j4s2c2vr Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Siemano! W swoim garażu do tej pory gościłem zaledwie kilka aut. Zaczynałem od Trabanta 601 Ostatnio jeździłem Peugeotem 306 z silniczkiem 1.8, który w moich rekach trochę przeżył. Finalnie skończyło się tym, że silnik miał robioną kapitalkę oraz dołożone zostało turbo. Wszystko pod kontrolą VEMSa. W Pugim zawitała półskóra, podłokietnik i wiele innych akcesoriów oryginalnych, dedykowanych itp. Kupa kasy potu i łez Ponieważ dodawanie niektórych rzeczy do 306-tki zajmowało wiele czasu i nerwów, to postanowiłem, że mój kolejny samochód będzie miał już to "wszystko" w serii Tak naprawdę udało mi się znaleźć auto, które ma wszystko co próbowałem mieć w 306:P Jest 1.8T, jest skóra, jest podłokietnik, są xenony ze spryskami, jest moc! Jest też quattro, którego w 306 mieć bym nie mógł. No i na koniec, kolejnym autem miał być kombiak W pewnym momencie w grę wchodziło nawet przełożenie wszystkich gratów z mojego HB do 306 kombi. Ale plany się zmieniły i w garażu zagościł taki oto sprzęcik. Przedstawiam Wam swoje nowe (stare) cacko :] Model : Audi A4 Avant B5 Rocznik: 1999. Silnik : AJL Kolor: LZ9W Wyposażenie z wlepki na zdjęciu poniżej. Ogólnie ma wszystko co chciałem mieć kiedyś w 306 :] Dla mniej obeznanych z oznaczeniami wymienię co najważniejsze: Tapicerka skórzana, fotele przednie sportowe, podgrzewane. Szyby el. przód, podłokietniki skóra tył i przód, dzielona kanapa, worek na narty(!) Xenony ze spryskami, tempomat, kierownica trójramienna w skórze. Zawieszenie seryjnie obniżone i bardziej sztywne [1BV] najtwardsze -30mm, do tego seryjna dolna oraz górna rozpórka. Taki tam s4 pakiecik Dekory wnętrza z wzorkiem drewnianym Pełny FIS i zestaw oświetlenia wnętrza, łącznie z przestrzenią na nogi kierowcy i pasażera. Bez wypasionego audio seryjnego, ale zaradzimy coś :] Odnośnie najważniejszych planów, "kamieni milowych": - Sprawdzić na hamowni, czy trzyma serię, czy są jakieś braki albo bonusy :] [DONE!] bonusów nie stwierdzono ? - Założyć LPG ? wiem wiem... gaz do zapalniczek [DONE!] - Koło, 18" na lato, 17" na zimę [DONE!] - Gwint KW V1 [DONE!] - Z czasem zwiększanie mocy oczywiście, bo mocy nigdy za wiele :] [IN PROGRESS] Zwłaszcza jeśli jeździło się poprzednio małą wyścigówką Naprawy oraz mniejsze plany: - drugie przeciwmgielne z tyłu [DONE!] - żółte halo tak jak i w poprzednim aucie [DONE!] - montaż wskaźnika boost w nawiewach środkowych [DONE!] - montaż wskaźnika ciśnienia oleju w nawiewach [DONE!] zostało podłączyć czujnik [IN PROGRESS] - usunięcie oznaczeń [DONE!] - duże lusterko prawe [DONE!] - wymiana pompki spryskiwacza reflektorów [DONE!] - naprawa mocowania rolety bagażnika [DONE!] - siatka bagażnika [DONE!] - wymiana silniczka regulacji reflektora po stronie kierowcy [DONE!] - naprawa potencjometra do samopoziomu ksenonów przy przednim zawieszeniu [DONE!] - naprawa tylnej wycieraczki (miedzianej rurki spryskiwacza) [DONE!] - wymiana łącznika elastycznego wydechu [DONE!] - dorobienie dwóch scyzoryków (klucz+pilot do c.z.) [DONE!] - oświetlenie wnętrza i rejestracji LED [DONE!] - grill + plasti lak = czarny mat [DONE!] - zamiana świateł stopu z przeciwmgłowymi [DONE!] - "daszek" na tylną klapę [DONE!] - bixenony [DONE!] - DRL (ledowe w miejscu starych świateł drogowych) [DONE!] - montaż DP z kwasa w bazalcie [DONE!] - zamontowanie FMIC`a [DONE!] - wymiana/naprawa wyświetlacza FIS --> załatwione wymianą na zegary z S4 [DONE!] powoli już siada też ? - audio: Clarion CZ509E + Crunch v4200 +sub Rockford Fosgate 10" +dystanse 16cm i TEC SPL 6/K +kondensator 1F [DONE!] - 2din [DONE!] + "kombajn" z Androidem [IN PROGRESS] - czerwona szelka na ucho holowania ( jęzor:) ) [DONE!] - wymiana zbiorniczka płynu chłodzącego [DONE!] - przednie heble z A6 na tarczy 345mm [DONE!] - tylne zaciski S6 na tarczach z A8 [DONE!] - dystanse do Flatów Eibach ProSpacer (przód 11mm, tył 15mm) [DONE!] - wymiana kroćca wodnego z tyłu silnika [DONE!] - sprzęgło kompletne z AWX [DONE!] - usunięcie ICM i wsadzenie cewek zapłonowych od TFSI [DONE!] - czarna podsufitka i plastiki z S4 [IN PROGRESS] - progi od S4 (leżą) [IN PROGRESS] - grill od S4 (czeka na maskę) [IN PROGRESS] - rozłączenie przeciwmgłowych przód/tył [IN PROGRESS] - wywalić dolne listwy - korekta lakieru - i... - wiele... - wiele więcej... na montaż czekają: TIP z kwasa, podłączenie wskaźnika ciśnienia oleju, wygłuszenie drzwi przednich oraz zasilenie głośników przednich wzmacniaczem, listwy progowe S4, oil catch tank Ogólnie zaczynam dopiero przygodę z marką Audi... jak również z napędem Quattro, ale mam nadzieję, że będzie się układało wszystko pięknie i będę zadowolony z samochodu. Mam również nadzieję, że przyjmiecie mnie do swojego grona z otwartymi rękami i będzie nam się dobrze współpracować Poniżej kilka aktualnych zdjęć po zakupie. Czekam na komentarze i ew. Wasze sugestie Tak wyglądał kiedyś: kilka szybkich zmian: Obecnie tak się prezentuje, ale nie za długo :] Rozszyfrowana wlepka z wypasu: M5S 4-cyl. gasoline engine 2.0 L/101 kW 16V closed-loop cat. converter f. Californiabase engine is T5M N1H leather seat covering E0A no special edition 4UE airbag f. driver a. front seat passenger 6XD outer rear view mirrors: powered, heated 5SL outer left rear view mirror: non-spherical 5RQ outer right rear view mirror: convex 1KD disc brakes, rear J1P battery 220 A (44 Ah) 1LB disc brakes, front 1AH electronic differential lock (EDL) 1BV sports suspension/shock absorption 3FA without roof insert (standard roof) 5MG decorative burr walnut inserts 7X0 without park distance control 4R2 power windows front, mechanical window regulators rear F0A no special purpose vehicle, standard equipment 0L0 mechanical throttle actuation 8GD alternator 90A 0G1 gearshift lever 0YR weight category rear axle weight range 15 0JF weight category front axle weight range 6 T8B components for base engine, unit 058.D 3NZ rear seat bench unsplit, backrest split folding 8JG headlight with gas discharge lamp for driving on the right U1C instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer, trip odometer and add. instruments (volt., oil temperat.) X4B national sales program Switzerland 2PV leather trimmed sports steering wheel 8Q2 automatic headlight-range adjustment static 9Q2 multi-function indicator/on-board computer with check control 8Z5 engine cooling system, type 1 MJ8 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/132 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C 7Q0 without navigation device CC7 alloy wheels 7J x 17 ten-spoke style, offset 45 7K0 without tire pressure warning light 4X1 side airbag front 2K1 reinforced bumpers 6R2 leather gearshift boot 3L3 manual height adjustment for front seats 3Y0 without roll-up sun screen 4K4 radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release 5D1 carrier frequency 433.92 MHz 1SA without additional engine guard Q1D sports front seats 4GH windshield tinted with windshield sunshield Edytowane 10 Lipca 2019 przez j4s2c2vr news
Arkadiush Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 ładnie wygląda ale wrzuć zdjęcia wnętrza itp
Ans Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Świetny wybór, nie będziesz żałował jeździłem ładnymi paroma autami i mi najlepiej współpracowało sie z 1.8 Turbo właśnie sprawdź autko na hamowni, wyjdzie czy wszystko jest zdrowe. a jak było u mnie - okaże sie, że nie to pare tysi i auto zdrowe :decayed: bardzo ładna sztuka Ps. ładnie ktoś wlewał olej że tak pokrywe ufajtolił
j4s2c2vr Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Noooo zapaćkany silnik dookoła strasznie... Zajmę się tym jak tylko cieplej będzie. Obecnie kompletuję filtry i płyny, do wymiany. Na montaż czekają też gadżety, które przekładam z Peugeota: - wskaźnik boost (pewnie pójdzie w kratkę nawiewu) - BOV Greddy TYPE RZ - audio
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 ogarnij wpierw autko bo a to bagnet ulamany a to syf pod maska, pewnie pare szczegolow jeszcze ma do poprawienia ale ogolnie super, jeszcze fotki wnetrza poprosimy
j4s2c2vr Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Jasna sprawa... zaczynam od ogarnięcia tych wszystkich detali Środek jak środek... skóra i drewnopodobne dekory ---------- Post dopisany 22-02-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 13:02 ---------- Podstawowe rzeczy ogarnięte: rozrząd pompa wody uszczelniacze płyn chłodniczy olej [sHELL HELIX 5w40] filtr oleju filtr paliwa [MANN FILTER] filtr powietrza [wkładka PIPERCROSS] filtr pyłkowy [FILTRON] przód osłony przegubów zewnętrznych końcówki drążka kierowniczego wymiana oleju w układzie wspomagania wahacz dolny tylny po stronie kierowcy teraz pora na kolejne detale do ogarnięcia...
Olaf Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 fajna sztuka i kolorek ladny bezawaryjnosci i powodzenia w modach:naughty:
j4s2c2vr Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 dzięki i wzajemnie :] poniżej kilka fotek z prac przeprowadzonych... - filtr paliwa nie wymieniany od nowości :/
pioteros Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Norma z tym filtrem Wystukane z Pegasusa
j4s2c2vr Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Właśnie zamówiłem postojówki na przód ledowe, bo przy okazji robienia serwisu okazało się, że mam spalone żaróweczki. Sądzę, że jakoś do środy powinny przyjechać... Kusi mnie, żeby zrobić też wnętrze ledami, ale póki co muszę budżet podreperowac ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2013 at 18:25 ---------- Wczoraj na dodatek zaczepiłem wydechem o jakiś nieduży pieniek w lesie i mi się rozszczelnił wydech za katem... Teraz jak dociskam gazu, to słyszę wycie syren policyjnych..... rozglądam się nic nie widzę, a to tylko turbawkę słychać jak się rozkręca
Kris691 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 O widze osoba ktora jak ja po peugocie 306 przesiadla sie na audi a4
j4s2c2vr Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 To może w 306team się widzieliśmy kiedyś Jeszcze tam urzęduję :] Mariusz też tutaj jest.... po przesiadce z 306 :]
JawoR36 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Noooo zapaćkany silnik dookoła strasznie...Zajmę się tym jak tylko cieplej będzie. Obecnie kompletuję filtry i płyny, do wymiany. Na montaż czekają też gadżety, które przekładam z Peugeota: - wskaźnik boost (pewnie pójdzie w kratkę nawiewu - BOV Greddy w miejsce DV, taki jak ten http://cdn.modernperformance.com/images/uploads/greddytyperzlg.jpg - audio Jak zamontujesz BOV'a to daj znać
j4s2c2vr Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 Z pewnością napiszę w temacie :] Dziś po drodze do huty zajrzałem do Karola i pod maską zagościł brand new korek oleju Stary był już szmelc i od tego tak ufajdany silnik był olejem. Karol poprawił też blachy przy łączniku i już nie drze japy tak wydech. Wstępnie na wymianę łącznika na jutro umówiony jestem. Wsadziłem też diodowe postojówki, dziś wieczorkiem foto zapodam jakieś poglądowe. Oczywiście nie obyło się bez spalenia bezpiecznika
speedo Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Trochę roboty jest ale kroczek za kroczkiem Fajna fajna
j4s2c2vr Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Dziś zrobiłem w audicy prawe tylne przeciwmgielne mała rzecz a cieszy Musze też wybrać się na myjnie, bo koloru już nie da się rozpoznać a po myjni może nowa sesja ---------- Post dopisany 03-03-2013 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2013 at 22:27 ---------- na lato czekają 17" takie jak tutaj: http://images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/felgi_audi_s-line_17cali_z_oponami_4x108_20438.jpg http://felgisklep.pl/photos/felga-aluminiowa-poj-17-cali-8j-et40-audi-s6-ronal-1893228663.jpg co sądzicie, o tym, żeby je na czarno wewnątrz potraktować, a rancik wypolerować ?? na 18" narazie floty brak :/
pioteros Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 czarne fele beda wizualnei mniejsze, a te beda wygladac jak 16, lepiej w proszkowy biały albo cos w tym stylu całe
j4s2c2vr Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 myślałem, żeby rant zostawić w polerce na lustro... całe na biało... hmm szybko się będą brudziły... to chyba zostawię narazie w oryginale, muszę jeszcze poomyśleć właśnie wróciłem z myjni, już jako-tako wygląda ---------- Post dopisany 06-03-2013 at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany 03-03-2013 at 19:50 ---------- Dzisiaj walczyłem ponownie z podłączeniem vaga, ale oprócz rozładowania akumulatora nic nie zwojowałem Teraz się ładuje. Ale wizyta w garażu nie poszła na marne. Poprawiłem podłączenie radia, tak żeby nie traciło pamięci po wyjęciu kluczyka oraz przeprowadziłem kabelek USB do schowka :] Wreszcie radio odzyskało najważniejszą zaletę :] ---------- Post dopisany 13-03-2013 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 21:03 ---------- Dorzuciłem zdjęcia środka do pierwszego posta. W weekend zabrałem się za robienie spryskiwacza tylnej szyby. Problem z rurką rozwiązany, tylko, że dysza rozwalona.... szukam jakiejś alternatywy teraz ... ---------- Post dopisany 17-03-2013 at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 09:18 ---------- A felgi na lato prezentują się tak jak na poniższych fotach... Trochę mi nie leży ten wzorek i ogólnie rozmiar wolałbym 18" Może ktoś chce kupić ?? A może na zimówki je zostawić ??
Dev Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 widzę że masz xenona, wiedz rób Bix-a zobaczysz dopiero co to porządne światła w aucie :kox: polecam tez większe hamulce, masz AJL-a i do tego w Q więc można tutaj dużo zdziałać
JawoR36 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 widzę że masz xenona, wiedz rób Bix-azobaczysz dopiero co to porządne światła w aucie :kox: polecam tez większe hamulce, masz AJL-a i do tego w Q więc można tutaj dużo zdziałać Ale co z tymi hamulcami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się