Skocz do zawartości

Ranking

  1. Tkoczu_

    Tkoczu_

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      134


  2. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      200


  3. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      231


  4. M@rcin

    M@rcin

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      213


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/30/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Więc trochę mi zeszło ale customowy zestawik Made by Danmod jest gotowe i czeka na silnik
    2 punkty
  2. A4 b7 1.8 t (BFB) Q Wymiana sprzęgła Odłączenie akumulatora (+ lub-) Demontaż osłon silnika Odkręcamy wal napędowy od skrzyni 6 śrub klucz ampul 6mm Wieszamy wal na wydechu (uważamy na uszczelkę przegubu nie zgubić zniszczyć) Odkręcamy 4 śruby u samego dołu skrzyni Odkręcamy wspornik wydechu klucz 13mm (foto wspornika) Odkręcamy półosie (przeguby) od skrzyni 2x po 6 śrub (klucz m 10 spline) Demontujemy osłonę termiczną po prawej nad przegubem 3 śruby (klucz ampul 6mm) Osłona termiczna Odłączamy sterowanie biegami 2 śruby 13mm i jeden ampul 8mm +1 kostka z prawego boku skrzyni Z lewej strony musimy wypiąć przewód zasilający siłownik wysunąć metalową zawleczkę i ostrożnie wysunąć przewód Po wypięciu przewodu zdjąć kapturek z odpowietrznika założyć na przewód coby nam nie kapało na łepek. Zawleczka trzymająca przewód zasilający siłownik (pozycja zabezpieczona) Zawleczka trzymająca przewód zasilający siłownik (pozycja odbezpieczona) zaznaczony odpowietrznik z tąd zdjąć kapturek Kapturek na przewodzie zasilającym siłownik Następnie 2 nakrętki klucz 13mm od dolnej poduszki Odkręcamy łoże skrzyni po 3 śruby z każdej strony (klucz 18mm) Jak odkręcimy łoże to cały zespół napędowy trochę nam opadnie ja do momentu odkręcenia wszystkiego podparłem lewarkiem trapezowym a może to być cokolwiek co nam podtrzyma skrzynie np. drewniany klocek. Odsuwamy jak najdalej się da Odkręcony wał wraz z odkręconym łożem skrzyni Odkręcamy 3 X13mm śruby wspornika poduszki od skrzyni X śruby wspornika skrzyni O 2 nakrętki 13 mm przykręcone do łoża skrzyni Okręcamy skrzynie dookoła razem około 10 śrub w tym 2 trzymające rozrusznik i 4 wykręcone wcześniej Skrzynia jest ciężka pomoc 2 osoby wskazana Po wyjęciu skrzyni Żeby odkręcić sprzęgło musimy zablokować wał korbowy ja zrobiłem to jak na foto Odkręcamy sprzęgło po przekątnej 6 śrub ( ampul 6mm) Po demontażu sprawdzamy kolo dwumasowe W razie potrzeby odkręcamy dwumase 6 śrub (spline m10) Przed odkręceniem koła warto zaznaczyć położenie względem wału nie zawsze jest kołek ustalający bądź jak w moim przypadku niesymetryczne 2 śruby Zaznaczone otwory są bliżej siebie Montaż w odwrotnej kolejności . Koło dokręcamy moment 60 Nm +1/4 orbotu (tj 90 stopni). Docisk 35 Nm wszystko dokręcamy na krzyż . Śruby od dwumasy , docisku, półosi, wału posmarować lekko klejem do gwintów. „ryjek „ delikatnie posmarować smarem do łożysk (X ryjek) Kulkę łapy sprzęgła posmarować smarem do łożysk (O kulka łapy sprzęgła) może sie komus przyda jest to moja pierwsz porada wiec proszę o wyrozumialość
    1 punkt
  3. właśnie u siebie wymieniłem płyn z totala na ori (zalany ~~2tyg temu zrobione na nim ~~500km, dwie poprzednie wymiany również lany był total), dziś wskoczył ori i faktycznie - czuć na nim, że kiera lżej chodzi. Pzd
    1 punkt
  4. Wrzuć talerzyki z b5 i już bd dobrze, u mnie tak siedzi
    1 punkt
  5. + wysyłka na allegro mając smarta idzie dostać trochę taniej np. z motostacji
    1 punkt
  6. Wiem jedno, będzie szybko, mocno i grubo Na niektórych elementach oprócz ZF Race Engneering powinno być DanMod Race Development
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Lampa zrobiona, emblemat w kolor(dzięki za inspiracje @afroo. ) dokladki progów odebrane od lakiernika wiec nie długo wleca na pokład I jakiejś szybkie fotki
    1 punkt
  9. Kolego, spróbuję zrobić tak jak Ty, bo ten total sprawił, że kierą steruje się jak w zetorze. Układ tym przepłukałem, z kilkaset km zrobiłem i nie ma poprawy. Także kupiłem teraz G004000M2 i czekam na dostawę.
    1 punkt
  10. tak,tak... warto... ja mam zaciski od a6 2004 2.5tdi i tarcze ate 321mm działa super, płyn oryginalny świeży :>
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...