Skocz do zawartości

Ranking

  1. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  2. golfagn

    golfagn

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      702


  3. wesz82

    wesz82

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      4698


  4. Axel1

    Axel1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      267


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/30/20 w Odpowiedzi

  1. Przy maksymalnym skręcie normalne jest buczenie wspomagania. "strzał" przy przekręceniu kierownicą to zapewne zaworek zwrotny w maglownicy. Groszowa sprawa i łatwa wymiana.
    1 punkt
  2. XADO EX120 DO POMP WSPOMAGANIA KIEROWNICY sklep 5775189412 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 86,56 zł - XADO EX120 DO POMP WSPOMAGANIA KIEROWNICY sklep (5775189412). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Polecam wymień płyn i dodaj xado, lżej się kręci, u mnie wyciszyło ćwierkanie przy skrajnym położeniu kierownicy.
    1 punkt
  3. Zużycie takiej pompy szczególnie szybko postępuje, kiedy nie dba się o poziom i jakość płynu jak to miało miejsce niestety w przypadku Twojego wozu.
    1 punkt
  4. Siema ostatnio nic nie pisałem w swoim temacie ale to nie znaczy że nic nie z autem nie działo Ostatnio wleciała lotka na tył ala RS , jakoś mega spasowana nie jest ale nie ma tragedii : Na początku wymieniłem też kompletny rozrząd, pompę wody i pasek osprzętu bo już przyszła pora : No i jakiś czas temu było trochę czasu wieczorem i wpadło kilka fotek moich Niuń Aaa i jeszcze w tamten weekend lekko odświeżyłem zaciski z tyłu, wyczyściłem przednie ( ceramika robi robotę ) no i wleciało lato oczywiście Jeszcze kilka gratów czeka w garażu i powoli będzie wpadało do auta jak czas pozwoli Pozdrooo !
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Już ktoś wspomniał o Yokohamach. Ja proponuje AE50, przynajmniej takie mam od roku. Dobrze się prowadzą:) i są ciche. Jak ktoś dużo jeździ po szybkich drogach, to na dłuższą metę ma to znaczenie.
    1 punkt
  7. Lepiej nie jeździj na lpg bo zaraz znów będziesz silnik naprawiał,oczywiście własnoręcznie.
    1 punkt
  8. zmotywowany częstymi pytaniami postanowiłem opisać jak to wyeliminować niechciane pierdzenie powoduje pod wpływem ciśnienia z subwoofera kratka wylotu powietrza, a dokładnie gumowe klapki można je wyjąć ale wtedy syf dostaje się do środka najprostszym sposobem wyeliminowania pierdzenia jest zaklejenie kratki szeroką taśma dobrze klejącą dodatkowy "+" to taki, że sub dużo milej gra :kox: kratka znajduję się w tym miejscu aby się do niej dostać należy zdemontować boczną tapicerkę i subwoofer zaczynamy od demontażu progu bagażnika następnie zabieramy się za boczek rysunek akurat przedstawia lewą stronę ale z prawej jest tak samo odkręcamy subwoofer i już mamy kratkę dostępną po zaklejeniu wygląda tak, może nie zbyt ładnie ale na pewno skutecznie trzeba zrobić to szczelnie co by nie przepuszczała powietrza :gwizdanie: teraz zostaje tylko złożyć wszystko w odwrotnej kolejności można też profilaktycznie sprawdzić czy plastikowa osłona głośnika się nie poluzowała bo też trochę brzęczy poluzowana skubnąłem 2 rysunki z wątku Bart-s, chyba się nie obrazi polecam, małym kosztem można poprawić bass w aucie
    1 punkt
  9. Ja też dałem na taśmę i parę punktów kleju do szyb trzyma jak ta lala:wink:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...