ja pierdziele ostro wysoko, jak możesz to wrzuć fotke. Z fabryki wychodziły 1ba na 68, srednio po 10latach uzytkowania i z racji, że tył siada szybciej powinno gdzieś byc przód 67,5 tył 67, dajesz talerzyki z b5 i masz odpowiednio 66 i 67 i stoi równo
Jeśli chodzi o czerwony silniczek to musisz zdjąć osłonę pod kierownicą, schowek i odkręcićić plastik nawiewu na nogi. Dopiero wtedy krótkim śrubokrętem krzyżakowym odkręcić dwie śrubki od dołu i dłuższym kżyżakiem górną śrubkę. Manipulując silniczkiem uwalniasz cięgno i silniczek jest w ręce. Niektórzy jeszcze odginają blachę/profil żeby mieć jakiekolwiek miejsce żeby śrubokrętem się tam dostać. Wysłane z OP3T
Dokładnie bierz mniejsze ET . Mam S-line 17 na zimę z et43 i do tego dystans 15 mm z tyłu 10 mm z przodu żeby to w miarę wyglądało . Więc ET 32 będzie Ok :-)