Skocz do zawartości

Ranking

  1. slawek16-1988

    slawek16-1988

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      126


  2. shaqal

    shaqal

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      254


  3. Grzesiek7912

    Grzesiek7912

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      13


  4. kristofer741

    kristofer741

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      14


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/23/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja tak miałem. Zamiast lać wodą spróbuj zrobić roztwór sody oczyszczonej (spozywczej). Zneutralizuje kwas. jezeli będziesz gdzieś zalegał kwas to soda zacznie się burzyć. Później ładnie to wypłukaj. Jeżeli chcesz mieć powłokę odporną na kwas to najlepszy będzie epoksyd. Możliwe, że epoksydowy podkład reaktywny się sprawdzi. Z grubsza oczyszczasz blachę i dajesz to na rdzę. Później możesz poprawić barankiem do podwozi (np. gravit 660). Zabezpiecza przed wodą, kwasami i zasadami. Ja na szybko psiknąłem sobie sprajem do podwozi (chyba Boll) całe podszybie. Uszczelniło mi ładnie i zniknął problem rdzy. Bez dostępu wody, tlenu i kwasów rdza nie postepuje.
    1 punkt
  2. Witam. Też kiedyś rozebralem egra i doszedlem do tego samego wniosku. Z tego co pamietam to nie nie mozna sie dostać do uszczelnienia trzpienia. Przez powyższy uszczelniacz olej dostaje sięe do elektroniki.
    1 punkt
  3. Masz navi czy 3g bez navi? Moge wgrać wysyłkowo polskie menu i lektora.
    1 punkt
  4. Uściślając poprzedni post - już po zatankowaniu i po wyliczeniu wyszło 5,9 l. Autko to 2.0 TFSI 150 KM w manualu. Wiadomo, że styl jazdy delikatny tak jak instrukcja zaleca na początku eksploatacji. Opony z oporami toczenia klasy B. No i co chyba najistotniejsze raczej nie jeżdżę w dużych miastach także o korkach nie ma mowy.
    1 punkt
  5. Witam, dziś kilka razy porządnie dałem w palnik i w trakcie jazdy utrata mocy (jazda bez turbo). Zacznę od wywiany zaworu 06H145710D . A może ktoś przerabiał temat w 2.0 Tfsi i naprowadzi mnie szybciej?
    1 punkt
  6. temat fajny i bardzo przydatny, fajnie by było gdyby ktos to rozszerzył jeszcze o zdemontowanie i czyszczenie kolektora
    1 punkt
  7. Zalalem zbiornik na shell v power dissel i zmienilem na nowy filtr paliwa. musze powiedziec, ze na tym paliwku ma lepszego kopa.Bardzo sie ciesze ,ze to nie bylo nic powaznego.A na tym starym filtrze przejechalem tylko ok.7 tys.musialo byc kiepskie paliwo,lub dostal wody prawdopodobnie.Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...