Skocz do zawartości

Ranking

  1. Wylye

    Wylye

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      525


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10234


  3. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      200


  4. krzysiekml

    krzysiekml

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2310


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/25/18 w Odpowiedzi

  1. Heh przy tym aucie nie moze być lipy. Staram się jak mogę, nic wymontywowane nie było. To co jest spełni swoje zadanie myślę. Dorwałem w pracy książkę co i jak powinno być zabezpieczone w naszym modelu i tak samo zrobiłem. Jutro będę folie zakładał na lampy tylne. Wydaje mi się że powinna teraz być taka jaka chcę. Jeszcze takie jedno zdjęcie podświetlenie wnętrza.
    2 punkty
  2. Jeżeli Ty czy czy Twój kolega pomyśleliście, że napisałem tak, bo "potrzebne" mi są do czegoś OSOBIŚCIE wasze plusy to po pierwsze - nie znam was z korespondencji technicznej na forum, w każdym razie sobie was nie przypominam... Jeżeli tak napisałem to chodziło o kurtuazję wobec tych, którzy poświecili swój czas na rozwiązywanie Waszych kłopotów technicznych. Pisząc tak nie myślałem więc wcale o swoich pkt reputacji. Tu gdzie mieszkam od kilkunastu lat - takie uwagi są jak najbardziej a`propos na forach tematycznych.
    1 punkt
  3. Super jest Daniel, wglada więcej niż , a wkurzacie mnie z tymi 9,5 cala, Rotory na sprzedaż !!!!
    1 punkt
  4. Tu jest Twoja felga https://www.original-felgen.com/4g00714968z8.html A tu przykładowa z B7 porównaj rozmiary otworow centrujacych https://www.original-felgen.com/8e0601025fz17.html Potrzebujesz pierscienie centrujace np cos takiego https://www.mador-opony.pl/pl/p/.-Pierscienie-centrujace-66%2C6-na-57%2C1-VW-Audi-Skoda/336
    1 punkt
  5. K6s PIANKA 6mm AKUSTYCZNA MATA WYGŁUSZAJĄCA 3,5 m2 StP SILVER maty WYGŁUSZAJĄCE butylowe WAWA 3,75 m2 ROLKA WAŁEK DO MAT BUTYL+ALU BUTYLOWYCH TŁUMIĄCYCH Taki zestaw pozwala na wyciszenie 4 szt. drzwi po 2 warstwy maty butylowej na parę drzwi. Jedna warstwa na wewnętrzną część tapicerki pianki K6s. 1. Ściągnąć tapicerkę drzwi - jak to każdy wie, jak nie wie to można doczytać. 2. BARDZO ISTOTNE I NAJWAŻNIEJSZE W CAŁEJ ZABAWIE BARDZO DOKŁADNIE ODTŁUŚCIĆ BENZYNĄ EKSTRAKCYJNĄ MIEJSCE W KTÓRYM BĘDZIE NAKLEJANA MATA BUTYLOWA!!! 3. Ja ciąłem matę na jak największe prostokąty, które mieściły się przez otwory w drzwiach, aby móc je nakleić od wewętrznej części poszycia drzwi 4. Można też ciąć mniejsze i doklejać, jednak trzeba robić to bardzo dokładnie, aby kawałki, które się schodzą do czoła dolegały idealnie. 5. Po naklejeniu maty dokładnie dociskamy kawałek po kawałku rolką dociskową, raz przy razie. 6. Ważne aby wykleić dokładnie CAŁĄ powierzchnię poszycia drzwi, miejscami jest ciężko bo mało miejsca na włożenie dłoni, ale można to zrobić, tylko na spokojnie bez nerwów. 7. Ważne aby przy wyklejaniu dołu poszycia drzwi zwrócić uwagę na otwory w poszyciach drzwi, które służą do odprowadzenia wody. Trzeba nakleić na nie matę, a następnie ładnie nożykiem dookoła wyciąć ten otwór. Aby woda przy myciu auta miała swobodne ujście. 8. Po wyklejeniu wewnętrznej części poszycia przechodzimy do wyklejenia drugiej warstwy blachy drzwi, w której znajdują się większe i mniejsze otwory fabryczne. Na większe otwory warto dać wzmocnienie, czyli paski blachy, przymocować na nity lub wkręty, co pozwoli na naklejenie maty, która będzie sztywna. Bo nie ma możliwości naklejenia maty na otwór nieregularny o rozmiarach 30x35cm, tak aby było to stabilnie zrobione. 9. Dokładnie wyklejamy drugą warstwę blachy drzwi, też dociskając rolką. Trzeba zwrócić uwagę na wszelkie mniejsze i większe otwory, tak aby wszystko dokładnie było wyklejone. 10. W miejscach gdzie wchodzą mocowania tapicerki (te wiecznie łamiące się bolce plastikowe) warto docisnąć matę tak, aby spłaszczyła się maksymalnie, co pozwoli na dobry montaż tapicerki drzwi. 11. Samą tapicerkę drzwi należy od strony wewnętrznej DOKŁADNIE wykleić pianką akustyczną. Ona jest bardzo miękka i przyjazna w formowaniu, więc śmiało można to zrobić przy pomocy dwóch dużych płatów maty. 12. Należy ją naklejać od jednej strony dokładnie dociskając. Ma BARDZO mocny klej i po przyklejeniu już jej nie oderwiemy, więc przyda się albo pomoc drugiej osoby, albo spokojne robienie tego samemu, na zasadzie podtrzymywania jednego końca maty do góry, a drugi powoli doklejamy i dociskamy raz przy razie. 13. Później zakładamy tapicerkę i ot cała historia się kończy. POWIEM TAK, ZROBIŁEM 4 DRZWI, ŁAPY POCIĘTE CAŁE, POCHARATANE MOCNO, CZY ZROBIŁBYM TO PONOWNIE? TAK, ALE PRZY AUCIE O WIĘKSZEJ WARTOŚCI ANIŻELI MOJA B7. Żeby zrobić to dokładnie, a nie na odpierdziel trzeba włożyć MNÓSTWO pracy, cierpliwości i samozaparcia. Ja jedną parę drzwi kleiłem 1 bity dzień. Przy 2 parach, wychodzi ok 20h pracy. Szukałem zdjęć, ale chyba popłynęły razem z moim telefonem, który utopiłem w zeszłym roku na kajakach ? Jak ściągnę tapicerkę to będę pamiętał żeby psryknąć kilka fotek. P.S Efekt jest rewelacyjny, polecam, zachęcam, ale miejcie na uwadze, że będzie to droga przez mękę ?
    1 punkt
  6. Akcja serwisowa przeprowadzana od początku lipca 2018 dotycząca silników 2.0 TFSI 252KM - rok modelowy 2018 (wpiszcie poniżej jeśli dotyczy również innych). Powiadomienie telefoniczne - od 2 lipca 2018 Komunikat w MyAudi: S-Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika* 45H2 Według informacji otrzymanych w czasie rejestracji zgłoszenia: [Aktualizacja sterownika silnika w związku z możliwym brakiem wznowienia pracy jednostki napędowej przy włączonych systemach wspomagających i jeździe na "wybiegu"] Auto oddane do serwisu na około 2 godziny. Jak na razie nie zauważyłem żadnych różnic po aktualizacji. Pzdr, Marcin
    1 punkt
  7. także ja jednak postawiłbym znak równości. Uciekam do pracy i pozdrawiam. Marcin Dziękuję za odpowiedź. Ja popieram stanowisko OEM i decyzję o produkcji zmienionej konstrukcji napinacza - link do którego podałem wcześniej. Po pierwsze w czasie eksploatacji auta miałem dwukrotnie problem z cieknącymi napinaczami w wersji hydraulicznej. Aż trafiłem na Trouble Shutting Bulletin (TSB) AUDI NORTH AMERICA i dowiedziałem się o istnieniu napinacza mechanicznego i o zaleceniu jego stosowania na zasadzie SWAP plug and play. Zmieniłem i od tego czasu stosuję to rozwiązanie. Widzę, że Ty w opisie masz jednak trochę inny silnik. Zawsze jak widzę jednostkę 1.8 to zaglądam z ciekawości tu i tam - również na napinacz paska. Moja (subiektywna) ocena jest taka: Większość użytkowników którzy wymienili rozrząd ma obecnie napinacze mechaniczne. Znakomita mniejszość ma pomontowane napinacze wg starego OEM. (hydrauliczne) z kolei te, które widziałem w większości miały rurkę umorusaną olejem. Pozwolisz więc, że ja pozostanę przy opinii którą wcześniej wypowiedziałem. Zgodzę się, że z punktu widzenia producenta problem jest... akademicki - ponieważ tego silnika już (niestety) się nie produkuje w EU. Wciąż jednak są rzesze ludzi kochających ten motor za jego bezawaryjność i "wdzięczność" w modach... W związku z tym, jedyną rozsądną rzeczą którą mógł zrobić OEM - było zaakceptowanie rozwiązania mechanicznego. Ponieważ temat dotyczy innego zagadnienia ripostowałem tylko po to by czytelnicy mogli poznać różne opinie. Moja nt napinacza hydraulicznego pozostaje negatywna, szczególnie po uważnej lekturze cytowanego przez Ciebie SNR Pozdrawiam również Jerzy
    1 punkt
  8. Z tzw "grubsza" zgadzam się z tą opinią. Jednak dodałbym, że "tak wygląda" pokrywa w każdym aucie które a/ ma znacząco zbyt duże przebiegi m wymianami i jest agresywnie jeżdżone "na turbinie"/upalane, b/jest eksploatowane na olejach, które nie spełniają tzw "akceptacji OEM" (przyp dla silnika z tej rodziny - 50200 i to jest jedyny wyznacznik jakiego szukamy na opakowaniu oleju. Wydawanie pieniędzy na drogie oleje, których reklamy widzimy stale w tzw mainstreamowych mediach - jest głupotą lub zwykłym uleganiem podprogowym przekazom iż "tylko olej x ma cudowne własciwości" Lepiej jest zmienić olej co 8 - max 10 tkm z akceptacją OEM niż jeździć 15tkm + na "markowych olejach" - nieprzestrzeganie (szczególnie w silnikach z rodziny 1.8) tych dwóch warunków MUSI zawsze doprowadzić do "cloggingu" czyli odłożenia się produktów spalania oleju w newralgicznych miejscach. Jeżeli moja wcześniejsza wypowiedź w jakikolwiek sposób Cię uraziła - (na wszelki wypadek ) - przepraszam. Odnośnie wymiany łańcucha - jak powiedziałem jest "szkoła" mechaników którzy w zmyślny sposób mierzą stary i nowy łańcuch i w drodze nabytego doświadczenia informują klienta że łańcuch jest o x mm wyciągnięty i należy go wymienić, na wszelki wypadek "rekomendują" również wymianę samego napinacza... Jest też inna "szkoła" która mówi - Poranne zagrzechotanie przez kilka sekund po rozruchu NIE UZASADNIA wymiany zespołu - "łańcuch napinacz" gdyż nawet wg TSB AUDI absolutnie nie gwarantuje to ustania tego efektu. Szkoła ta mówi również, by taki objaw potraktować jako "normę" i w przypadku dokonania stosownych pomiarów ciśnienia oleju i ewent oczyszczenia miski i smoka - przejść nad tym do "porządku dziennego" Wyciągnięcie łańcucha sprawdzamy wg tej wyznawców tej "szkoły" w odp kanale VAG. I ja tę szkołę - popieram
    1 punkt
  9. E tam jak dla mnie to jest wszystko git i silnik jak na 1.8t wygląda ładnie. Te plastiki to kolanko odmy .... Pokrywa głowicy z Wygląda tak w każdym 1.8t przed czyszczeniem
    1 punkt
  10. Jeśli nie elementy bagnetu to z tworzywa mogą być kawałki ślizgów napinacza. Lepiej zajrzeć pod klawiaturę
    1 punkt
  11. Gibons pewnie bede czekał az zapali mi sie czerwona kontrolka od cisnienia oleju, panowie to nie dwumas ze mozna sobie poczekac az sie rozpadnie , nagly zanik oleju nie objawia sie niczym niestety a jak sie pojawi to jak padnie tylko turbo to jest super ))))
    1 punkt
  12. kolego cala podstawa to polewanie przez pare dni srub jakim penetrantem odrdzewiaczem tez sruby mialem zawalone rudym 102 oraz dobre klucze :)zrob jak kolega wyzej ci napisal poszukaj w tym watku co i jak;)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...