Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  2. DanielA4B618T

    DanielA4B618T

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      46


  3. muunv

    muunv

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1129


  4. _Andrzej_

    _Andrzej_

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      40


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/30/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Skombinuj sobie VAGa zwykłego. Dałeś wskazówkę z tymi temperaturami. Sprawdź : 1. Czy jak silnik ma powiedzmy te 70 stopni na blacie to zarówno dolny jak i górny wąż od chłodnicy jest już ciepły? 2. Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU na kanale engine podczas gdy na blacie masz już 90 stopni (najlepiej pojeździj trochę aby się zagrzał, bo 90 stopni na blacie to nie jest prawdziwa temperatura). 3. Zmierz ciśnienie paliwa przy listwie wtryskowej na postoju i podczas jazdy na różnych obrotach. Czas wtrysku ma znaczenie, ale musiałby być przekroczony o jakieś chore wartości, a jakby był to błędów na pewno byłoby więcej.
    1 punkt
  2. Którą sondę wymieniłeś, przed czy za katem? Logi by coś pomogły w diagnozie ale widać, że chyba ciężko z tym będzie ? Było kupić z boscha jeśli już Z tych błedów co wklejałeś to wynika, że masz problem z pierwszą sondą i katem
    1 punkt
  3. Na przod dalbym et35 lub 40 i wrzucil dystans. Bo jak dasz et30 to raczej ciezko bedzie dac dystans 3-4mm. Na tyl wrzuc et40. Opony to sam nie wiem. Ja bym dal na przod 225/40, na tyl 235/40. Albo na wszystkie 235/40. Ale jesli sie myle, to niech ktos bardziej obeznany poprawi. Bo widze, ze quattro nie masz.
    1 punkt
  4. Dobrze Ci mówi. 5w40 z normami VW 502 00 jest optymalnym wyborem do naszych silników. Ja używam Motul 8100 X-Cess 5W40 lub Mobil 1 5w40 3000 Silnik jest czysty, smok pompy czysty, olej zmieniam co 10k-12k kilometrów. Zobacz co złe dobrany lub zbyt długo jeżdżony olej robi z 1.8t ? http://www.ambytes.com/ambox/autorepair/audi_sludge/
    1 punkt
  5. Masz cały wątek i ciężko dojść do wniosku co jest zalecane? 10w kiepsko się sprawdza w silnikach z turbo, nie mówiąc o zimnym starcie zimą.
    1 punkt
  6. możesz wypróbować śmiało ravenola vst który ostatnio jest bardzo popularny. Jeśli chcesz sprawdzone rozwiązanie to albo liqui moly synthoil high tech albo motul x-cess 5W40 Pozdrówki Marcin
    1 punkt
  7. Proszę bardzo A4-BIX.pdf
    1 punkt
  8. Wpadł rotorek, zakupiony tutaj od kolegi z forum. 19 Cali 9J ET33
    1 punkt
  9. Przyszła paczuszka z Koito Biled - teraz gdzie to upychać, B6 czy B8 ?! aaa chuuuu, najwyżej wpadną i tu i tu
    1 punkt
  10. A nie wiesz gdzie można dostać tą ciemną rurę co jest zdjęciu ? obok numeru 2
    1 punkt
  11. Czasem jest za słaby ,wszystko zalezy od sterownika
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...