Skocz do zawartości

Ranking

  1. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      231


  2. SENATORX

    SENATORX

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      25


  3. marekgolczynski

    marekgolczynski

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      38


  4. wrclaguna

    wrclaguna

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      18697


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/01/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dziś wstawiłem ten przeklęty intercoolera od bexa, zajęło mi to 11h nie polecam nikomu naprawdę kupcie fimc I zróbcie sobie z piwkiem w 3 godziny.
    1 punkt
  2. Wymiana lewego łożyska i talerzyków z A4 B5 Kilka fotek z pracy która była bardzo wredna i niewdzięczna. Zdjęcie łożyska gdzieś uciekło ale wpadło SKF od @dzik i śruby górnych wahaczy od @tomekhxc. Zaczęło się od ukręconej śruby górnych wahaczy, które stwierdziłem ze jak teraz wymienię to kiedyś będzie łatwiej rozpinać zawias. Niestety metodą prób i błędów uwaliłem zwrotnice. Wiec wpadł pomysł by kupić używkę z nieruszoną śruba żeby całość tylko wrzucić do auta, oczywiście z nowym łożyskiem ( stare huczało już przy 50km/h a jak wyjąłem przegub to i latało jak orbita). Śruba boczna od końcówki drążka kierowniczego tez zapieczona. Jakby ktoś robił to warto kupić zestaw naprawczy, żeby tego starocia nie wrzucać. Kupiłem zwrotnice, na zdjęciach było okej a przyszło... z ukręcona śruba, ale temat ze sprzedającym dogadany tak ze bez spiny. Pomyślałem co ja będę z tym walczył dam fachowcom niech to wybijają, rozwiercą, cokolwiek by tego już nie ruszać tylko wsadzić nowe śruby. Także wyparło się dwóch mechaników i zakład metaliczny zajmujący sie miedzy innymi rozwiercaniem, frezowaniem itp. itd. i zostałem z tym sam. W końcu pełen sukces. Rady typu podgrzej i napieprzaj polecam tylko do śruby od końcówki drążka, a ta spinającą wahacze lepiej nie grzać bo i tak skończy się na pękniętej zwrotnicy. To tak w skrócie, chyba moj pierwszy dłuzy wpis ale wkurzyłem sie, że jak przychodzi do działań to zawsze radź pan sobie sam. PS. Pomęczyłem trochę @kamil-vag pytaniami jak było u niego bo też niedawno robił. Dzięki
    1 punkt
  3. Na lampiony nałożyłem moim zdaniem genialną folię STEK DynoSmoke ?
    1 punkt
  4. Hej. Jak mogę Ci podpowiedzieć, elektryczne przepustnice nie są konieczne. Założyłem millteka przelotowego i jest to sensowne rozwiązanie, na dalszą trasę, typu kilkaset kilometrów, dla żony, dokupilem db killery. Jak jeździmy razem do 100km, przelot się nie drze, delikatnie rezonuje przy około 3000obr./min. Jak jutro będę leciał za granicę, założę db killery i wydech jest jak seria. Zajrzyj sobie na wątek, który o tym napisałem. Montaż do godziny P&P. @HOLMATRO też się przekonał i kupił millteka ostatnio. Pozdrawiam.
    1 punkt
  5. Kolego! Piszesz o typach opon, które mają różną charakterystykę, a przynajmniej jedna z nich nie mieści się w twoich kryteriach. Nie wypowiadam się o Dunlopach bo ich nie eksploatowałem, ale na temat Pirelli i Fuldy mogę się wypowiedzieć. Pirelli Zero Nero GT to opona wzmacniana (XL), a więc z natury rzeczy przystosowana do przenoszenia większych obciążeń. Wymaga też większego cieśnienia od opon "zwykłych". Są tak sztywne, że w czasie zmiany pasa czuję nalewki rodzielające pasy ruchu (dodam B6 - zwykła zawiecha). Fulda o której piszesz, poza tym, że jest to opona tzw. budżetowa, a nie premium jak Pirelli i Dunlop to jest to opona o normalnych parametrach. Doskonale nadaje się normalnej , codziennej eksploatacji. Ma zdecydowanie bardziej miękką charakterystykę. Z mojego doświadczenia mogę stwierdzić tyle, że zapewnia dobrą trakcję na suchym i wymaga uwagi na mokrej jezdni. Ale to oczywiście zależy od stylu jazdy i przede wszystkim zdrowego rozsądku. Tak gwoli ścisłości używam opon 235/45 17". Co do różnych wpisów na temat żywotności opon jeszcze raz zwracam uwagę, że przy zakupie nie wystarczy skupić się na rozmiarze opony i indeksie prędkości, ale również na indeksie nośności! Każdy producent określa takowy dla konkretnej wersji nadwozia, a przed wszystkim silnika... I potem czytamy a ja je zjeździłem w dwa sezony. A ja na Pirelli zjeździłem pieć i nadal nadają się do jazdy! A jeżdziłem dotychczas na Pirelii Cinturato P7, P7, Zero Nero GT, a obecnie zdecydowałem się na Fuldę Sportcontrol 2 bo uważam, że nie ma żadnego uzasadnienia dla kupowania i przepłacania za marki premium w codziennej eksploatacji. A przynajmniej, gdy człowiek normalnie użytkuje samochód. Nie porównuję Dębicy czy Savy (a nie są złe!) do Michelin, Dunlop, Goodyear, ale trzeba zawsze sobie odpowiedzieć na pytanie, czego oczekuję od opon. Osobna sprawa to wygląd opony. I muszę przyznać, że Fulda efektownie wygląda, ale Zero Nero GT na aucie wygląda rewelacyjnie! I na koniec w formie żartu - do niemieckiego auta niemieckie opony, a włoskie do Alfy Romeo ?
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Ten typ tak ma, podswietalnie jest z licznika, i jak dostaje obciazenie z tych przetwornic na przyciemnieniu, to zaczyna to wszystko migać, jak dałeś z zapalniczki to tam jest stałe 12V, z licznika jest sterowane podświetlanie PWM i te przetworniczki zakłócają podświetlanie przy zmniejszeniu podświetlania... Jak jest regulacja na max, nie miga, ale to sztuczne maskowanie problemu...nie każdy też licznik chyba ma opcje regulacji natężenia podświetlania...
    1 punkt
  8. Ja ppo odlaczniu licznika mie mialem bledow i sama wymiana na inny jest bardzo prosta:)
    1 punkt
  9. a wiesz ze tam masz bateryjke
    1 punkt
  10. Witam, czy ktoś wie gdzie znajduje sie czujnik temperatury wlanczania wentylatora chłodnicy? Mój mechanik go nie odnalazl, czujnik 3 pinowy mam zakupiony w sklepie ale nigdzie go w aucie nie ma - 3 sklepach sprawdzałem czujnik do tego modelu i wkażdym dawali mi ten sam. Auto to audi a4 avant 2003 r silnik 2.0 benzyna 130 koni. Z góry dziekuje za pomoc.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...