Skocz do zawartości

Ranking

  1. Kubix5

    Kubix5

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      16


  2. vwbartus

    vwbartus

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      157


  3. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5977


  4. skrzypul

    skrzypul

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      4


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/26/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sory że tak długo. Znalazła się usterka. Gazownicy połamali pokrywę od bezpieczników i przekaźników jak montowali gaz. Drenaże były zatkane a cała woda z szyby leciała do skrzynki. Zrobił się lekki basen, którego ja nie sprawdziłem. Poszedł przekaźnik i bezpiecznik także sprawa błaha. Na przyszłość płaczcie czy po usłudze montowania gazu pokrywa jest cała Temat do zamknięcia.
    2 punkty
  2. Zacytuje sam siebie żeby dopisać ciąg dalszy. Dziś zaglądałem do OCT bo chyba troche zamarzł. Jedyne co się tam zebrało przez te kilka tysiecy kilometrów jazdy to kilka mililitrów oleju i troche więcej wody. Ja się tego pozbywam, liczyłem na inny efekt. Jak dla mnie pic na wodę fotomontaż Dobrze że nie wydałem więcej niż 5zł
    1 punkt
  3. Dziś przysły felgi na nowy sezon , wyczyściłem je porządnie nawoskowałem dziś 2 razy i jeszcze jutro też 2 razy i po takiej kuracji będą czekać w piwnicy na nowe opony Zamówione mam już nowe dekielki szare i zobaczę które będą lepiej pasowały
    1 punkt
  4. da radę o ile producent gwintu ma w ofercie zawieszenie pod ADS. KW na pewno ma. Wtedy montaż P&P przy montażu gwintu z dodatkową regulacją twardości śmiało wierć otwory w kielichach amortyzatorów. Żadnych problemów z korozją a dostęp do regulacji bezcenny. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  5. Ze sprężynami nie ma żadnego problemu, co do gwintu to też da się założyć, tylko trzebaby pewnie przekodować ADS bo będzie waliło błędem w vcds i nie wiem czy jak odłączysz amortyzatory to cały układ ADS nie przestanie działać.
    1 punkt
  6. 500+ jest już niemodne. Zmieniaj na "Prezent od bezdomnego" .
    1 punkt
  7. Sprawdz tak jak pisalem ze dwa dni tylko na pb. Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  8. Dodam swoje 3 grosze. W sobotę skończyłem wymianę ślizgającego się sprzęgła. Auto ma 170 tyś. W planach była też 2masa ale po demontażu okazało sie ,że nie ma sensu tego robić. Została wiec stara z nowym sprzegłem. Auto nie nosiło śladu demontażu skrzyni biegów, w historii serwisowej z ASO też nic nie ma na ten temat wiec zakładam że to fabryczna 2masa. btw Tarcza sprzęgła jest minimalnie zużyta. Nie mogła odpowiadać za uślizgi. Przyczyna zatem musiał być puszczający docisk.
    1 punkt
  9. Mi też właśnie gotuje zmienię korek na ori i zobaczę wtedy
    1 punkt
  10. Dobra, dzięki Panowie. Nie ma co strzelać Carringtona tylko mechanikowi powiedzieć żeby mi to co zostało z filtra oddał , a jak mi będzie brzęczało, czy rezonowało to już jego problem, bo ja nie oszczędzam ale wymagam. ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 12:10 ---------- No dzwoniłem do skupu i gość mi powiedział że może wgl ten filtr nie być napylony platyną (więc 0 zł) a może kosztować też koło 600zł... Tylko ja nie wiem jak on wygląda, nie mam numerów z puszki filtra, bo auto stoi u mechanika. Nie orientujecie się może jak wygląda ten filtr u mnie? Może ktoś ma 2.0 tdi BPW 2006/07 produkcja? No i mam też quattro, nie wiem czy to różnica czy nie, ale żeby sobie kwasu nie nastrzelać żeby sie nie okazało że to jakiś szajs nic niewarty który zabrali złomiarze a ja będę dyskutował
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...