Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. jak nie ma opiłkow w układzie to zmieniasz osuszacz kompresor i dławik
  3. Witam, przy próbie wymiany czujnika abs lewy tył urwała mi się śruba od czujnika. Co trzeba zdemontować żeby to łatwo wywiercić i zagwintowac, wiem ze musze zdjąć tarczę zacisk i osłonę, a co z piastą? Też trzeba wyciągać żeby mieć dobry dostęp? I czy ktoś zna wymiary śruby która tam powinna być?
  4. nic nie przerabiasz, jedne sciagasz a drugie zakładasz jakie masz koła ?
  5. Będę kompletował ori gumy na sanki i wahacze. Nie planuje robić mocy piekielnych i nie chce żeby mi skrzypiało.
  6. Nie chce mi się dalej prowadzić tej dyskusji , Zrobił byś chociaż reserch jakis . Na stronie skleu albo w przypadku chińskich produktów można zakładać że w piku ma 800w i skuteczność 98db czy jak kto woli. Ja już zaproponwłem zestaw dobrej średniej klasy cenowo nie wyrywający z butów. Naprawde nie widzę problemu zakładaj audio system x ray 2000 , daj znać o efektach końcowych napewno bedzie lepiej niż fabryka . I uściślając te głośniki maja w spoczynku 3 ohm i skuteczność 89db Schalldruck 2 V, 1 m (in dB)89 Leistungsempfehlung20 – 100 W AP 8 ma 3.1 ohm i skuteczność 93.5db pozdro
  7. Prawda. Nowa sprężarka, osuszacz, skraplacz, dysza dlawiaca i dokładne płukanie układu. 2500 zl to bardzo optymistyczna kwota... Bez klimy w dzisiejszych czasach przecież nie da się jeździć.
  8. @Dev nie bardzo chciałbym przerabiać i pchać się w koszta. Skąd taka opinia żeby wsadzić 320mm?
  9. Dzisiaj
  10. Na stronach sklepów z tymi głośnikami jest informacja, że mają 94db, są 3 Ohm-owe więc powinny lepiej zagrać pod radiem (bez wzmacniacza). Te które zaproponowałeś są 4 Ohm-owe więc nie wiem jak sobie poradzą podłączone jedynie pod radio. No i to są jedynie głośniki niskotonowe. Możesz zaproponować zestaw?
  11. Są dwie opcję: 1. Posiadasz wiedzę i sprzęt włącznie z hamownią aby samemu zrobić, wgrać program i zweryfikować na hamowni. 2. Płacisz za usługę wykonania.
  12. Witam Panowie, Nie działa mi klima. Byłem z tym u mechanika, sprawdził, że zatarta sprężarka, czynnika 0. Nie chciał dalej tego robić i zwrócił mi auto. Mówił, że koszt naprawy +-2500 zł bo trzeba wymienić skraplacz (chlodnice), osuszcza, filtr, spręzarkę i wyczyścić parownik oraz uzupełnić czynnik. To prawda ? Warto to naprawiać przy takim wieku auta? Zastanawiałem, się czy samemu tego nie zrobić. Pytanie tylko ile to czasu zajmie. Ni wiem też jak się dobrać do tej nagrzewnicy itp. Jest mi ktoś w stanie pomóc, doradzić ?
  13. Dyferencjały z przełożeniem 37/9 Etr etq cub euu fvn dsa frb cgv dnu Dyferencjały z audi i volkswagena
  14. Chyba wiem w czym problem. Spróbuj wprowadzić numery warsztatu i importera.
  15. Muskel1

    Kodowanie haka w A4 B9

    Super, dzięki za info.
  16. Witam, pomóżcie bo też nie mogę znaleźć kodu lakieru, WAUZZZ8E98A125230
  17. turzol

    Kodowanie haka w A4 B9

    Ok okazuje się że błąd który dawał Odis na sterowniku 8W5 oznacza niezgodnosc Hardware z resztą auta. Po prostu za nowy sterownik, po podmianie sterownika na 8W1 i jego parametryzacji hak ruszył od strzała.
  18. No to niestety nie wiem co może być przyczyną. Pozostaje czekać na odp. supportu.
  19. To to samo, prawdopodobnie błąd VCP...?
  20. Wiesz co, te moduły są z dużym prawdopodobieństwem do matrix, przynajmniej wszystkie auto-scany aut z matrixami, które posiadam włącznie z moim, mają moduły z indexem D i AD. To może być powód dlaczego nie przyjmuje. Wgraj na próbę flasha 029 MXB czy go przyjmie. Matrixy oczywiście nie zadziałają bo to inne lampy.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...