i skuteczność 98db czy jak kto woli. Ja już zaproponwłem zestaw dobrej średniej klasy cenowo nie wyrywający z butów. Naprawde nie widzę problemu zakładaj audio system x ray 2000 , daj znać o efektach końcowych napewno bedzie lepiej niż fabryka . I uściślając te głośniki maja w spoczynku 3 ohm i skuteczność 89db Schalldruck 2 V, 1 m (in dB)89 Leistungsempfehlung20 – 100 W AP 8 ma 3.1 ohm i skuteczność 93.5db pozdro
  25. Prawda. Nowa sprężarka, osuszacz, skraplacz, dysza dlawiaca i dokładne płukanie układu. 2500 zl to bardzo optymistyczna kwota... Bez klimy w dzisiejszych czasach przecież nie da się jeździć.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...